Het is idd een supergevoel! En die negen maanden zijn ook echt voor en van jou!! Jij maakt dat mee..... Na 9 maanden moet je ineens delen met opdringerige familieleden bijvoorbeeld . Dan denk je: geef maar aan mij terug! Zo liet ik bijna nooit iemand een flesje geven. JA mijn man natuurlijk, maar wij hadden af en toe bijna ruzie wie het flesje ging geven. Ik vond dat heerlijk, lekker knuffelen.... hoop voor de meiden die dat nog niet hebben meegemaakt, dat jullie dat snel mogen!!!
Goedenavond allemaal, Hier nog even een berichtje voor het slapen gaan. Wat is er veel geschreven vanavond. Zag dat er is geschreven over wie de eerste test zou hebben en hoe het zou voelen. Ik hoop dat we allemaal het jaar kunnen afsluiten met buiken die gaan groeien. Kunnen we met Kerst en Oud en Nieuw bunkeren dat het een lieve lust is want we hebben een goed excuus Weltrusten!
goedemorgen lieve meiden, Nou inderdaad het lijkt of wel of ik dit jaar veel meer zin heb in de kerst...alsof ik nog moet genieten van ons 2tjes voordat de kleine er hopelijk is volgend jaar... maar dan volgend jaar de kerstballen met baby's eerste kerst zijn stiekem toch ook een leuk vooruitzicht We zullen in ieder geval allemaal de zelfde "goede" voornemens hebben denk ik fijne dag gewenst...
Goedemorgen allemaal, Voor nu schijnt hier het zonnetje maar hoe lang die blijft is maar de vraag. Het ergste gedeelte van de ongi is weer voorbij. Op naar volgende week. Vanavond een verjaardag op het program en verder weinig plannen. Fijne dag allemaal!
goedemorgen allemaal, pff slecht geslapen. Kon me draai maar niet gevonden krijgen dus heb best lang wakker gelegen. Mijn slaapklokje in me lijf staat ook nog op werkschema dus uitslapen is er ook niet bij haha. Straks even boodschappen doen en dan hier thuis nog wat verven, en vanavond en fotoshootje doen.
Goedemorgen allemaal, Zo weer een hoop geschreven zie ik. @ mami22: jammer! Op naar de volgende ronde! @tayaro: ben reuze benieuwd naar de test... laat je het ons snel weten! @melanie013: dacht al dat 013 voor tilburg stond, maar zie het nu ook echt staan. Grappig, ben ik namelijk regelmatig te vinden
Hai Dames, Ik wil hier na lang nadenken toch maar een berichtje plaatsen. Hopelijk vinden jullie het niet raar wat ik jullie ga vragen. Ik ben sinds drie maanden gestopt met de pil Mijn cyclus is helemaal op de hobbel en we vrijen nog met condoom. Waarom? hoor ik jullie denken. Nou..ik heb een angststoornis en ondanks dat mijn kinderwens erg groot is ben ik heel erg bang voor het hele gebeuren. Ik heb er geen controle op en dan is er nog de bevalling waarvoor ik heel erg angstig ben. Ik weet dat ik daar nog niet aan moet denken en moet genieten van alles maar ik kan de paniek niet onderdrukken. De angststoornis maakt dit heel lastig voor mij. Mijn vraag is nu: zijn er nog meer dames nu al met de bevalling bezig of bang? Of ben ik de enige? Hopelijk vinden jullie mijn vraag niet raar. Ook vraag ik me af of meerderen van jullie de cyclus zo raar hebben na het stoppen met de pil. heel veel succes met zwanger worden. liefd danitje
@danitje: Het is helemaal niet raar. Ik vind het juist heel mooi dat je er zo open en eerlijk over bent. Het is ook goed dat je je probleem niet als een klein iets ziet. Dat je nu nog heel onregelmatig bent kan idd komen van het ontpillen. Je lijf moet er weer aan wennen om niet meer de hormonen uit de pil te krijgen. Als het goed is, gaat je lichaam er alles aan doen om je toch snel weer een regelmatige cyclus te geven. Maar dit kan maximaal 1 jaar duren. Ik zelf ben met mijn hoofd nog niet bij de bevalling. Wat ik je als tip zou geven probeer met iemand er over te praten. En kom er achter wat jou juist zo angstig maakt. En tja de beste remedie om ergens overheen te komen is en blijft nog steeds gewoon DOEN! maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Ik wens jou en je mannetje in ieder geval heel veel succes! @enjoylife: Gezellig toch in Tilburg haha. Mag ik vragen welke buurt ze ergens wonen? (zonder dat je het adres geeft hoor haha) liefs Mel
Dames, jullie kletsen er heerlijk op los! Omdat jullie inmiddels een heuse club zijn, heb ik jullie topic verplaatst naar de Zwanger Worden Clubs. Veel kletsplezier! Groetjes, Josien (moderator)
Hey hoi, Nog even een berichtje voor het slapen gaan. Ja ik weet het, het is al heel laat maar ben net terug van een verjaardag. We hadden de hele dag geen internet. Leve de UPC.:x Heb me trouwens rot gezocht naar ons topic en via mijn eigen profiel kwam ik er achter dat we nu een heus clubje zijn en daardoor zijn verplaats. Hoop dat ons clubje nog lang mag bestaan Vandaag nog even met de jongste hond naar de dierenarts geweest. Ze heeft een kies waar een stuk van is afgebroken. Ze heeft nu een antibioticakuur gekregen en woensdag wordt de kies getrokken @Danitje: allereerst respect dat je het hier op het forum schrijft. Hoewel ik geen angststoornis heb, kan ik me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt. Ik heb ook wel die angst voor wat er komen gaat en ben daar best veel mee bezig. @Mami; jammer dat je test niet positief was. Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt. Weltrusten allemaal!
Morguhh, jeetje moest even zoeken hoor.. @ Melanie013: west geloof ik @ Danitje: Allereerst welkom! vervelend dat je angst en je kinderwens elkaar zo in de weg zitten, kun je anders niet met je huisarts gaan praten? misschien kan hij/zij wat voor je betekenen mbt de angst. Ik denk trouwens dat iedereen die voor de eerste gaat zich afvraagt wat je kunt verwachten en wat er gaat komen. @shivra: ahww zielig voor je hond! Sterkte voor haar Ik heb zelf ook een hond maar die heeft echt altijd wat Wordt er gek van!
Aloha, Vandaag maar een relaxdagje houden. Lekker joggingbroek en slobbertrui aan. Voor de verandering regent het hier weer eens. Mannetje gaat zo naar de voetbal dus heb het huis lekker de hele middag voor mezelf. @Enjoylife; herken dat wel hoor. Ik heb weinig geluk met mijn honden en zit vaak bij de da. Heb ze gelukkig allebei verzekerd en heb ieder jaar de kosten er wel uit Fijne zondag allemaal!
Zo klaar met werken, en nu nog even lekker verven en daarna voetbal van mijn cluppie kijken. Heb wel last van mijn buik, komt denk ik door de provera. Is namelijk dezelfde soort pijn als wanneer ik ongi moet worden.
Zo was kort slaapje na me 3 de nachtdienst, nog 1 nacht werken. Nu opweg na Rotterdam mooi potje voetbal kijken. Het weer is niet zo het je van het. Moet nog even mededelen dat ik ook wel vreemde gedachtens heb van hoe ga ik me voelen als ik zwanger word enzo. Heb nu al paar dagen 2/3 een raar gevoel in me onderbuik. Een opgeblazen gevoel en lichte krampjes. Volgende week dinsdag moet ik wel of niet ongi worden ben benieuwd. Leuk dat ik hier lees dat er mee voetbal fanaat zijn.
Ik heb zelf ongeveer 11 jaar gevoetbald. Mijn cluppie krijg je pas om half 5.. PSV dus haha. Mijn mannetje is voor ajax.. Dus kan hier soms wel is spannend aan toe gaan haha.
Hoi Dames, Ben er ook weer!! @Enjoylife: Heb de test gedaan maar die was omo-wit. Het kan in principe alle kanten op, maar denk dat het deze maand niet raak was. Dinsdag op z'n vroegst nog een keertje testen. @Melanie013 en Enjoylife: Grappig familie van mijn schoonmoeder woont ook in Tilburg. Ben daar ook met enige regelmaat te vinden.... Elk jaar natuurlijk naar de kermis! @Danitje.Wat goed dat je het durf te zeggen/ vragen! Zwangerschap en de bevalling is idd totaal niet te plannen en vooraf te weten hoe het allemaal gaat. Maar ik heb zelf een vriendin gehad die een zeer traumatisch eerste bevalling had. Hierdoor durfde ze haast niet voor een tweede kindje te gaan. Uiteindelijk met de dokter gepraat. Zij heeft van te voren alles "geregeld", zoals waar bevallen, pijnbestrijding (ruggeprik) e.d. Als het ware een soort draaiboek. Ze was zo blij dat ze dit gedaan had. Deze bevalling is haar heel erg meegevallen. Ze had alles geregeld. Misschien is het een mogelijkheid om hier aan te denken voor jou?! Ik ben ook wel weer bang voor een mogelijke bevalling in de toekomst. Maar ik heb het al een keer meegemaakt, dus dat is niet te vergelijken. Heel veel sterkte. En als je iets kwijt wilt, je weet ons te vinden!! @Shirva: Ik zie dat jij in de Hoekse Waard woont! Ik heb daar voordat ik als docent ging werken, als Ambulant hulpverlener gewerkt. Ik crosste de hele Hoekse Waard door naar Clienten. Sterkte voor je hond!! Ik lees dat er veel voetballiefhebber zijn! Ik niet, maar manlief wel..... Die zit nu bij zijn favoriete cluppie. Fijne dag verder!