Eergisteren had Ze om 23.00 op en omdat ze Zi bleef gillen om 01.15 weer en een half uur later sliep ze.. Moeilijk hoor ..
Zo 74 al! Groeid goed Hier ook rotweer!! Ohhja ik zat ook te lezen en indd dat sprongetje komt me bekend voor! Jin is nu naar ons mam en ik ga om negen uur naar bed .. K ben kapot!
Juffie denkt trouwens niet aan rs, maar eerder aan iets met d'r keel of spruw. Afwachten wat de dok zegt.
women: mooie foto's! Waarmee heb je die ene bewerkt? Adnalie: wat grappig van je zus, hoop voor haar dat ze het idd wel veilig heeft gedaan.. Lydia: wat lastig met Jin. Als ze iedere avond zo'n honger heeft, kun je misschien overdag een fles extra geven? Beter dat dan dat ze er 's avonds laat onrustig door honger blijft. Ook misschien iets om te proberen als je nog niet aan rijstebloem wil. Zit ze nu op 4 flessen? Ze mag nog een 5e he. Seentjuh: maatje 74 al, die groeit echt als kool! Ik ben blij als alles van 62 eindelijk niet zo los meer zit. Sprong: deze vanaf 15 weken is idd een lange sprong, kan 5 a 6 weken duren, gezellig! Hier hebben we trouwens vaker dat ze 's avonds een minuut of 10 moet huilen voordat ze slaapt. Denk dat ze dan wat prikkels moet verwerken. Ik zie Tessa nu met de dag groeien! Ze krijgt weer wat vollere wangen
Ze zit nu meestal op de vijf.. Soms 4 en 200 krijgt ze.. Denk dat ik voorzichtig ga proberen rijstebloem te geven.. Kijken hoe ze erop reageert..
Juffie, sterkte !! wel heel vreemd idd. dat er niets aan de hand lijkt en dat ze dan toch niet drinkt..... hoop maar dat ze gewoon 1 hele slechte dag heeft ofzo ... en dat t morgen weer normaal gaat
Nou ik ben dus weer thuis, madamke was lief aan het lachen naar de dokter.. MAar goed, thuis hjeeft ze nu een halve borst gedronken en nu... HUILEN!!!! verschrikkelijk, wil niet meer verder drinken Wat is dit toch
Juffie heeft ze niet gewoon last van tandjes ? Ik las trouwens in het oei ik groei dat ze in die sprong van 19 weken ook erg vervelend kunnen zijn met voeding..
Nee das het eerste waar ik naar heb gekeken of er tandjes doorkomen.. En nee, er is echt iets waarm ze zo huilt dit is echt in en in verdrietig huilen en alsof ze echt pijn heeft, niet uit verveling
Ja dat gok ik ook.... Daarom reageerde ik ook: te ernstig... Maar ga er vanuit dat het wel veilig was....
Mn oudste heeft dat ook gehad. Blijkbaar ging het niet snel genoeg. Ben toen een flee gaan geven(af gekolfd) en dat dronk ze dan prima. Helaas liepdaardoor wel mn bv terug.
Juffie heb je iets anders gegeten dan normaal ?? Dat ze de melk niet lekker vindt, maar wel honger heeft en daarom zo moet huilen ???
Donderdag is Jasper alweer 19 weken. Gaat wel heel erg snel hoor. We zijn net lekker samen wel 20 min onder de douche geweest, en nu is hij (onder 5 min protest) in slaap gevallen, terwijl hij eigenlijk nog een fles mag hebben. Ik moest me zelf nog aankleden, dus vandaar 5 min protest vanuit zijn bedje, toen ik klaar was en hem mee naar beneden wilde nemen lag hij al in coma.
Nee ze weigert gewoon wanneer ze de borst al ziet EN als ze drinkt dan neemt ze dus een paar slokken en stopt ze en huilt en huilt... Net heeft zeheel erg gespuugd. Mn moeder vroeg net of ze in contact is geweest met J.asmijn van Ukkie2009, maar ik denk eerder dat J.asmijn het van L. heeft dan andersom. Maar goed, ze ligt nu in haar bedje ze moet nu echt slapen.. Ze heeft nu een zetpil gehad, mocht van de huisarts en ik wacht wel af.. Ik zou morgen naar mn moeder in noordhollandnoord maar dat heb ik afgezegd. Als het lukt donderdag. Volgende week gaat mn moeder verhuizen en ik wil graag nog afscheid nemen van het huis..
Heeft ze toevallig ook diarree ??? Hier heerst het norovirus namelijk. Symptomen noro: Vaak plotseling begin van misselijkheid, braken (ook wel projectielbraken genoemd vanwege de soms optredende heftigheid), hoofdpijn, buikpijn, diarree, maagkrampen, spierpijn, malaise en milde koorts zijn de meest voorkomende klinische symptomen.
IK kom ff buurten om te vragen hoe het gaat met allen die ik niet op FB heb! Aanstaande zaterdag is de babymeeting bij mij thuis.. (zie FB topic) laten jullie even weten of jullie erbij zijn (als ik dat nog niet wist) Hoop dat alles goed gaat met iedereen en alle babytjes die zo ziek zijn geweest! Want2B ik heb op je buik gestemd! Zouden jullie allemaal ook even op Lucas willen stemmen bij Baby van de maand? zwart wit foto met blauwe nijntje! wil erg graag zo'n minichair winnen! Tot zaterdag allemaal! heb er zin in ! Liefs Nienke
@ want tobe! mooie foto trouwens! Zag indd die ene foto met al die stemmen! Belachelijk gewoon, is niet eens een leuke foto! duim voor je dat je gaat winnen!