@shivra: heel veel sterkte met je hondje! Geef hem maar een flinke aai van me als hij weer bij komt @Orchidee: Jij ook ontzettend veel succes tijdens je operatie. Laat ons weten of alles goed ging? liefs melleke
Goedemorgen allemaal, Vandaag is het zover. De jongste haar kies wordt getrokken. De honden snappen er niks van. Ze lopen maar te zeuren om eten maar ja, dat mag nu even niet. De oudste krijgt straks eten als ik terugkom. @Orchidee; heel veel succes en sterkte met je operatie. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt. En ongeduldig zijn we allemaal wel denk ik. Met mijn klachten gaat het wel. Ik denk dat het de stress is van de afgelopen tijd. Voel me niet echt helemaal super maar dat is niet raar. @Mel; ik zal ze een flinke aai geven als ik ze vanavond weer opgehaald heb. @Tayaro; spannende ochtend. Ben zeer benieuwd. Fijne dag allemaal!
@orchidee, heel veel sterkte met de operatie!!! @Shirva, sterkte voor jullie hond! @all.... nou de test was nog steeds omo-wit..... Heb mijn ei denk ik veel later dan normaal gehad. Snap er niets van.... is nog nooit voorgekomen. De persona gaf geen ei aan..... waarschijnlijk was die er toen ook niet...... Denk dat het wordt afwachten wanneer ik ongi word. Weet wel dat ik ovutesten ga kopen..... nu het zo'n rommeltje is wil ik wel weten wanneer mijn ei is... ik ga zoonlief aankleden. Straks nog laatste controle in het nieuwe huis. Daarna gelijk door naar het werk, Morgen sleutel van ons nieuwe huis!!! Fijne dag allemaal!
Goedemiddag allemaal, Zo er is weer lekker op los gekletst... @ tayaro: nog steeds afwachten dus... Tja, misschien zit je er inderdaad naast maar blijft toch nog spannend vind ik. Hoe voel je je?? Geen klachten? @ melanie013: leuk dat jullie gaan trouwen! gefeliciteerd @shivra: hoe is het met je doggie? alles goed gegaan? @orchidee86: nou je bent ondertussen als het goed is onder het mes geweest, ik duim voor een voorspoedig herstel. @D3b: ik heb dat ook altijd met nachtdiensten, ik slaap zo slecht maar toch vind ik het heerlijk om in de nacht te zitten. Ik ben op dit moment mijn tijd een beetje aan het doden met hyves/facebook/zp/studie etc. Hoop zo een telefoontje van het ziekenhuis te krijgen dat vriendlief terug op afdeling is, die is vanmorgen onder het mes gegaan. Nou ik kom vanavond nog wel een keer buurten! Groetjesssss
@ orchidee ; veel succes! en ik hoop dat het een positief resultaat zal zijn voor jullie.. ik duim... @shivra ; hoest met je hondekind? we hebben zlef 3 woeffers dus ik weet hoe je je zult voelen,,,,hoop dat het allemaal goed gaat, maar dat zal vast dus daar gaan we dan ook maar vanuit ! en voor de rest sorry dat ik het zeg maaruh...... IK HEB VAKANTIE !!! woehoe ..... ik ligt jullie nog wel in maar dat kan alleen als we wifi hebben, maar goed dan klets ik jullie anders erna bij xxxx
@ Shivra we denken Turkije maar missschien blijven we wel thuis als hier mooi weer is is echt nog een raadsel maar de kans dat we weggaan is groot en dan is het turkije. Sterkte met het hondje @Orchi succes morgen. Ik ben ook afgestuurdeerd als all-round kapster maar ik vind het verschrikkelijk om een ander me haar te laten knippen. Ik heb dan zelf een idee in me hoofd. Ik heb ook zoon verschrikkelijk haar. Heb krullen en daardoor een pluizenkop vind ik zelf en fohn ze bijna altijd uit. Ik doe in de avonduren knippen en dit vooral bij familie, want vond het kapsalon gebeuren niet zo leuk als ik dacht. Vandaar weer verder gaan lerenen ben verzorgende IG en nu bijna EVVer. dan hou ik op met leren. Moet nog tot begin november en dan heb ik als goed is 8/9 november me diploma in handen van EVV. @Enjoy Ja vreselijk is dat dat je niet kan slapen, maar idd nachten zijn wel heerlijk om te doen. Even helemaal niets aan je hoofd van collega's
Goedemiddag allemaal, Mijn hondenkind is weer thuis. Nog een beetje dizzy van de narcose maar dat hoort erbij. Wat bleek nou: de kies was helemaal niet afgebroken. Toen de da ze onder narcose had en haar bek ging bekijken bleek er alleen tandsteen te zitten. Aangezien mijn andere hond 3 kiezen mist, dacht ik toch echt te weten dat het een gebroken kies was. Zaterdag kon de da niet goed kijken want die kleine is in alle staten, zo bang is ze. Tot overmaat van ramp beet ze hem toen ook nog in zijn vinger. Wat de ontsteking dan wel veroorzaakt heeft is een raadsel. Ze moet de antibiotica-kuur afmaken en we hopen maar dat het niet meer terugkomt. Heel apart maar ik ben het gewend want hier gebeuren altijd rare dingen. @Enjoylife: beterschap voor je ventje. Hopenlijk was het niks ernstigs. @Morrighan; PRETTIGE VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Tayaro; gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Moet er nog veel gebeuren voordat je over kan? Toedeloe en tot later!
@Shivra goed om te horen dat je hondje weinig mankeerde. Die beesten kunnen zo dierbaar zijn. Die van ons kregen we vandaag terug na het verven en dergelijke dat we in ons nieuwe paleisje hebben mogen doen. NOOIT meer naar een dierenpension. Het is een kruissing tussen een shit-tzu en een malthees leeuwtje en we hebben express gekozen voor een langharige. We borstelen ze dagelijks en 1x per week lekker mee in bad.. Nou ze is nu 1 grote klittenbol. Krijg het er niet meer uit.. Morgen mag ze naar de trimster toe. Moet ze helemaal kaal.. En dan is ze zo lelijk hahaha. Nja mag ze weer 3 maanden sparen voor lang haar. Hier nog niet verders niets te melden. Af en toe flink buikpijn van de provera, hele gespannen borsten maar nog geen druppie bloed te ontdekken.
Owwww wat erg, dat je hondje zo in de klit zit. Dierenpensions heb ik ook geen goede ervaringen mee. Kreeg mijn vorige honden een keer terug: stinken en volop aan de diarree. Hadden niet in hun eigen manden geslapen en ook hun eigen eten niet gehad. Nee, nooit meer. Gelukkig heb ik een vriendin waar ze mogen als we weggaan.
Mijn moeder zou ze eerst bij zich houden als wij gingen verven maar na 1 dag bleek dat de allergie van vroeger er nog zat. (als ze hier op visite is weinig last van) maar dit ging gewoon niet. Daarom als nood oplossing. Maar zorg dat ik voortaan een kennis achter de hand heb als nood-oplossing.
Hoi! @enjoylife... hoe is het met je vriend??? Nee.... niet echt klachten meer.... dacht het wel vorige week. Maar voel mij niet zoals bij mijn vorige zwangerschappen.... toen voelde ik het toch wel eigenlijk al voordat ik de testen had gedaan. @shirva.... toch meegevallen denk ik? Alleen tandsteen? Er hoeft in het nieuwe huis niet al te veel gedaan worden. De vorige bewoners hebben alles toen goed aangepakt. We gaan alleen verven en behangen. Laminaat is nog erg mooi overal! @all.... lees het e.e.a. over honden. Wij hebben zelf geen honden, maar mijn ouders hebben ze altijd gehad, ook toen ik thuis woonde. Zij gaan alleen op vakantie als ze voor de honden een logeeradres hebben. Ze willen echt niet in zo'n pension. Ik ga nog maar een paar dozen inpakken.... dan denk vroeg onder de wol. Heb drie dagen achter elkaar gewerkt zodat ik lang weekend in het huis heb, maar merk dat ik dat niet meer gewend ben
Hey hey, Nog even een berichtje voor het slapen gaan. Met de jongste hond gaat alles goed. Ze is goed uit de narcose gekomen. Ze heeft lekker gegeten en mijn andere hond al weer uitgedaagd om te spelen. Weltrusten allemaal!
Hoi meiden, Wat een heerlijk weertje vandaag. Heb lekker met de honden gewandeld en daarna een uurtje in de tuin gezeten. Nog een paar dagen en dan ga ik beginnen met de ovulatietesten. Ben erg benieuwd. Blijf het een raar iets vinden; ei-spotten maar het is voor een goed doel. Zijn er nog dames die geinteresseerd zijn in een NOD-lijstje voor de maand september? Fijne middag!
Een nod lijstje op ons topic zou zeker leuk zijn. Ik kan het alleen pas doorgeven als ik ongi ben geworden. En wss word ik mijn volgende keer pas ongi in oktober. Maar ben al blij genoeg met de kans.
Ik zal een begin maken en als het zover is dan kom je er gewoon bij. Ik hoop dat je cyclus snel op orde is. Misschien een stomme vraag hoor maar waar is de privera voor? Ik heb wel het één ander gelezen maar het is me niet helemaal duidelijk wanneer je dit gebruikt.
@shivra, De provera is voor het opwekken van een "ongi". Ik zet ongi tussen haakjes omdat het eigenlijk een soort ontrekkingsbloed is. Als deze bloeding doorkomt mag ik gaan beginnen met clomid. Deze gaat er weer voor zorgen dat ik een super mooie ei-sprong krijg en tja dan hebben we eindelijk weer een echte kans op een kindje. Maar je mag me er wel bij zetten hoor mijn nod is binnen nu en 7 dagen.. Maar kan toch niet testen haha.
@Mel; moet je dan ook ovulatietesten gaan gebruiken? Moet je dat iedere maand doen met die pillen? Ingewikkeld allemaal hoor maar ik hoop voor jou dat het allemaal werkt en dat je snel zwanger bent. @iedereen; wat zijn jullie stil. Is er verder niemand die wat te melden heeft? Ga zo even cadeautjes kopen met mijn nichtje en mijn neefje. Mijn nichtje is jarig en wordt 4. Het is een echte meid. Ze mag zelf een cadeautje uitzoeken maar haar grote broer moet wel mee Ben benieuwd hoe lang het allemaal duurt voordat ze wat heeft uitgekozen. Hoop maar dat ze een krukje hebben in de winkel, kan ik er rustig bij zitten Fijne middag!