September 2011 gaan wij voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Naatje, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Heb een test van DA gebruikt. Vanochtend nogmaals geprobeerd helaas weer negatief. En ook nog steeds niet ongi. Ben in april al gestopt met de pil hierna al een aantal keer ongi geweest en een cyclus van 28 dagen.
    Ik wacht wel af en hou jullie op de hoogte.
    Mis hebben jullie hierop nog weetjes of tips dan hoor ik ze graag.

Dan ga ik maar heerlijk na me werk toe.
    Iedereen die ook moet werken werk ze

2. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@D3b: ik zou gewoon een paar dagen afwachten en wanneer je in de tussentijd niet ongi wordt zat/zo nog een keer testen.
    Ik blijf duimen!!

3. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Goedemorgen allemaal,

Wederom niet lekker geslapen en was vanochtend alweer vroeg wakker. Betekent wel dat ik al vroeg begonnen was om mijn huis weer verder op orde te krijgen. Zal blij zijn als ik er klaar mee ben en hopenlijk lukt het me dan om de boel bij te houden.

@D3b; misschien toch nog ontpillen? Heb gelezen dat het wel een jaar kan duren. Hoop het niet voor je hoor. Zoals Enjoylife ook al schreef; misschien over een paar dagen nog eens proberen als je nog niet ongi bent.

@Enjoylife; hoe was het bij de tandarts? Goed gepoetst, het afgelopen jaar :D

Fijne dag allemaal!

4. Enjoylife

@shivra: Nou ik ben echt woedend op mijn oude tandarts!:x Ik ben vandaag dus naar een nieuwe gegaan omdat ik het gevoel had dat mijn oude tandarts zijn werk niet meer leuk vindt en dus de boel de boel maar laat en mijn gevoel was helaas terecht :(
    Ik heb maarliefst 9 gaatjes :$ ( nooit wat van gevoeld overigens )

20 Oktober worden de eerste aangepakt ...

Pfff baal echt als een stekker!!

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @enjoy wow!!! 9 gaatjes dat is nog al. Gaat ook flink geld kosten.. :( tjonge jonge die artsen van tegenwoordig!

Hier heerst nu vooral wat stress, net met mannetje lief naar de arts geweest. Heeft zo goed als zeker de ziekte van bachterew, een vorm van reume. Is niet te genezen, maar wel te verlichten. Uiteindelijk zal zijn ruggenwervel steeds verder vergroeien tot 1 grote kolom :(

6. Enjoylife

@melanie013: ja is om te janken toch? Ik heb net gelijk de verzekering gebeld en ben gelukkig goed verzekerd en hoef alleen eigen bijdrage te betalen;)

Van je mannetje is ook vervelend zeg! Gelukkig zijn er idd tegenwoordig wel genoeg middelen om de pijn te verminderen.
    Ik heb zelf RA en weet dus wat voor pijn je kunt hebben.
    Sterkte voor hem!

7. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    @Enjoylife; heftig! Ik snap dat je flink pissig bent. Zou het ook zijn. In hoeveel behandelingen worden de gaatjes gevuld? Hoop dat het er niet al te veel zijn.

@Mel; zo dat is nogal wat. Een kennis van mij heeft het ook. Zij heeft sinds een tijd medicijnen en het gaat stukken beter. Sterkte voor je mannetje.

8. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    @enjoy : wat een fijne tandarts had je zeg niet zo fijn nu met 9 gaatjes sterkte met vullen ik heb ooit 1 gaatje gehad vond verschrikkelijk.

@shi; heerlijk een opgeruimd huisje dat is een voordeel al je vroeg wakker bent. Vervelend dat je niet lekker slaapt.

@Mel : wat een vervelend bericht van je man. Sterkte ermee en hopelijk heeft hij er niet veel last van want reuma is niet zo prettig.

9. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    @enjoy.... SOOWW... 9 gaatjes, wat een %$#^$# van een vorige tandarts had je!

@Shirva, hoop dat je vannacht beter slaapt!

@Melanie, jeey dat is nogal een bericht! Even laten bezinken die informatie denk ik? Gelukkig wel medicatie te verlichting.

@all.... zoonlief had weer een leuke quote vandaag.
    "mama Djumbo moet ook mee naar bed." "Lieverd, dat is Mowgli". "Wat jij wilt mama!" Wat een bijdehandje!

10. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @allemaal, thnx voor de sterkte wensingen.

@tayaro, hahaha wat een geweldig kind heb je! heerlijk zo'n wijsneusje.

11. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Goedenavond all,

Hier nog even een berichtje voor het slapen gaan. Hoop dat het vannacht beter gaat en dat ik niet zo vroeg wakker ben. Mocht ik toch weer vroeg wakker zijn, hoop ik dat het net zo'n productief dagje wordt als vandaag. Des te eerder is mijn huis helemaal aan kant. Morgen is de slaapkamer aan de beurt en dan is de hele bovenverdieping inclusief zolder aan kant. Dan moet beneden nog en aangezien mannetje avonddienst heeft volgende week, kan hij mooi helpen :D

@Tayaro; whahahaha, geweldig! Ik hou der wel van :D

Weltrusten!

12. Enjoylife

:D:p:cool: !!IK HEB WEEKEND!! :cool::p:D

Zo dat wilde ik jullie even mededelen ;)

Truste allemaal en morgen lees ik nog even de reacties.

13. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Ik lig helemaal in een deuk als hij zulke opmerkingen heeft..... Al zijn er ook momenten dat ik af en toe 'm wel eens achter het behang zou willen plakken! hihi

@enjoy, geniet van je weekend!

@shirva.... kunnen slapen vannacht?

@all.... ik ga weer richting nieuwe huis....behangtafel van de buren geleend, scheelt weer kopen ;)

14. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Hoi hoi,

Heb even een kleine pauze genomen. Ben de slaapkamer aan het uitmesten. Wat een stof zeg, niet normaal. :$

@Enjoylife; Prettig weekend, geniet ervan!

@Tayoro; heb beter geslapen. Was wel weer vroeg wakker. Behang ze vandaag.

Fijne dag allemaal!

15. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    Ik heb de afgelopen dagen echt erorm veel pijn in me buik gehad. Soort van steken ofZo. Zoals ik vandaag denk ben ik ongi geworden. Dit 5 dagen te laat. Ik ben al vanaf april gestopt met de pil en me cyclus was vrijwel gelijk 28 dagen.
    Noemen ze dit nu ontpillen????

16. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Hoi hoi allemaal,

Ben ver gekomen gisteren met het huishouden. Volgende week kunnen we de woonkamer onder handen gaan nemen. Zal nog een hele klus worden want ik wil de plavuizen vloer ook geschrobt hebben.

Op dit moment geniet ik lekker van mijn weekend. Vanavond het huis voor mezelf want mannetje gaat naar een schuurfeest.

Verder denk ik niet dat het gelukt is om zwanger te worden maar dat weten we pas over anderhalve week. Mocht ik symptomen krijgen weet ik dat het niks hoeft te betekenen. Toen ik namelijk zwanger was had ik ook syptomen die ik ook heb als ik ongi moet worden. Uiteraard hebben we wel geklust maar niet zo vaak als ik had gewild. Nou ja, we moeten maar afwachten, maar ik heb er een hard hoofd in.

@D3b; ik zou het niet durven zeggen of je nog aan het ontpillen bent. Ik weet eigenlijk niet meer hoe dat bij mij was want ik slik al jaren de pil niet meer. Hoewel je misschien baalt weet je nu wel waar je aan toe bent.

@Mel; hoe is het? En met je mannetje? Al over de ergste schrik heen voor wat betreft de diagnose?

Prettig weekend!

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @shivra: lief dat je t vraagt! Over de schrik zijn we redelijk heen. Hij heeft besloten het heel anders aan te gaan pakken en nu al rekening te houden met later, dus eerder nee zeggen als iets te zwaar belastend is. Een van zijn hobbies (hij was dit jaar De prins van onze carnavalsvereniging) geeft hij er voor op. 14 uur op zijn benen staan en dat 6 dagen lang lukt hem gewoon niet. Dus ja het word een tikje anders maar nog steeds een goed leven. De medicatie slaat in ieder geval aan want de pijn is nu draaglijk.

Met mij zelf gaat het wel goed, had net een gigantische opvlieger, van de clomid haha. T zweet brak me uit. Maar he dat heb ik er wel voor over.

Jammer dat je niet zoveel hebt kunnen klussen als je wilde. Maar we blijven duimen natuurlijk. Hoevaak klussen jullie gemiddeld in de vruchtbare periode?

Liefs mel

18. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    @Mel; fijn dat de medicatie aanslaat. Het zal wel wennen zijn om je levenstijl aan te moeten passen maar je gezondheid is het allerbelangrijkst.
    Opvliegers, hahaha, je moet er wat voor over hebben ;)
    Als het aan mij ligt vrijen we om de dag maar mannetje wil er niet zoveel van weten als het 'op de klok' moet :x Mijn eerste zwangerschap was ook een gelukje dus nu maar hopen dat ik nog een keer geluk heb.

19. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    hoi allemaal!

@Mel, goed dat hij nu al belangrijke beslissingen gaat maken.... erg knap!

@shirva.... balen dat je man niet "op de klok" wil klussen. Hier vind hij het gelukkig geen probleem.... ookal wil hij in eerste instantie niet, kan ik 'm gelukkig vaak snel overhalen ;)

Gister zaten wij in die storm....heerlijk over de brienenoord met dat weer.... echt verschikkelijk....

Vandaag weer druk in het nieuwe huis! Bovenverdieping bijna klaar. Morgen gaat manlief verder met benedenverdieping samen met mijn vader....
    Nog twee weken, dan gaan we verhuizen!!

Morgen weer vroeg aan de bak.... half 9 voor de klas staan!!

20. Orchidee86

7 jul 2011
    79
    0
    0
    Druk, druk, druk
    NULL
    Hee meiden,

Das weer een tijdje geleden en ik heb weer een hoop gemist!
    Toch wilde ik even het grote nieuws met jullie delen :Ik ben zwanger!!:D

Ik kon mijn ogen niet geloven en heb 3 testen versleten maar het is toch echt raak..Wij zijn Super gelukkig!
    Ik hoop dat het voor jullie ook zo snel mag gaan, het is een heerlijk gevoel ondanks de kwaaltjes!
    Succes meiden!

xxx

Deel Deze Pagina