Hey hoi, Weer even een berichtje. Geniet lekker van mijn luie dag. Beetje op de bank hangen, tv kijken en wat lekkers erbij. @tayaro; het is goed toeven hier in de Hoeksche Waard. Woon er nu 16 jaar en zou er niet meer weg willen. Van oorsprong kom ik uit de kop van Noord-Holland. @D3b; heb je het naar je zin gehad? Mijn mannetje zat ook in het mooiste stadion van Nederland @Mel: sorry meid maar hoop dan toch dat Exelsior wint vanmiddag Toedeloe!
Wauw, meiden! Ik ben echt ontroerd door jullie reacties. Het is zo fijn dat jullie het helemaal niet raar vinden dat ik deze vragen stel! Ik ben bij de huisarts geweest en deze zei doodleuk "tsja je moet dan maar gewoon vertrouwen op de mensen om je heen". Zo makkelijk voelt het voor mij natuurlijk niet. Ook ben ik bij een psycholoog geweest maar voor mijn gevoel niet verder mee gekomen. Wat ik wel voort ga zetten vanaf sept zijn mijn behandelingen bij de haptonoom. Hopelijk kan ik hier meer leren ontspannen met dingen omgaan. Ik gebruik geen medicatie omdat ik het zonder wil proberen te redden allemaal. Vorig jaar heb ik een beetje een nare ervaring gehad in het ziekenhuis. Ze hebben poliklinisch een vernauwing uit mijn plasbuis gehaald. Hierbij was ik gewoon heel erg in paniek waardoor het voor geen meter ging. Dit is dus mijn angst bij de bevalling..dat ik het niet aankan en in paniek raak. Ik ben gewoon geen held met medisch gedoe. Bedankt voor de reactie op mijn cyclus. Ik zal het nog even afwachten een paar maandjes. Hopelijk komt dit goed anders moet ik door de medische molen en hoewel ik dat voor mijn kinderwens over heb, ben ik hier ook bang voor. Jullie lijken mij een leuk clubje! veel liefs!
@danitje Je kan tegenwoordig ( althans wel bij ons in het zkh ) een kijkdag/avond hebben in het ziekenhuis van je keuze...je hoeft natuurlijk niet in het zkh te bevallen, maarrrrrrr het stlet je dan misschien wel wat gerust dat als je dan toch moet het niet allemaal op het laatste moment is en je rustig de tijd hebt genomen om alles voor je zelf te verkennen.... Wat ook erg goed helpt bij angststoornissen is acupunctuur... vriendin van mij had er erg veel baat bij.... fijn dat je bij ons een uitlaatklep hebt om je vragen te stellen en hopelijk kunnen we je in de toekomst nog meer op weg helpen! @ de rest voetbal is niet mijn ding dus als jullie nog iets anders in de aanbieding hebben... Vanavond sytycd 4 kijken! dat is nou wel mijn ding fijne avond nog !
@Mel Ik voetbal nu nog, heb vroeger altijd gevoetbald bij RKC en WSC. Ben van oorsprong eren waalwijkse en ook helemal weg van RKC. Sins ik in 2010 getrouwd ben woon ik aan zee en voetbal ik bij vvStellendam Wat een drama wedstrijd was het feijenoord kan niet eens van 9 man winnen. Zo slecht manlief was helemaal chaggie een echte feijenoorder hihi
Ojee, dan wordt het hier ook vast geen gezelligavondje. Het is maar goed dat het nog geen klustijd is
Hahaha mannen en hun voetbal he. Tot nu toe doet mijn cluppie het ook nog niet goed. nog steeds 1-1 en dat tegen excelsior . Mijn mannetje juichde net tijdens het doelpunt van excelsior en zei gelijk daarna oow sorry schat hahaha.. Heb hem goed afgericht. Maar ik juich stiekem ook als ze tegen ajax scoren. @D3B: das lekker in de buurt. Ook voor de selectie's van het NL 11tal uitgekomen? Ik heb 3 oproepen gehad maar laatste ronde net afgevallen. Wel jammer maar was een mooie ervaring. Ik ben met sporten gestopt in de hoop dat ik dan wat bij zou komen in gewicht. maar niets noppes nada, achteraf gezien zo jammer. Maarja ons hele team in inmiddels gestopt dus zou dan toch anders zijn.
@Mel Nee niet voor selectie daar heb ik uberhaut geen zin en tijd voor doe het voor me plezier hihi.waar ik nu zit ia wel een heel hecht team gaan vaak leuke dingen doen.
@ shivra: Ja de mijne is gelukkig ook verzekerd, maar voor hem heb ik het geld van de verzekering er voor de komende 50jaar ( misschien iets overdreven ) uit. @ tayaro: nou gewoon nog even geduldig afwachten maar... ( ja geduldig ) @ allemaal: ik heb helemaal niets met voetbal, dus kan niet gezellig meekletsen en ook vriendlief heeft er niets mee. Vind alleen ek/wk leuk en verders niet. Hier stond vanmiddag natuurlijk F1 op
haha formule 1 stond boven op terwijl vriendjelief aan het verven was. Maar hij vond het niet meer intressant toen hamilton eraf werd gegooid. gek genoeg waren de deuren toen zo geschilderd..
Heb zelf ook totaal niets met voetbal.... manlief des te meer.... de TV gaat ook nu net aan.... *zucht* Meiden, voel mij erg raar. Heb net gegeten en heb nu zo'n weeig gevoel in mijn maag alsof ik nog moet eten.... jeweetwel dat gevoel dat je hebt als je maag honger begint te krijgen. Verder al de hele dag links en rechtsonder in mijn buik (bijna liezen) een zeurderig gevoel..... Verder ook een beetje last van maagpijn. Volgens mij begin ik van alles in mijn hoofd te halen.
kan ik iemand nog verleiden tot de motorsport? daar zijn we ook helemaal leuk van aangezien we beiden motor rijden SYTYCD 4 is weer ouderwets geweldig !!! fijne avond...
pff helemaal gebroken. Morgen nog 2 deuren en de trap stukken dan eindelijk klaar met dat geverf. Alleen er moet dan nog gewit worden maar dat doen we volgende week ofzo wel. Nu eindelijk met de voetjes omhoog lekker niksen. Heerlijke cocktail erbij (nu het nog kan) en een lekker toastje.
@Melanie.... geniet ervan! Je hebt het verdiend na het klussen..... Ik heb vanavond toch nog een test gedaan.... niks dus.... Ik ga nu pas uiterlijk woensdag testen..... Heb nog maar 1 test liggen..... Zal wel voor die tijd ongi worden. Had mezelf nog zo beloofd geen stresskip worden.... Morgen en dinsdag woensdag werken.... dus gaat de tijd snel genoeg! Donderdag naar de notaris voor ons nieuwe huis!!
Goedenavond allemaal, Hier nog even een berichtje voor het slapen gaan. Morgen weer een nieuwe week met dezelfde vervelende huishoudelijke klussen. @tayaro: spannend hoor. Ik hoop dat je nog niet genoeg hcg in je lijf hebt en dat je woensdag een positieve test in handen hebt. Ik snap het wel hoor dat je je van alles in je hoofd haalt. Iedereen zegt dat ze proberen er niet te veel mee bezig te zijn maar ondertussen ben je bewust cq. onbewust er meer mee bezig dan eigenlijk goed voor je is. @mel: lekker genieten van je cocktail. Na een dagje klussen moet je jezelf belonen en nu kan het nog @Morrighan: motorsport is niet mijn ding. SYTYCD was weer leuk om naar te kijken maar hoop volgende week toch iets meer spectaculaire dansers te mogen zien. Weltrusten allemaal en tot morgen!
@tayaro, dit hoeft natuurlijk nu nog niets te beteken misschien heb je idd nog niet genoeg HCG in je bloed zitten. Ik duim voor je. @shivra: Mooie wedstrijd was het he psv - excelsior.. haha
Hoi, hoi, Ben ik weer. Voor iedereen die moet werken, een goede werkweek gewenst en voor degene die nog vakantie hebben, geniet ervan. Mannetje heeft avonddienst dus ik heb de middagen en de avonden voor mezelf. @Mel; hahahah, fijn dat je genoten hebt. @Tayaro: hoe is het vandaag? Fijne maadag!
Ben ook weer..... Hier nog geen ongi..... dus afwachten.... al begin ik er een hard hoofd in te krijgen..... Ga proberen niet voor woensdag te testen. Tenzij is vannacht of morgen ongi wordt. Gelukkig druk genoeg op het werk, om er niet aan te denken en niet elke keer naar de wc te lopen. Vanaf het moment dat je besluit voor een kindje te gaan.... je bent er gewoon mee bezig. het is niet altijd op de voorgrond aanweizg, maar elke dag denk je er toch wel weer aan. Al is het wanneer je een glaasje wijn drinkt, dan bedenk je, dit zou de laatste keer kunnen zijn.