Gelukkig meid, ik hoop zo dat de volgende beeb snel komt en blijft zitten bij z'n mama! Ik duim voor je!
Welkom meiden en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik moet even kwijt dat ik dit weekend een nieuwe bh moest kopen, want ik heb nu al een cupmaat grotere borsten. Jeetje, wat zijn die gevoelig, zeg! Wel leuk van die grote tieten. In mijn geval nu cup B - dat is heel wat voor mij . Zeg, het lijkt wel of al mijn symptomen 's avonds erger zijn. Ik voel me ook 's avonds een beetje misselijk en 's morgens nooit. Herkent iemand dit?
Luukske idd een fijn idee dat alles schoon is, op naar de volgende ronde en hopelijk mag je snel weer zo'n wondertje in je buik hebben!! (en houden natuurlijk) jeuh weer nieuwe zwangeren....er zijn wel veel dames al hier...gefeliciteerd! Nog geen nieuws van Wendy zie ik...ik hoop dat het kaarsje hier geholpen heeft!!
dominique herkenbaar van mn tweede.... toen stond ik eerder sávonds te kotsen dan sochtends..... heb hier net ene gigantische vreetbui gehad..... Na dagen niet echt honger te hebben gehad... en ohhhhh heb nog steeds honger..... honger, honger, honger....
me huis en de bedden zijn weer lekker schoon. Ik heb wat soep voor me zelf gemaakt want ben nog steeds misselijk en ook erg moe, na het schoonmaken moest ik echt even bij komen... De gyn kan elk moment bellen over hoe of wat...
Ben zojuist terug van de echo en zoals ik al verwacht had, zat er niets meer. Mijn baarmoeder is mooi "schoon", dus kregen groen licht voor een eventuele nieuwe ronde. Mocht ik weer zwanger worden, dan kom ik ook automatisch bij hun terug voor een echo. Persoonlijk vind ik dit wel een prettig idee dat dat in een zkh gebeurd. Dit is overigens toevallig ook het zkh wat mijn voorkeur heeft voor een poliklinische bevalling. Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor het duimen en kaarsje branden. Ik ben eerlijk gezegd opgelucht dat het schoon is, want ik zag het alweer voor me dat ik voor curritage had gemoeten. Bovendien heeft mijn gevoel me in ieder geval niet in de steek gelaten en nu kan ik echt verder. Jullie kunnen mij nu definitief van de lijst afhalen. Ik hoop dat jullie allemaal een mooie zwangerschap hebben, zal af en toe nog wel hier blijven kijken want ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat. Liefs Wendy ps: Echo viel ontzettend mee.
@Jessie: gefeliciteerd en welkom hier! @Marsab: dat wilde ik dus ook, 6.5 week, maar hun echografist is er dus alleen op maandag en dan zou ik net wel of net niet 6 weken zijn. Ik wil dat risico niet nemen om in de stress te moeten zitten als het hartje nog niet begonnen zou zijn met kloppen. @Wen: meid ik hoop zo dat het toch goed zit.... @Dominique: haha, hier ook wel wat grotere tieten, maar geen hele cupmaat hoor . En ik heb eigenlijk niet zoveel symptomen, maar ben 's avonds wel snel moe, krijg dan echt even een dipje.
@Wendy: ik zie nu pas je berichtje. Wat ontzettend kl*te meid, maar je hebt wel gelijk dat het fijn is dat je baarmoeder nu schoon is en dat je meteen met een nieuwe ronde mag beginnen. Ik wens je veel succes en hoop dat we snel weer goed nieuws van je mogen vernemen. Knuf
Wen.. je eigen gevoel had het dus toch juist..... wel fijn dat je iig groen licht hebt gekregen... en dat alles schoon is.... knuffel..
Oh wendy wat balen! Ook voor jouw iig wel fijn dat alles schoon is en je weer verder kan. Hopelijk mag jij ook weer snel een wondertje in je buik hebben en houden!!!
Wen, idd goed dat je weer helemaal schoon bent... het zal wel niet meer zo lang duren voor het weer raak is hoor meid !! ik zal voor je duimen ...
Ja, leuk, er gebeurt vanalles en ik lul er gewoon overheen met mijn dikke tieten. Sorry, hoor. Wen, ik wens je heel veel succes met de volgende ronde. Sterkte met verwerken. Het lijkt mij een heftige ervaring. Gelukkig kan je nu ook gerust verder. Luukske, jij ook. Heel veel sterkte en succes gewenst. Ik hoop dat je krijgt waar je van droomt, wanneer dat ook mag zijn. Dominique
Ik kwam ook even kijken naarWendy. Je had dus toch gelijk! "Fijn" dat alles schoon was en dat je er weer voor mag gaan. Klinkt een beetje raar zo, maar je snapt me wel hoop ik. Misselijk: bij dochter bijna niet misselijk geweest, maar als ik het was dan `s avonds. Nu wederom niet erg misselijk, maar als ik het ben komt het de hele dag door. Ik ben nu doodmoe, maar ik kreeg toen ik gisteravond naar bed ging ontzettende hoofdpijn. Ik heb de hele nacht wakker gelegen. Was ook ontzettend misselijk, voel me nu gebroken. Vanavond maar heel vroeg naar bed.
Bij me zoontje was ik ook vaak misselijk, werd erger bij bepaalde geuren en etensware en ging dan ook overgeven. Nu de missleijkhei over is heb ik me toch een trek..weet alleen neit wat ik zou moeten nemen...kipnuggets misschien? @wendy, ene kant fijn dat alles schoon is en dat jullie weer mogen beginnen maar aan de adnere kant ook weer verdrietig dat het zo gelopen is...dikke knuff
pfff de tijd gaat zzoooo traag, nog meer dan twee weken voor de eerste echo..., toch wel raar dat dan pas voor de eerste keer wordt gekeken naar beebje, ben tenslotte dan al 9 weken !!!
Wen ik had je al een knuffel gegeven in het andere topic maar hier ook nog even. Ik hoop dat je maar weer snel zwanger mag zijn.