Wij storten allebei hetzelfde bedrag maandelijks naar een rekening waar de vaste lasten, boodschappen en andere gezamelijke uitgaven van gedaan worden. We storten meer dan nodig is, dus dat potje groeit terwijl je het eigenlijk niet zo in de gaten hebt met ons doel dat er dan gewoon een nieuwe wasmachine iod gekocht kan worden als ie stuk gaat enzo. En dus (hopenlijk) dus ook de babyspulletjes. Veel succes en plezier iederen! Ik moet nog even geduld hebben, nog even en dan stoppen met de pil en dan ook lekker 3 weken op vakantie. En nu maar hopen dat een heerlijke rondreis samen een positieve invloed heeft haha!
@gewoonlinda, Welkom! ik zelf gebruik geen ovu testen. maar dat komt omdat ik geen normale ei-sprong krijg. ik krijg straks hormoon toevoeging en weet dat ik van dag 11 t/m 17 moet klussen. @Shivra: De halve wereld zal me voor gek verklaren, maar wij hebben eigenlijk heel onze babyuitzet al. Van mijn schoonbroer kregen we een babykamer. (hij is werkzaam in een baby superstore, binnen gekomen maar nooit besteld. Dus deze is voor ons) Van de nicht van me vriend, hebben we de rest gekregen: box, wandelwagen, maxi-cosi, babyfoon, badje enz enz. Erg ideaal. Mijn vriend is sowieso van het type van: het kan maar alvast klaar zijn. liefs Mel
@gewoonlinda; welkom hier. Ik heb ovu-testen van sensitest in huis en ga ze komende maand gebruiken. @divatje; hoop dat je niet te lang last hebt van het 'ontpillen' en dat je maar snel zwanger mag worden. @mel; hahaha, je kan het maar in huis hebben. Positief denken noemen ze dat.
@Shivra, ook hier is de dag begonnen met regen bah!Wij sparen ook voor de babykamer en de babyspullen..We leggen elke maand geld opzij waar we niet meer aan willen komen totdat het zover is!Het word nu wel iets moeilijker omdat wij bezig zijn met het kopen van een nieuw huis.Dus daar willen en moeten wij ook het een en ander aan opknappen. Maar het is allemaal voor een goed doel en de toekomst! @Melanie, Wat fijn dat jullie alles al hebben zeg!Er komt een hoop bij kijken dus je kan beter maar goed voorbereid zijn!Heerlijk dat je daar niet meer naar om hoef te kijken. @Divatje, wat spannend bijna stoppen met de pil!Wel heerlijk dat jullie nog op vakantie gaan, geniet ervan!!Hopen dat het na het stoppen snel raak is @Gewoonlinda, wat leuk dat je mee komt kletsen!Ik gebruik ook de ovu-testen van Sensitest..ik vind het fijn om te weten hoe mijn cycles verloopt en natuurlijk altijd handig om te weten wanneer ik mijn meest vruchtbare dagen heb..succes meid! @Mami, meis heb je al een test gedaan??En is die positief?Wat spannend allemaal hè! Nou ik heb een luierdag vandaag, ff lkkr niks doen en genieten van de laatste dagen vakantie.Maandag weer aan de slag!Dat zal wel ff wennen worden Xxx
@orchidee, ja juist zo denk ik dus ook, wij zijn straks gewoon klaar en kunnen dan voor de extra's alsnog gaan shoppen. Lekker he vakantie hebben, ik heb pas net vakantie en heb gelukkig nog 2.5 weken over. ** ben toch benieuwd of mami22 al een test heeft gedaan!?
@ shivra: grappig dat we gelijk op lopen @ de nieuwe dames: welkom en succes! Ik ga er snel weer vandoor, moet aan het werk
Hoi meiden, Hier was het vanmorgen ook flink raak reed na huis van me 1ste nachtdienst van de 4 en het deed flink bliksemen dat hou ik niet zo van. @shivra Wel gemakkelijke hondjes heb jij niet met slecht weer naar buiten haha. Wij leggen geen geld appart voor de toekomstige baby wij sparen wel en hebben nog een mooi spaarcentje. @gewoonlinda ik gebruik alleen centrum Materna (zwangerschapsvitamine) verder proberen wij rond de eisprong te klussen. En we zien wel hoe het loopt, het heeft bij me man geen haast haha bij mij wel haha , komt omdat steeds meer vriendinnen zwanger Zijn of al een kleine hebben. Me man zegt ook steeds jij zit echt in de baby fase haha
Hoi Linda, Wij zijn van plan het eerst niet te grbruiken, ik lijk tot nu toe vrij regelmatig te zijn dus dat is misschien iets makkelijker uit te rekenen. Maar mocht het na 3 of 4 maanden nog niet zo zijn, dan denk ik wel dat ik ze ga gebruiken... Hoorde dat die van sensitest goed zijn en ook niet te duur. Gr. Ameike
Hooii meiden.. Nou de uitslag: K was op mn werk voelde ineens watlopen dacht hmm nou toch wel ongesteld he?! K keek een hele klodder oranje rood goedje??? Vreemd.. Later op de middag toch helder rood en begonnen de krampjes in mn rug en buik alweer!! De test was al niet meer nodig op naar september.. Wel vreemd dat oranje wat zou dat zijn? Nooit gehad wel een x toen k zwanger was tijdens een innestelingsbloeding precies hetzelfde.. Majaa met volle moed verder!!:d toch maar beginnen met tempen en ov testen heb k besloten.. Cyclus nog steeds compleet van de kaart..
nou ja gelukkig ( kun je in dit geval gelukkig zeggen? ) was het niks met je eierstokkengestel ben benieuwd! jij ben eerder dan ik...laat je het weten? echt spannend ..... kan niet wachten en dan is 2 weken TE lang! maar dat zullen er wel meer hebben
Hoi Allemaal!, Laat ook weer even wat van mij horen! Gister gewerkt, vandaag de hele dag aan twee taarten gewerkt. Pfff..... 't was haast een bevalling . Nou ik gooi er morgen een eerste testje tegenaan...... even checken of ik wel dat wijntje kan nemen @shirva.... Jeetje wat een verhaal! Heel veel sterkte nog..... @alle nieuwe meiden, Welkom! Hopelijk kunnen we snel een foto laten zien van een positieve zwangerschapstest!! En daarna de dikke buiken @all.... sorry, moest zoveel terug lezen.... ben 't een beetje kwijt?!
@tayaro, morgen al testen? 2 dagen voor je nod toch? Kan zijn dat je het dan wel bent maar nog niet te zien is. Dus let op met de alcohol.
Jep..... Ja kijk sowieso uit! Bij mijn vorige zwangerschappen had ik op NOD een duidelijke streep op mijn testen. Daarom stille hoop dat het al een lichtere streep is. Al heb ik totaal nog geen last van mijn borsten. Dit heb ik bij mijn vorige zwangerschappen wel gehad.... Dus heb een beetje het gevoel dat het toch niet raak is. Als ik een wijntje neem, dan zal het er sowieso maar 1-tje zijn... Proosten op ons jubileum. Merk wel dat ik daar nu erg voorzichtig mee ben....
@Morrighan83 twee weken wachten is idd lang. Ben erg benieuwd, voort eerst echt geklust volgens de telling voor de eisprong. Andere keren niet naar gekeken hihi. Ik laat het tuurlijk weten @allemaal Ben ook benieuwd wie er het eerst een positieve test heeft, en dan daarna de bolle buiken. Ik mag zo weer naar me werk. Hopelijk valt het weer mee voor de mensen die de omloop lopen (goeree)
@D3b: Ben idd ook wel benieuwd. Gun het iedereen natuurlijk! zou wel leuk zijn als we hier de foto's van de testen zien & daarna de bolle buikjes
@melanie013 Ook leuk is dat we adressen uitwisselen zodat je kaartje kan sturen maar misschien gebeurt dat vanzelf als het hier zover is bij iedereen. Ben benieuwd hoe zoon hummeltje voeld in Me buik, die van me vriendin schopte veel. En me collegatje is gisteren ook bevallen van een geZonde dochter. Ze woog maar 4 pond is vandaag uit de couveuse gekomen. Ze is te vroeg bevallen 4/5 weken en het kon niet goed groeien door te weinig vtuchtwater enzo. Echt een inieminie baby'tje wel erg mooi zo klein, past alleen poppekleertjes hihi
Ik verlang er zelf ook echt naar om zo'n klein hummeltje in me te voelen. Lijkt me zo'n lekker gevoel.. Mja nog even afwachten. 4 pond! Das niet veel. Wel mooi dat ze verder tip top in orde is. Poppekleertjes haha tja dat zal best. Maat 50 zal waarschijnlijk nog te groot zijn haha. @all ik reageer altijd zo snel omdat ik de email binnen krijg op mijn smart phone haha. Dus het is niet zo dat ik verslaafd ben of de hele tijd online ben
@all: tja vandaag weer een baby geboren bij ons in het ziekenhuis ( werk op de ok ) en dan kriebelt het echt onwijs..... aan de andere kant denk ik er dan weer es niet aan en duw gewoon een toastje met roombrie in me mik.... Oops maar goed er zijn genoeg vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn en wijn drinken en roken en filet eten... we hopen maar dat het niet te veel schade aanricht... moet er toch maar es op letten ...... en ja kaartjes zijn zeker leuk! altijd toch.... maar dan hebben we bijna een jaar lief en leed gedeeld dus dan komt dat vanzelf denk ik lieve groetjes, en weltrusten alvast !