September 2011 gaan wij voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Naatje, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    ja het is mogelijk, maar ik verwacht het totaal niet. Verwacht gewoon binnen nu en 4 dagen ongi te worden. Al moet ik wel eerlijk zijn dat ik al wel had verwacht dat ik ongi zou zijn geworden. Loop al 2 dagen met een inlegkruisje is voor het geval dat.. en heb mijn Ob's bij

Liefs Melanie

2. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    @ orchidee86: Heerlijk dat de operatie voor je achter de rug

@ enjoylife: Dat was zeker spannend je proefpresentatie. Ik en een collega zijn vol op bezig met blok 6 van de EVV opleiding.
    Gaan 20 september onze collega's motiveren door middel van een presentatie/toneelstukje, spannend is dat. ik dacht dat ik 8 of 9 november me eindpresentatie heb.
    Jij alvast succes met je eindpresentatie en dan eindelijk je diploma in handen.

@ shivra: succes met klussen, maak er wat moois van

@ Mel: succes

Drukke week voor de boeg alleen maar met me werk en opleiding bezig zijn. zaterdag vakantie

3. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Hallo allemaal,

Is het bij jullie ook van dat ongelooflijke rotweer??? pfff wordt er bijna depri van!

@ D3b: de proefpresentatie viel reuze mee, zat natuurlijk geen hond haha Hoop dat wanneer het in het echie moet dat het ook goed gaat.
    Ik heb zelf trouwens jaren het werk van een evv'er gedaan, totdat ze wilde dat ik de opleiding ging doen, en dat vond ik zonde van mijn tijd en heeft me ertoe gezet om het ziekenhuis in te gaan en daar de opleiding voor verpleegkundige te gaan doen.
    Het is zo'n lekker gevoel dat ik helemaal klaar ben ( voor je eindpresentatie kun je niet zakken ;) ) dus kom maar op met dat papiertje!! :D

Trouwens ik zie aan je banner dat je kunt testen??? Of heb ik tussendoor wat gemist? ( zou zomaar kunnen in alle drukte van de afgelopen dagen )

4. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    @ Enjoylife

Ja klopt dat ik kan testen. Ben nog niet ongesteld geworden. Weet ook echt niet of ik het wordt denk zelf van wel waarom weet ik niet. Misschien dat het dan nooit tegen kan vaalen dat je dat gevoel hebt ;) Ik wacht vandaag af en dan ga ik morgen anders wel een test halen. Want normaal ben ik het nu allang geworden. Ben de afgelopen keren op de nacht van maandag op dinsdag al lichtjes ongesteld geworden dus tja wie weet. Heb wel een raar gevoel in me buik dat ik ongesteld moet worden.
    Ik hou je op de hoogte.

Vandaag de laatste les dag gehad van EVV 4 oktober nog een proef presentatie over je talenten. Tja op je presentatie als je je aan de stappen houd kun je haast niet zakken.

5. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Hoi hoi allemaal,

Tis hier ook vreselijk weer. Vanochtend ging het nog wel, toen was het in ieder geval nog droog. Vanochtend met mijn vriendin en de honden gewandeld. Ben blij dat ik het heb gedaan want nu hoef ik niet meer op grote ronde.

@Enjoylife; moet een goed gevoel zijn dat je nu klaar bent. Gefeliciteerd!

@D3b; Ben erg benieuwd of je ongi wordt. Het zal hier ongetwijfeld ergens staan maar kan het zo gauw niet vinden; heb je een regelmatige cyclus? Stiekem toch een beetje spannend?

@Mel; hoe is het? Ben je al ongi?

@Orchidee; gaat het al beter?
    Fijne avond!

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Heey shivra, hahaha nee nog steeds niet ongi. Wel vanacht en vanmorgen flink misselijk geweest maar zit nog steeds te wachten op de ongi.. En hoe is het met jou?

Liefs mel

7. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Hoi Allemaal!!

@D3b en Enjoylife.... super hoor... binnenkort dat papiertje! Is en super gevoel denk ik zo...

@Ochidee... sterkte nog! Pff.... is een flinke operatie als volwassene... eigenlijk raar idee dat het niets voorsteld als je er als kind aan geholpen word.

@all.... weer 2 werkdagen achter de rug, morgen gelukkig vrij, maarja toch weer naar het nieuwe huis!
    Eerst morgen ochtend met zoonlief naar ballorig. Die heeft een "playdate". Een vriendinnetje van de psz wilde naar ballorig, maar ze wilde wel dat Yanick mee ging hihi.... Kunnen de mama even lekker kletsen..... Daarna omkleden en Yanick bij mijn moeder brengen en dan ga ik aan het werk in het nieuwe huis.

Hier ook verschikkelijk weer.... de bomen gaan nog steeds flink heen en weer....

Ik ga mijn bedje opzoeken... truste!

8. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Hallo allemaal,

Kan niet slapen. Heb woorden gehad met het mannetje. Ik blijf dan nog uren malen :x Bovendien gaat het hier aardig tekeer. Het waait en het regent vreselijk.

Gisteren een begin gemaakt om het huishouden op orde te brengen. Door al het gebeuren van de afgelopen maanden is dat er aardig bij ingeschoten. Ben maar begonnen op zolder. Heb van 4 maanden strijk weggewerkt. Ja ik weet het, je moet het bijhouden. Ik streek de afgelopen tijd alleen wat ik aantrok :)

@Mel; Met mij gaat het goed hoor. Begin langzaam de draad weer op te pakken. Of het klussen gelukt is, ja dat weten we pas over 2 weken :)

@Tayaro; Veel plezier in Ballorig. Leuke naam heeft je zoontje. Als je straks in je nieuwe huis woont, ben je het klussen zo vergeten ;)

Weltrusten!

9. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Hier weer een x een berichtje van de TS :D Ben nog steeds op vakantie en zie dat er alweer heel wat pagina's aan postjes erbij zijn gekomen haha! Alleen geen tijd om ze nu allemaal bij te lezen ;)

Ben nog steeds iedere ochtend rond hetzelfde tijdstip mijn temperatuur aan het meten en volgens FF (zie link in mijn handtekening) was mijn eisprong op dag 19 (had verwacht dat 'ie pas eind aug./begin sep. zou zijn). Zit inmiddels op dag 35... Mijn vorige cyclus was 41 dagen dus hou ik mijn NOD op 14 september.

Zijn er nog meer meiden die hun temperatuur bijhouden via Fertility Friend?

Groetjes,
    Naatje

10. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    Ja heb een regelmatige cyclus van 28 dagen

11. Enjoylife

Één goedemorgen allen,

@ D3b: Al getest?? :D ... Al getest? :D ... Al getest? :D

@ Naatje: Ik hou mijn temp niet bij <-- kort maar krachtig :cool: hihi
    Geniet nog van je vakantie!!

@shivra: vervelend dat je woorden hebt gehad met je mannetje, heb je uiteindelijk wel nog lekker geslapen?
    Hier was het gister dus ook echt hels weer. Ik reed om 23.45uur weg van mijn werk en kreeg me daar toch een stortbui over me heen, zag geen hand voor ogen! Heb 35km/u moeten rijden:$

@ tayaro: Veel plezier bij ballorig en klusze in het nieuwe huis!

@melanie013: vandaag al iets gebeurd?? Of ben je nog steeds wachtende?

Ik heb verder niets spannends te melden, fijne dag allemaal!

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @enjoy, nog steeds niets al heb ik wel t gevoel dat t vandaag gaat komen. Spannend dus.

13. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    Heb niet getest had er geennin huis haha
    Nu bij da gehaald vanmorgen voor me werk. En dan vanaf testen denk ik of morgen vroeg even bijsluiter lezen.
    Ben nog steeds niet ongi vandaag ontzettende hoofdpijn (migraine)
    Maar dan vervelende had gevoel dat moest kotsen.

Ik hou jullie op de hoogte

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    YES YES! eindelijk ben ik ongi geworden. Heb er even op moeten wachten maar gelukkig is het dan zo ver.
    Over 2 dagen met clomid beginnen en op naar een eerste kans.

15. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    De test was negatief!! En ben ook nog steeds niet ongi, ik wacht maar af. Dan zie ik wel verder.

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @D3b... HUH wat raar dan.. misschien nog aan het ontpillen of was je daar al klaar mee? lastig zo..

liefs Melanie

17. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    @Melanie: Oke!! Het echte werk kan nu beginnen ;).

@D3b; Balen zeg!! Blijf voor je duimen!!

@Shirva... al goedgemaakt met hubbie???

Heb niet zoveel te melden. Druk bezig geweest met het huis vandaag..... Ballorig was echt even leuk.....Mama lekker kletsen en zoonlief met vriendinnetje aan het spelen!

18. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Dank je.... Had het eigelijk niet in de gaten dat ik z'n naam erbij had gezet. Ben er een beetje voorzichtig mee.... Niet voor jullie, maar het is natuurlijk allemaal openbaar en misschien zijn er wel mensen die ik ken ( die dus niet weten dat we bezig zijn ) wel wat ik allemaal schrijf. ;)

19. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Hoi hoi allemaal,

Het is weer goed met 'hubbie' maar het heeft nog wel even flink gespetterd hier. Maar ja, dat hoort er allemaal bij.

@D3b; welke test heb je gebruikt? Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt en het zou leuk zijn als je toch een positieve test in handen hebt straks. Ben je de eerste van ons clubbie :)

@Mel; hé hé eindelijk :D Dat het maar een vruchtbare maand voor je mag worden.

@Tayaro; Ik snap dat je voorzichtig bent. Ik probeer ook op te letten met namen etc. Je weet maar nooit ;)

@Enjoylife; heb niet lekker meer geslapen. Ben een aantal keer wakker geweest en was vanmorgen ook flink chagerijnig. Hoop dat ik straks beter slaap.

Weltrusten!

20. Enjoylife

@ melanie013: ik heb nog nooit iemand zo blij gezien met haar ongi:D, maar fijn hoor!

@ D3b: hmzz balen dat je nog geen duidelijkheid hebt .. ik blijf duimen!! En hou ons op de hoogte he?

@shivra: fijn dat het weer goed is tussen jou en je mannetje en nu ook maar hopen dat je vannacht wat beter slaapt ;)

Ik ben helemaal kapot na mijn late dienst vandaag, morgen nog 1 en dan lekker weekend:D Oh ja morgenochtend eerst naar de tandarts :(

Deel Deze Pagina