@echo's.... kun je nagaan hoe "verwend" we zijn....!!! ik kreeg met de eerste mn eerste echo met 14 weken...en vroeger (nog niet eens zo heel lang geleden) kregen vrouwen helemaal geen echo!!! Tenzij er echt medische aanleiding voor was..... Mijn moeder heeft toevallig van mij (31 jr geleden) een soort echofoto (rontgen??) maar dat was omdat ze dachten dat ik een tweeling was......
dat heeft toch niets met verwend te maken, toch niet meer als normaal als je hier wat zwanger zit te wezen en niet eens zeker weet of het goed gaat, of er al een hartje vanbinnen klopt...
@wendy, meid ik vind het heel klote voor je, maar aan de ene kant toch fijn dat je gevoel je niet in de steek laat, zelf heb ik in nov een mk gehad en heb geen cyclus afgewacht, ik reken mijn mk nu als eerste dag van laatste menstruatie. ben met ovulatie testen gaan werken om mijn vruchtbare dagen te berekenen, ik hoop voor je dat je het een goed plekje kunt geven en je gauw weer zwanger mag zijn @ nieuwe dames, welkom en van harte gefeliciteerd.
daarom had ik "verwend" geschreven tussen aanhalingstekens....... ik bedoel meer van... WIJ zitten NU een paar weken in onzekerheid.... terwijl onze ouders... helemaal geen echo's ofzo kregen....... nadeel dat we tegenwoordig "te" veel lezen... denk ik... en je ook veel geconfronteerd wordt met allerlei verhalen.... Terwijl je vroeger alles maar gewoon zag...en wel geloofde..... (weet soms niet wat beter is....)
@ Wen: das balen meis. Maar je mag idd wel gelijk weer verder, en dat is ook wel wat waard. Hier ook 's avonds misselijk. Nou voel ik me vandaag niet helemaal top. Beetje slapjes en moe. Bij mijn zoontje had ik daar pas met 8 weken "last" van. De eerste echo heb ik op 27 jan. ben dan 8.3 weekjes. Lijkt nog zo lang te duren. Oja, iemand nog leuke tips voor een meegroeibh? Mijn eigen maatje is A, dus niet groot, maar ze zijn nu toch zeker wel gegroeid, en mijn bh's zitten niet lekker. Kweet alleen niet waar ik mijn maat kan vinden. Liefs Michelle
ooohhh wen.. Had je gevoel toch gelijk... Dat het maar heel vlug weer raak mag zijn, en je een lief klein wondertje in je buik mag hebben(& houden) We hebben het net zuslief en vriend verteld die vonden het heel leuk, ze ook al gevraagd of ze eventueel mee willen naar de 20 weken echo(maar eerst eens deze 12 weken doorkomen,, pffff vinden jullie de tijd ook al zo langzaam gaan???)
michelle H&M???? maar dan moet je wel passen hoor... de voedingsbeha's vallen iig kleiner als de maat die erop staat.....
Ha wen, goed dat je nu weer 'groen'licht hebt gekregen... balen dat er toch niet een wondertje gebeurd is Je gevoel was toch goed en dat is dan wel weer fijn. Hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn!
Wachten duurt idd lang.. pff vandaag mag ik over 2 weken voor de echo komen. Gelukkig al wel om 8.50 uur, scheelt weer uren in spanning zitten. @ Seth: begrijp wel wat je bedoelt hoor. Mijn moeder had tijdens mijn zwangerschap maar 1 echo. En er was toen geen internet, scheelt een hoop nare verhalen die wij nu wel lezen en ze vroeger niet konden lezen. @ Michelle: dat is snel! Bij de Hema hebben ze ook meegroeibh's, maar die zijn niet al te charmant. Of anders bij Hunkemöller?
Morgen kan ik zeggen dat ik Morgen de echo heb heb er echt zoooooo'n zin in.... vind wel jammer dat er dan nog weinig te zien is... mijn zusje had met 8 weken een echo en daar zag je al echt armpjes en beentjes maar ik heb met 9 of 10 weken weer een echo, dus gelukkig hoef ik niet lang te wachten hier nog steeds zo goed als alle kwaaltjes die je maar kunt hebben, heb geen last van ochtendmisselijkheid maar van all-around-the clock misselijkheid en het kwaaltje dat ik dan weer WEL wil hebben.... heb ik niet en dat is dat mijn borsten groter/voller worden .... ach je kunt ook niet alles hebben hé.
@Wen: wat naar meid dat je gevoel toch klopte. Wel fijn dat je door mag voor een volgende ronde gelijk. hoop dat het snel weer raak is
@Wen: Dikke Knuffel Nou ik ben ook zo misselijk vandaag en tegelijk ook hongerrrr. Vanochtend weer overgegeven, kan er nu nog om lachen @MVM: Hoop dat ik ook zo'n mooie test heb vanavond Seth! En moe moe, maar echt niet goed kunnen slapen hoor. Weer een paar uur wakker gelegen vannacht. Vanochtend gebeld voor de 1e echo, die heb ik dan nu volgende week maandag al! Jeeh!
@ Seth & Noukje: bedankt! Ik ga deze week even shoppen. @ Mejojo: heel veel plezier overmorgen! @ loekie1981: veel plezier met je test vanavond! Toch altijd weer spannend hè? @ bima38: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Vandaag eet ik bij mijn vader, want we hebben vanavond een schaakwedstrijd. Dus even lekker "kindloos". Liefs Michelle
me gyn heeft niet gebelt, baal er enorm van. ik had nog gebelt om te vragen of ze me niet vergeten waren, het was druk zeiden ze maar ik wrdt gebelt...niet dus. morgen weer weer terug bellen.