September 2011 gaan wij voor ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Naatje, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Ik ben ook erg benieuwd of dit allemaal gaat lukken :( .. heb 14 sept een gesprek met arts en dan kan ik gelijk mijn huidige medicijngebruik bespreken.

Trouwens even een vraagje voor degene die ook tussentijds zijn gestopt met de pil.... hoelang duurde het bij jullie voor je je onttrekkingsbloeding kreeg? Of gewoon zelfde aantal dagen na het innemen van de laatste pil als normaal zeg maar?

2. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Hallo allemaal,

Graag zou ik ook meekletsen in dit topic. Ik ben Shivra en ben 36 jaar. In juni heb ik een MK gehad na 8 weken. Daarna heb ik nog een aantal rot dingen meegemaakt. Ik hoop dat nu de rust is gekeerd en dat we rustig zwanger kunnen worden en dat September een goede maand gaat worden.

Groetjes, Shivra

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    het ontpillen kan 1 jaar duren. Dus ook al heb je niet meteen een goede cyclus maak je dan niet te veel zorgen. Binnen een maand of 4 moet dit toch wel weer goed zijn. Maar dit kan dus 1 jaar duren... Ik zelf had destijds mijn strip afgemaakt en gewoon ongesteld geworden. Daarna geen pil meer gebruikt.

@Shivra,
    welkom! en jammer van je mk! Zal duimen dat sept wat meer positief nieuws brengt

4. Enjoylife

@ melanie013: ik maak me ook geen zorgen hoor haha ... maar vroeg het me gewoon af:) Ik weet ook dat het ontpillen een lange tijd in beslag kan nemen.

Trouwens welkom nog!

5. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Thnx!
    ik ben dan al wel 3 jaar bezig. maar eigenlijk krijgen we nu pas weer een echte kans (ik krijg namelijk geen ei-sprong) vandaar dat sept 2011 voor mij toch weer een beetje voelt als een nieuw begin.

liefs Mel

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ shivra en melanie : welkom allebei!! Heel veel succes met zwanger worden!

ontpillen kan idd erg lang duren, maar is p.p. verschillend. Ken in mijn omgeving genoeg mensen die na 1 of 2 keer zwanger waren.

Denk trouwens echt dat mn eerste ei er nu aankomt :) Had natuurlijk al steeds steken in mn onderbuik, maar had vanmorgen wat roze afscheiding en nu heb ik dat slijm waar veel mensen het hier over hebben op t forum. Dat wordt dus flink klussen vanavond hihi :D

7. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    @Melanie en Shirva Welkom!
    Melanie, kan mij goed voorstellen dat je dit als een nieuwe start ziet!

@Shirva, jeey... een MK is niet niks, helaas kan ik daar over meepraten. En als je daarna ook nog vanalles mee maakt in priveleven, dan maakt het niet makkelijker!

Allebei heel veel succes en hopelijk wordt september een mooie maand!!

@Enjoylife, ik werd gewoon ongesteld na de twee "wachtdagen", daarna netjes na 31 ongi. Toen ik voor mijn zoon stopte met de pil ( dat was na 9 jaar) toen duurde het 6 weken voordat mijn eerste "natuurlijke" ongi kwam.
    Het is zo verschillend per persoon....

@all.... hier weer een drukke werkdag achter de rug. Morgen vrij, dan gaan we naar het nieuwe huis om alvast wat maten op te meten. En dan volgende week de sleutel!!

Fijne avond!

8. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    @tayaro
    Dat is altijd leuk in het nieuwe huisje kijken en de maten vast opnemen. En straks mooi inrichten nzo leuk en spannend

Succes met klussen van het huisje

9. Rani

Rani Lid

9 dec 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Ladies,

@ nieuwe ladies: welkom!

@ iedereen: Ook wij hebben al namen. Het stomme is dat we namen hadden voor jongen en meisje en die hadden we echt al heel lang. Bijna net zo lang als onze relatie...8,5 jaar en nu de laatste weken hebben we ineens andere namen! Voelt zo gek, maar ben helemaal verliefd op deze namen. Maar het voelt wel een beetje alsof als cheating op die andere namen hahaha zo gek. Dus dachten misschien dan maar als 2de naam of als back up wanneer we een tweede willen en krijgen.

succes iedereen!

O ja over dat hoge libido....dus daaaaarrr komt het door! ;)

10. Rani

Rani Lid

9 dec 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: ik las hier en daar dat die kruidvat testen zo goed zijn. En zijn die 2 voor 5 euries? Of zijn dat prijzen van jaren geleden of zo?
    Ik kon het niet vinden op kruidvat online site...

iemand ervaring?

11. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    Ik heb trouwens vandaag de gehele dag een vreemd gevoeld in me onderbuik. Dit zOu mij ei-sprong kunnen/moeten zijn want die zou volgens uitrekenen vandaag zijn.
    Vreemd gevoel en zou nou zoon zaadje van me man dan nu nog leven om voor te planten?? Ben benieuwd we hebbe zondag avond geklust. Zaad van een man kan 72 uur in leven blijven dus ben erg benieuwd haha.

Heerlijk zoon uitlaatklep hopelijk vinden jullie dat ook zo en fijn om andermans verhalen te lezen??? Anders mag je gerust tegen mij zeggen hoor damens.

Fijns avond allemaal er komen veel films op tv dus die ga ik er maar een van kijken

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @D3B Volgens mijn arts is het beter om idd voor de eisprong te klussen. Een zaadje kan idd 72 uur mee.. Dus wie weet. Ik zal voor je duimen.
    Het lezen van de verhalen van andere geeft mij wel een fijn gevoel. Het is toch een soort van grote wens die we allemaal hiero hebben.

liefs Mel

13. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Geen enkel probleem hoor D3b! Daar is dit forum ook wel een beetje voor.... fijn gevoel, we zitten allemaal een beetje in hetzelfde schuitje!

Ik ga lekker naar mijn bedje toe!

Truste!

14. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Iedereen bedankt voor het welkom.

@ Tayaro: een mk is zeker niet niks maar echt tijd gehad om er over na te denken heb ik niet gehad. Toen ik net zwanger was hoorde ik dat mijn moeder ongeneeslijk ziek was. Nog geen 2 weken erna kreeg ik mijn mk en 2 weken daarna is mijn moeder overleden. Vier weken na het overlijden van mijn moeder is mijn vader overleden. Ondanks dat ik geen contact meer met ze had, houdt het me heel erg bezig. Tot overmaat van ramp kreeg mijn zusje vorige week een zwaar hartinfarct en was ze er ook bijna niet meer. Ik heb dus nog heel veel om na te denken.

Ik wilde dit eigenlijk niet hier neerzetten maar ik merk dat het wel oplucht om het op te schrijven en dat praat wat makkelijker. Hoop niet dat jullie het erg vinden.

Over de namen: mochten wij ooit een jongentje krijgen dan hebben we ook al een naam. Voor een meisje vind ik het veel moeilijker.

15. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Stellendam
    @shivra respect voor jou, alles wat je niet wil meemaken is helaas jou overkomen. Ik wens je al het goeds en leef met je mee. Ik vind het super dapper dat je dit durft te vertellen.
    Hopelijk brengt het nieuwe wonder jou een mooi nieuw leven.

@Mel ik ben benieuwd

Weltrusten iedereen.

Lieve Groet

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @shivra, wow, heftig verhaal! Kom gewoon woorden te kort. Mooi dat je het zo kunt opschrijven. Wens jou heel veel sterkte geluk en kracht toe!

liefs mel

17. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Goedemorgen allemaal,

Vandaag ongi geworden en heb gelijk maar een ticker aangemaakt. We moeten dus nog even geduld hebben voordat we weer kunnen gaan klussen :D

@ D3b en Mel: dank je wel. Hopenlijk kan ik het jaar met een groeiende buik gaan afsluiten. Ben wel toe aan iets leuks ;)

Verder wens ik iedereen een fijne dag toe.

18. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik zal ook blij zijn als ik mijn tikker mag gaan aanmaken. Maar eerst nog 9 dagen provera gebruiken om de ongi op te wekken.

19. Enjoylife

@shivra : jeetje wat een verhaal zeg! Ik hoop dat dit jaar je nog een buik vol geluk mag schenken!

Hier is alles rustig, ben nog steeds aan het wachten op mijn onttrekkingsbloeding ;)

Jullie nog plannen voor het weekend??

20. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ja we gaan de deuren alvast verven van de toekomstige babykamer. Vandaag helemaal gestuct zodat het klaar is om te verven/behangen...

jullie al ideeen over de babykamer?

Deel Deze Pagina