haha ja dat heb ik nou ook Dan heb je dat toastje met brie in je handen en dat wijntje op tafel en dan denk ik, ja het kan zijn dat ik zwanger ben, maar dan voelt het niet zo en eet/drink het toch maar op... ( slecht ik weet het ) maar dan heb je s ochtends weer dat je kots en kotsmisselijk je bed uit rolt en dan denk ik weer....zou het dan toch? maar goed.... nog 1,5 dag werken en dan vakantie!! begin bij de hamam, nog nooit geweest, iemand ervaring? en dan lekker de camper inpakken het weekend en erop uit.... en dan hopen dat ik niet ongi word wil nog even zeggen dat ik jullie stuk voor stuk erg leuk, lief en gezellig vind !!! lieve groetjes en weltrusten alvast ..
Hoi hoi, Hier weer even een berichtje voor het slapen gaan. Herken het ook wel hoor. Hier weten mensen om me heen dat we zwanger proberen te worden omdat ik een mk heb gehad en dan zeg ik tegen ze dat ik er niet zo heel veel mee bezig ben maar ondertussen is het toch net even anders, hahaha. Vindt het wel fijn om er hier gewoon open over te kunnen schrijven. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Nog een klein weekje en dan is het tijd voor mijn ei. Voorheen dacht ik er nooit over na en nu kan ik niet wachten tot het zover is. @Tayaro: wordt nou toch wel heel spannend hoor. Hoop echt voor je dat je ongi weg blijft. @Morrighan: met hamam heb ik geen ervaring. Ben niet zo van dat soort dingen. Wil je in ieder geval alvast een hele fijne vakantie toewensen. Weltrusten!
Hamam!!! Love it. Ben er in turkeije meerdere keren geweest heerlijk verwennerij. Lekker soppen, schrobben, verzorgen. Masseren enz enz heerlijk! Geniet ervan zal je goed doen. Hier ook niet zoveel te melden ga nu lekker in bad met me mannetje en dan is heerlijk genieten van elkaar. Slaap lekker dames Liefs mel
@ tayaro: spannend zeg! Ik ga duimen dat die ongi weg blijft en dat je een positieve test in handen hebt van de week. Je hebt inderdaad gelijk hoor, als je eenmaal die beslissing hebt genomen ben je er gewoon mee bezig of je nu wil of niet. @ shivra: ik heb dat ook, dat je er vroeger niet over nadacht wanneer je ei zou kunnen zijn en nu hou je er ineens rekening mee haha @ morrighan83: fijne vakantie, geniet ervan!! Ik ga lekker mijn bedje opzoeken, morgenvroeg gaat dat herrieding weer af en mag ik gezellig naar school gelukkig de laatste loodjes
Meiden thnx weer voor het geklets vandaag. Nog 2 weekjes lekker vakantie hiero. Nu lekker een warm bad pakken met mijn mannetje en dan heerlijk stout doen samen (nu kan het nog over een paar dagen als het goed is ongi haha) @morrighan geniet van je vakantie meid! Slaap lekker en tot morgen! liefs Melanie
@morrighan: Nog even en dan vakantie! Geniet ervan! Ik vind het ook erg leuk/fijn/gezellig om met jullie allemaal te "kletsen". Truste voor straks!
Goedemorgen allemaal, Heb niet heel veel te melden. Heb net even een afspraak gemaakt bij de kapper om een nieuwe coupe aan te laten meten. Kan gelukkig straks al terecht. Ik krijg het niet meer in model en als dat gebeurt wil ik ook gelijk en niet een aantal dagen hoeven wachten. @Enjoylife: ik ga deze maand ovulatietesten gebruiken om mijn ei te spotten. Ik kan het namelijk niet goed voelen ook omdat ik PDS oftewel een spastische darm heb en op dit moment heb ik daar heel veel last van. Nou is mijn cyclus wel heel regelmatig (28 dgn) maar het is toch fijn te weten dat we op het juiste tijdstip bezig zijn @Mel: Hoop dat je een geslaagde avond hebt gehad Geniet nog lekker van je vakantie. @Tayaro: en? Fijne dag allemaal!
Zo dan.. lekker me eigen verslapen haha. Zou naar de ha zijn gegaan maar dat word dus pas morgen. Vannacht was HEMELS haha. @tayaro: al iets van duivels te bekennen? @shivra: een hele nieuwe coupe? soort metamorfose dus. Spannend! Ik zou ook wel weer is wat anders willen. Maar mag ik pas na mijn trouwen haha. Dus nog even een jaartje wachten.
Nou niet helemaal nieuw maar wel weer net iets anders. Nu moet ik het alleen nog kleuren. Ze wilde het bij de kapper doen maar dat doe ik zelf wel. Scheelt een hoop geld. Wanneer ga je trouwen?
11-11-11 voor de wet. maar in de zomer van 2012 voor de kerk en dan ook big party en zo. liefs melanie
Zo was weer even wennen op de dag naar EVV scholing heb net 4 nachten gewerkt pff nog steeds moe ervan. Morgen weer een dagje werken. En een week tot ik wel of niet ongi wordt. Wel spannend, heb het idee een opgeblazen onderbuik te hebben. Mis verbeeld ik het mezelf dat weet ik niet. Ik vraag me af of je altijd moet wachten tot je eigenlijk eerst ongi wordt voor een zwangerschapstest ??? De genen die al mama zijn even een vraagje Hoe snel kun je voelen als er wat in je buik groeid?? Of wanneer je misselijk kan worden doordat je zwanger bent??! Mis stommen vragen maar ben er best benieuwd naar. Verder vind ik het ook erg leuk om alles te lezen en vind ik jullie allen gezellig, leuk en open. Gekerkerde
Hoi!! Nou.... hier nog steeds niet ongi!! Heb sinds vandaag wel meer afscheiding. Dacht telkens dat ik wat voelde, dus naar de wc omdat ik dacht dat ik ongi was geworden.... Morgenochtend ga ik met ochtendurine testen. @Melanie, leuk dat je gaat trouwen!! Leuke datum! Mijn broer is 20-08-2008 getrouwd. @Shirva.... altijd lekker om bij de kapper te zitten.... je haar voelt dat weer lekker aan! @D3b. Het voelen van je kindje is verschillend. Ik voelde het met 16 weken voor het eerst. Gemiddeld voelt iemand dat rond week 20. Dat is ook afhankelijk van waar de placenta zit. Zit die aan je buik kant, dan voel je het meestal wat later. Je kan het vaak wel al aan je kleding merken. Ik kon met 11 weken mijn normale kleren niet meer aan.... zat allemaal veel te strak. Maar ook dat is wisselend er zijn meiden die 20 weken zwanger zijn en hun normale kleding nog steeds aan kunnen. En misselijk.... tja dat kan al voor je NOD. Rond je NOD, na je NOD, de eerste drie maanden, maar ken ook iemand die 8 maanden boven de pot heeft gehangen. Het kan wel zo zijn dat als je de eerste weken van je zwangerschap erg misselijk bent en ineens stopt het vrij accuut, dan kan dat betekenen dat je een miskraam krijgt. Ik heb dat namelijk tijdens beide zwangerschappen gehad die eindigde in een miskraam. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn.... Vaak zeggen ze zolang je misselijk bent, dan zit het vaak wel goed.... ( wel te hopen dat het na 13 weken wel stopt ) Nou morgen ochtend er maar een testje tegenaan gaan gooien!
Hoi hoi allemaal, Haren zijn weer geknipt en lekker in model. Heb vandaag niet zo'n hele beste dag. Heb allerlei vage klachten. Denk dat de stress van de afgelopen maanden een uitweg aan het zoeken is. Ja, het moet er toch een keer uit. @Mel: trouwen dus met alles erop en eraan. Ik hoop dat jullie een hele mooie dag krijgen. @Tayaro: je weet de spanning er aardig in te houden zo. Nou ik duim nog steeds voor je. @D3b: Er zijn testen die kan je 4 dagen voor je NOD al gebruiken om te kijken of je zwanger bent. Je kan eens kijken op Sensitest.nl Tot later!
@tayaro Ok bedankt voor je info. Ik ben nog in afwachting van komende dinsdag of mijn ongi uitblijft in de hoop dat ik zwanger ben. @Shiv dank je ik zal eens kijken. Nu lekker een luier avondje en op tijd naar bed heb de afgelopen dagen maar 4 uurtjes geslapen dat is niet echt veel. (had nachtdienst kan ik altijd moeilijk slapen op de dag) Morgen vroeg mag ik weer gaan werken.
lieve ladies ! bedankt maar ik klets nog heel efkes mee hoor we vertrekken pas volgende week dinsdag maar het genieten mag na morgen gaan beginnen.. en het stout doen is idd heeeeeeeel leuk..zeker als het straks voor een goed doel is dan blijf je je altijd de nacht herinneren waarop je kindje ongeveer is verwekt haha fijne avond nog xxx
Ik mag nog 2 weekjes werken dan heb ik ook vakantie 2 weken lang. Heerlijk hopelijk breek ik nu niets Had 9 juli ook 2 weken vakantie zat ik gelijk savonds in het gips. Wij gaan dan misschien ook lekker op vakantie het kan de laatste keer zijn met zijn tweetjes. @Mel wat spannend trouwen. Dat is echt zo bijzonder mooi. Maar me vriendin vertelde trouwen is erg mooi en bijzonder maar een kindje krijgen is veel mooier en bijzonder dus ik ben benieuwd.
Hai die hai, Kom nog even weltrusten zeggen. Morgen een spannende dag. Het is voor het eerst dat mijn jongste hond onder narcose gaat. Ben dan toch altijd wel wat gespannen omdat ik niet weet hoe ze erop gaat reageren. Morgenochtend om 10 uur moet ik ze brengen. @D3b: ik hoop dat je komende vakantie dan meer geluk hebt. Gelijk de eerste dag in het gips, dan is je vakantie wel verstiert. Als jullie weggaan: waar gaat de reis dan heen? Weltrusten!
Hallo meiden, Daar ben ik weer! Is weer een tijd geleden.. En wat heb ik een hoop gemist! Ik hoop niet dat ik iets door elkaar heen haal.. @Mami, Jammer meis!Op naar volgende maand, Succes!! @ Melanie, Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Lijkt me ook heel bijzonder, alleen vind ik het veel geld kosten haha.. Maar ooit willen wij ook gaan trouwen, maar wanneer is nog een grote vraag!Wat een mooie datum ook van jullie!! @ Tayaro, Wat spannend!Ik ben echt benieuwd of de test positief is!Dat zou super leuk zijn!Succes morgenochtend meid! @ Shivra, ik zag dat je naar de kapper bent geweest, heerlijk is dat he?!Ik vond het ook altijd fijn als ik weer een nieuwe coup had, helemaal omdat ik bijna 8 jaar kapster ben geweest..Zelf in de stoel zitten vond ik uiteindelijk toch leuker!
Oeps hij ging even te snel! @ shivra, Ik zag ook dat je hondje morgen onder narcose moet. Sterkte morgen!Hoe is het met je vage klachten??Voel je je al wat beter? Nou morgen is het voor mij ook zover, de dag van de operatie! Ik heb er de kriebels van en kan nu ook niet zo goed slapen Morgen om half 10 lig ik onder narcose, maar ik kan bijna niet wachten want na dit gebeuren mogen wij weer verder met onze o zo grote kinderwens! Ik hoop zo dat het dan snel raak mag zijn! Ik kan niet wachten totdat ik zo'n klein hummeltje in mijn buik mag voelen..Wat een ongeduld pff daar heb ik vaker last van de laatste tijd haha Jullie ook?? Tot over een paar dagen! xxx