September 2011 gaan wij voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Naatje, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Hoi Allemaal!!
    @Shivra, een vroege eisprong is nooit verkeerd!! Des te sneller een mogelijke zwangerschap!! Ja we hebben het mijn ouders en schoonmoeder al verteld. Verder houden we het nog stil. We willen zoonlief de eerste keren nog niet meenemen naar de gyn/ VK omdat hij het nog niet allemaal snapt en als hij hoort dan mama baby in d'r buik heeft kan hij echt niet zijn mond houden. Nu kunnen we de Fam inschakelen als oppas;). En het is ook wel fijn als je het met iemand over kan hebben.... Ze vonden het allebei heel erg leuk, maar het kwam niet echt als donderslag bij heldere hemel. We hebben nooit geheimzinnig gedaan dan we wel of niet een tweede wilde, we zijn niet voor niets verhuisd. Dus het was wel een logische tijd :)
    Kwaaltjes vallen heel erg mee.... dit maakt mij ook weer erg onzeker.... Maar we blijven positief!!
    Bedankt voor de Knuf!! Knuff terug!!

@A3B. Fijn dat je cyclus weer op gang is.

2. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0

Spannend!!! nog maar een paar dagen!

3. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Bedankt voor de lieve reacties
    Gisteren dacht ik dat ik dood ging van de buikpijn zo echt niet gezond op me werk. Kon ineens helemaal niets liep letterlijk leeg. Overgeven, diarree en enorm veel bloedverlies. Paracetamol ingenomen en na 4 lange uren waarna ik letterlijk leeg van van binnen doordat ik steeds na de wc moest rennen, zakte het. Arts was op afdeling en doe stelde me gerust dat dit komt door de curretage dat je baarmoeder weer opgang komt. Ik hoop dit mijn volgende ongi niet weer te krijgen want wat ben je dan beroerd.

Nou meiden die zwanger zijn fijn dat zo goed gaat, meiden die nog volop aant klussen of wachten zijn op de nod succes. Wij hopen ook snel weer positief licht te krijgen.

4. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@d3b: vervelend zeg! Hoop voor je dat dit inderdaad eenmalig was... wel handig he die artsen op je werk :p

Ik heb eigenlijk weinig te melden, alleen dat deze dagen mijn vruchtbare dagen zijn :D

Vinden jullie het trouwens ook zo koud?? Ik overleef de winter niet hoor :(:$

5. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Ja.... ik vind het ook al zo koud!!!

@D3b....voel je je al wat beter???

Hier niet zoveel bijzonders te vertellen..... morgen 8 uur achter elkaar les geven... pfff..... weet niet hoe ik dat moet doen. kop vol snot en hoest de longen uit mijn lijf. En tussendoor nog even misselijk ook ;)

@enjoy, klusze!!

6. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    Voelde me Savonds al beter. Was maar een dagje maar echt niet prettig.
    Nu gaat super we zijn nu aant wachten op de vruchtbare dagen. Ben zo af en toe nog best verdrietig. Maar we hopen dat god ons nieuw geluk schenkt.

Druk weekje werken morgen dagdienst dan 4 nachten
    @ tayaro jij je 8 uur lesgeven vol kunnen maken?? Werk je op een basisschool ??

7. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    @enjo het is idd erg koud.
    Net getraind (voetballen) zo was zo koud zelfs met thermo kleding aan.

8. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Fijn dat het wat beter gaat! En zeker weten dat het bij jullie ook gaat lukken, weet het zeker!

Ik werk in het MBO. Heb normaal de 1e twee uur les en dat 5e t/m 8e uur.
    Is wel lekker om 2 tussen uren te hebben, even bijkomen voordat je weer aan de slag moet. Was wel pittig hoor, vooral als je niet topfit bent, hoesten, hoofd vol snot.
    Daarnaast ook weer onzekerheid of dit geen kwaad kan voor de baby....

ik ga even HD kijken, heb nog aardig wat series klaar staan om nog te kijken.

fijne avond

9. Enjoylife

@ d3b: fijn dat je je weer beter voelt.

Ik heb nog steeds niets te melden, alhoewel, ik kreeg vandaag van 7! Collega's te horen dat ik er zo anders uitzie en 2 vroegen zelfs of ik zwanger ben :eek:

Hoe bizar is dat!?!?
    Ik kan natuurlijk niet zwanger zijn omdat ik gewoon echt echt echt ongesteld ben geweest, dus heb het maar afgedaan met .. niet dat. Ik weet haha

10. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Hoi allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij. Ik ben aan het aftellen en ik hoop natuurlijk dat ik weer zwanger ben. Het is afwachten.

Maandag ben ik een daagje naar een vriendin geweest met de honden. Heerlijk gewandeld en lekker gekletst.

Woensdag ben ik op bezoek geweest bij mijn opa en oma en ook bij mijn zusje. Was best zwaar. Heb een tas met foto's meegekregen van vroegen. Heb er wat bekeken maar ging me er niet vrolijker van voelen. Was heel heftig om foto's van mijn vader en moeder te zien.

@D3b; mijn menstruatie kwam ook heel heftig na mijn miskraam. Was dan wel niet zo beroerd als jij maar ik schrok toch wel heel erg van de hoeveelheid bloedverlies en de stolsels die erbij zaten. Had bijna de HA gebeld.

@Tayaro; heb je de VK al gebeld? Wanneer mag je voor je eerste echo?

@Enjoylife; hoop dat je je vruchtbare dagen goed hebt gebruikt. Ik in ieder geval wel. Nu maar hopen dat het gelukt is.

@Akd; heb je al getest?

Fijne dag allemaal.

11. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    @ Shivra, ik heb om 10:30 een afspraak bij de HA. Ik hoop voor de eerste echo naar de gyn doorverwezen te worden. Heb nl mijn vorige zwangerschap alle controle bij de gyn gehad.
    Even haar advies afwachten, wil wel via haar een vroege echo regelen.

Dus hopelijk vanmiddag meer nieuws

12. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Hee meiden,

Even een update van mij! Ik heb gisteren een test gedaan maar die was negatief..(zoals verwacht) ;)
    Vandaag zou ik ongesteld moeten worden en heb ook wel wat ongi krampjes, dus ik denk door naar ronde 3..maar we wachten vandaag even af!

Heb nu even geen tijd om te reageren op jullie berichtjes, moet namelijk aan het werk! Sorry!!

Lfs,

13. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0

Spannend.... ongikrampjes kunnen ook symptomen zijn hoor!! Blijf nog voor je duiden.

@all.... gister naar de Ha geweest. Zij heeft toch aangeraden om naar VK te gaan. Ookal wordt mijn bevalling evt op medische indicatie. (placenta onderzoek ivm kanker 10 jaar geleden).
    Heb gister gelijk gebeld en ik heb 8 december een intake en 9 december de eerste echo. Dan ben ik 8 weken en 2dagen. (als alles voorspoedig blijft gaan. Nog even 3 weken in spanning...pfff.....

14. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    hoe is het verder met iedereen??? het is zooooooo rustig!

15. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    @tayaro: Spannend! Komt vast helemaal goed..

Hier nog steeds geen ongi...maar wel een nega test..
    we wachten dus nog even af..(zucht)

Ik ben de laatste week trouwens ook erg moe, kan natuurlijk ook komen door dat ik vrij druk ben;)

16. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Tis inderdaad stil. Er blijven er niet veel over in dit topic. Ik ben aan het aftellen. Als mijn berekening klopt kan ik over 10 dagen testen (banner klopt niet maar laat het zo staan) Ik hoop het zo. Ben echt wel toe aan iets leuks.

@Tayaro; ik kan me voorstellen dat het een eeuwigheid lijkt te duren voordat je een echo hebt. En we gaan ervanuit dat alles voorspoedig blijft gaan.

@Akd; balen dat je zo in onzekerheid zit. Hoop dat je gauw duidelijkheid en het liefst met een positieve test.

Fijne avond!

17. Enjoylife

@ shivra; ik duim voor je hoor! We lopen bijna gelijk, dus zou leuk zijn als we samen naar roze gaan:D

@ akd: spannend meid, hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt, die onzekerheid is ook maar niets...

@ tayaro: ook voor jou spannend, maar ook voor jou draaien mijn duimen dat alles goed is en mag blijven gaan.

Het is voor mij nu afwachten de komende tijd maar gelukkig heb ik weer een drukke periode die eraan komt dus dan hoef en kan ik er niet zoveel over na te denken ;)

18. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Hoi Dames!

Ben er ook weer even...... Erg druk op het werk momenteel, en vermoeidheid begint wel de kop op te steken. Echo is verschoven naar 5 december! Manlief kon niet weg van zijn werk die vrijdag, dus is gelukkig nu zelfs eerder!

Alles goed verder met iedereen?!?

19. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    Hier alles goed. Doen het rustig aan. Controle bij de gyn gisteren was goed. Ze vertelde als ik weer zwanger mag zijn en ik weet dat ik zwanger ben een afspraak mag maken bij de gyn dit vanaf 5 à 6 weken. Zo dit geeft me dan wel een goed gevoel een duwtje in de rug dat ze je willen helpen om jezelf gerust te stellen.
    We mogen deze dagen klussen dus wie weet.

Het is lekker rustig hier
    Als het met iedereen maar goed gaat is het goed.
    Ik blijf duimen voor jullie allemaal

20. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Hoihoi,

Hier ook alles prima, alleen nog steeds geen ongi..ben nu 5 dagen overtijd. Nog steeds erg moe, af en toe ongi krampen en sinds gisteren ineens allergische reactie op onze kat die we al 2 jaar hebben!
    Wordt er nu wel een beetje zat van en wil weten waar ik aan toe ben! Nog maar even een paar dagen af wachten en dan nog een test doen. Al denk ik dat ik gewoon een maand oversla. Het liefst wordt ik nu ongesteld zodat we door kunnen naar rond 3.

@tayaro: wat fijn dat je de 5e al kunt..schiet lekker op!

Deel Deze Pagina