@shivra, ja ik moet de clomid straks iedere maand gaan gebruiken. Ik heb er al wel ervaring mee en weet dus dat het bij mij erg goed kan werken. Ik zal dan ook automatisch een cyclus van 28/29 dagen krijgen. Vorige keer kreeg ik met clomid een ei van 29 en 31mm wat dus echt super goed is. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Het is nu alleen wachten op de ongi. Ovu testen hoef ik eigenlijk niet te gebruiken. Ik moet straks gewoon van dag 11 t/m 20 vrijen en er lekker van genieten (dat moet geen probleem zijn haha) en tja dan op dag 22 terug voor bloed te laten prikken. Dag 30 weer terug naar de arts voor de uitslag. Aan de hand van het bloed zien ze dan of ik een eisprong heb gehad. Leuk joh dat shoppen met je nichtje, zal idd wel wat tijd in gaan zitten maar dat is ook wel weer leuk toch? haha Een krukje tja dat word zoeken in schoenen zaken dan haha.
Hoi damens, Even stil vanwege afwachtend van komende dinsdag. Wordt ik wel of hopelijk niet meer ongi!! Het weekend mag ik werken vanavond naar een verjaardag van me vader. Nog een week werken dan lekker 2 weken vakantie. Verder nog een vraagje wanneer voel of merk je buiten je ongesteldheid die uitblijft om dat je zwanger bent. Iemand anders nog ervaring met een navelpiercing?? Kan ik die inhouden of is het verstandig een zwangerschappiercing te kopen. Het is overgens een heerlijk weertje hier aan de zee ga zo even aant strand kijken. Liefss
@D3B, Ligt natuurlijk helemaal aan hoe jou buik gaat groeien. Ik ken iemand die hield haar eigen piercing en niets aan de hand, maar ook een ander iemand bij wie hij eruit groeide. Die koos dus ook voor een zwangerschapspiercing. Goed dat je deze vraag stelde want ik moet ook nog steeds voor een zwangerschapspiercing gaan kijken. Ik heb ook een tattoo op mijn zij staan. Deze zal ook wel uitgerekt gaan worden. haha Daarna snel terug in vorm zien te komen.
Ik ben al weer terug. Het was zo gepiept. Mevrouw liep naar de stellage met allerlei meiden dingen en riep: die en die wil ik graag hebben. Wat denk je: een grote make-up doos en van die plastic hakken met een kroontje Ik ben de beroerdste niet dus hup maar gekocht. Moeders kon er gelukkig om lachen. @Mel; bedankt voor de uitleg. Ik ben weer wat wijzer geworden. @D3b: buiten dat je menstruatie wegblijft kun je van allerlei dingen last krijgen. Zelf was ik vreselijk moe en had last van mijn darmen. Ook had ik steeds het idee dat ik toch ongi moest worden. Oja, en ik kreeg eindelijk een flinke bos hout voor de deur, die heb ik niet van mezelf
hey ! de mijne was 24-8 telt dat dan nog voor het lijstje? De hammam gisteren was echt zalig!! wat een begin van mijn vakantie heerlijk !! en dat mag je volgens mij ook doen als je zwanger bent...sauna niet maar dit is een hele goede vervanger .... ben echt een waterratje dus dat is wel aan mij besteed... verder probeer ik niet te veel aan mijn as ongi te denken word er heel nerveus van... wel ? niet? spannend!!! en jullie zijn een leuke afleiding haha verders alles rustig hier.. lieve groetjes!
Hoi, ben er ook weer even, na drukke dag klussen... maar wel heerlijk nu in de tuin! Mijn NOD is nu 7 oktober.... dus ik heb nog wel even..... Flink geklust in het nieuwe huis.... maar pffff.... wat moet er toch veel gedaan worden, zelfs als je niet de keuken en de badkamer hoeft te doen.... Ik ga lekker met voetjes omhoog! hollands got talent kijken!
Goedemorgen allemaal, Tis weekend, lekker hoor. Ga vandaag beginnen met de ovulatietesten. Ben erg benieuwd. Heb die van sensitest genomen want ik lees daar goede berichten over. Vandaag naar een verjaardag en verder een relaxed weekendje houden. Beetje wandelen met de honden en wat dingentjes doen in huis. @Morrighan; Lekker hoor, om zo je vakantie te beginnen. @Tayaro; valt tegen hé, zo'n nieuw huis? Er komt altijd meer bij kijken dan dat je in eerste instantie op heb gerekend. Heel herkenbaar. Prettig weekend!
@shivra: laat je me weten of je ze wat vond de ovu testen. Ik wil heel misschien toch overwegen om straks aan de ovu testen te gaan. Al wil ik het eerst maar weer is zo proberen haha. @tayaro, dan zijn wij straks ongeveer op dezelfde dag bij onze NOD. spannend. Ik moet binnen nu en 6 dagen ongi worden. Als er dan 28/29 dagen bij komen zitten we rond dezelfde datum. (al hoop ik stiekem toch dat het wat eerder komt dan de 6 dagen) Klinkt raar om hier te zeggen dat je ongi wil worden haha. @morrighan: die van jou was 24-8? Heb je al getest? Of lees ik ergens overheen dat er iets anders is? Let me know, spannend!!
Hoi meiden, Vandaag weer een heerlijk relaxed dagje. Mannetje is vanochtend met de honden wezen wandelen dus ik loop nog lekker in mijn joggingpak. Gisteren was een warme dag. Gelukkig maar want op een kinderverjaardag is het fijn dat je lekker buiten kunt zitten. Nog tot laat met mannetje in de tuin gezeten en samen zitten mijmeren over de toekomst. Vandaag had ik een licht streepje op mijn ovu-test dus 'klustijd' komt eraan en daarna kan het wachten beginnen. Fijne zondag!
@shivra: heey lijkt mijn verhaaltje van gister wel. ook tot 1 uur buiten gezeten lekker zitten kletsen over de toekomst haha. Was heerlijk! Succes met klussen meid
Hoi! Even een berichtje.... Weer een dag flink bezog geweest in het nieuwe huis. WE lopen voor op schema! Das natuurlijk gunstig!Hebben ook echt 4 dagen gehad om achter elkaar te klussen. Morgen begint de werkweek gewoon weer.... Zal het niet zo snel gaan. Mijn pa is met pensioen, dus die gaat wel elke dag er heen! Dat is wel fijn zo'n handige vader! Leuk Melanie.... allebei rond dezelfde periode..... Vroeger vond ik het niet erg dat ik een cyclus van 5 weken had. Maar als je en kindje wil, dan duurt het zooooo lang.... Ik ga zo mijn bedje opzoeken.... erg moe van de afgelopen dagen. Moet wel fris en fruitig morgen voor de klas staan!
Heb heerlijk gewerkt het weekend. Morgen met collega aan scriptie voor EVV en daarna naar het werk over de nieuwbouw en tijdelijke huisvesting in januari. Dinsdag EVV en dan tot vrijdag vollebak werken. Dan mijn welverdiende vakantie. Moeten nog iets boeken doen we van de week. Laat het mooie maanden wordenvoor ons allen
Hee meiden, Daar ben ik weer! Bedankt voor jullie lieve berichtjes De operatie woensdag is goed gegaan! Ik heb heerlijk geslapen en werd ook goed wakker..Dag 1 en 2 vielen me echt heel erg mee..Ik dacht, is dit alles??Nou dat had ik beter niet kunnen zeggen want de laatste 3 dagen waren vreselijk..Ik kreeg alleen maar meer pijn en slik alleen nog maar pijnstillers!Ik krijg niks door mijn keel heen dus het is alleen maar ijsjes eten en ijswater drinken..( voor de mensen die het nog niet weten, ik ben geopereerd aan de keelamandelen ) Vandaar dat ik ook zo laat pas reageer..Ik had nergens puf voor! Maar 1 voordeel, vanaf nu mogen wij er ook weer voor gaan!Ik heb er zo'n zin in Ik zie dat ik een hoop gemist heb.. @Shivra, Wat fijn dat alles goed is gegaan met jou hondje! @Tayaro, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!Wat leuk, dus jullie zijn nu extra druk met verhuizen?? @Enjoylife, Ik zag dat jou vriend op dezelfde dag als ik onder het mes is gegaan..Gaat alles goed met hem?? @Morrighan83, fijne vakantie meid!Geniet ervan!! @D3b, wat toevallig dat je ook kapster bent. Ik vind het ook vreselijk dat iemand anders mijn haar knipt maar vind het ook wel weer ergens ontspanning..komt dat wij te kritisch kijken. Ik heb van dat steile slappe lange haar waar je niks mee kan doen pff.. Maar ook ik ben na bijna 8jaar gestopt in de kapsalon, het was niet mijn ding. Ik ben net afgestudeerd als pedagogisch medewerker en werk nu op de babygroep op een kinderdagverblijf. Superleuk! Nou het is weer een heel verhaal, ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben! Tot snel! Xxx
Goedemorgen allemaal!! Wat een dagen zeg, de afgelopen dagen Ik heb het zo onwijs druk gehad dat ik zelf niet meer wist of ik van voor of van achter leefde. Ik heb alles terug zitten lezen en zal nu weer proberen iedere dag even te kijken hier. @ orchidee86: fijn dat de operatie goed is gegaan! @ D3b: ik zit ook in de laatste fase van mijn opleiding en ik krijg over 24 dagen mijn diploma. Ik heb afgelopen donderdag de proefpresentatie gehad en moet 28 sept de officiele doen. @ shivra: succes met klussen Bij mijn vriend is de operatie goed gegaan alleen veel pijn. Hij is aan zijn scheenbeen geopereerd net onder zijn knie. Gevolg: 3 weken niet belasten en niet buigen. Daar gaat deze maand onze kans op een klein hummeltje Nah ja, eerst vriendlief maar weer opknappen en dan zien we wel weer verder. groetjess
Goedemorgen, deze morgen, En alweer een nieuwe week. Wat gaat de tijd toch snel. Hier is de dag weer eens begonnen met regen. Vandaag is mijn oma jarig, 91 jaar, wat een leeftijd. Ik moet het nog maar zien te worden. @Orchidee; balen joh, dat je zoveel napijn hebt. Ik hoop dat je snel volledig bent hersteld. @Tayaro; fijn dat je voor ligt op je schema. En een handige vader is altijd makkelijk. Tijdens onze verbouwing was mijn schoonvader hier in de weer. Die man heeft echt bergen werk verzet. @Db3; de laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog even volhouden dus. @Mel; sinds de mk mijmeren we wat af. Eerst hadden we nog zoiets van; word ik zwanger is het leuk, gebeurt het niet dan heeft het zo moeten zijn. Maar nu we weten dat het mogelijk is, merken we toch wel dat we het heel graag willen. Las dat je nog steeds niet ongi bent, hoop echt dat het nu niet lang meer duurt hoor. Fijne dag allemaal!
@shivra: Nee klopt nog steeds niet ongi. Je zou bijna gaan denken...... haha. Maar ik wacht rustig af. heb gister nog de oude resultaten gevonden van mijn vorige keer met het medicijn dat ik krijg. Waren super! dus heb wel vertrouwen. Snap dat je nu je weet dat het kan je extra graag wil. @orchidee: fijn dat de operatie goed is gegaan @Enjoylife & D3b: Succes met jullie studie!
@Mel: ik had je andere topic gelezen. Ik las je 'klachten' en dacht ook; het zou zomaar kunnen. Nou weet ik helemaal niet of dat mogelijk is hoor omdat je provera gebruikt. @Enjoylife; fijn dat de operatie is geslaagd. Jammer dat je deze maand geen kans maakt. Dan maar hopen dat het de volgende maand gelijk raak is
@shivra: Theoretisch gezien is het mogelijk... maar de kan is klein. Ik krijg haast nooit een spontane ei-sprong. Dan zou dat nu wel moeten zijn gebeurd. Kan natuurlijk, maar ik verwacht gewoon ongi te worden.
@melanie013: ik hoop dat je of snel ongi wordt of een posi test in handen mag houden. ( las in je andere topic dat dat wel mogelijk is met die medicatie die je gebruikt)