Wat gaat het snel opeens he?! Ik zie bij A ook elke dag weer nieuwe dingen... vind jij het ook zo leuk?!
Ja leuk he, gaat zo snel allemaal. Fijn dat jullie nu lekker kunnen genieten. Ik heb ook gestemd!!!! Erg mooie foto!!!!
Hai meiden!!! Mevrouwtje heeft één borst gedronken... Zat lekkr bij mij te chillen op schoot en toen flats!! Halve voeding eruit.. Mn man en ik vinden haar nog wel alert, heeft geen verhoging, dus ik kijk het nog maar even aan. Ohhh en een heel hard applaus.. Hihi.. mijn zoontje heeft net voor het eerst op de wc gepoept!! *W2B raak nu wel nieuwsgierig naar die foto ga eens ff kijken * (maar eerst mopperkontje troosten)
Zo ik heb even flink geshopt voor die kleine vent. Bij h&m hadden ze heel veel leuke dingen met 50% korting.Zelfde bij v&d.
Zooo Louise slaapt eindelijk... pfff!! Net ff mn boekhouding in orde gemaakt, alles geherorganiseerd, bahj bah. Nog 2 rekeningen betaald.... Nu ga ik ff douchen ofzo.. ff wat voor mezelf doen hihi
Zo, we zijn weer terug van het kdv, maar mama werd er niet vrolijk van . Ik kwam daar aan en hoorde haar al huilen. Ze zat in de wipper, had net gedronken. Althans een poging. Ze had maar 70 cc gedronken.. Slapen heeft ze amper gedaan, van 9:55 tot 10:35 en vervolgens in de box gelegd. Daar lag ze blijkbaar om 11:45 nog, want toen sliep ze in de box. Tot 12:15 en toen dus fles geprobeerd. Toen ik er was kreeg ik wel meteen een lachje. Ik heb d'r fles nog eens aangeboden, kwam er meteen achter dat de dop veel te strak zat. Dan krijgt ze er niks uit. Dus losser gedraaid en aangeboden en ze ging weer drinken. Toen liet ze toch 40 staan, want ze was denk ik al veel te moe. Thuis was er geen land mee te bezeilen, dus maar in bed gestopt. Binnen 3 min sliep ze, maar na een half uur weer wakker. Heb ik d'r 5 minuutjes laten huilen en ze slaapt weer. Ze zal doodmoe zijn van het wennen. Hopelijk gaat het morgen beter, met zowel het drinken als het slapen, want ik heb er een rot gevoel over
Ach das wel heel sneu DUimerijntje@ Dan breng je haar ook niet echt met een gerust gevoel Ga je dan alweer werken?
Ze spuugt normaal niet toch? Dan zou je toch denken dat ze een virus te pakken heeft. Hou het plassen idd goed in de gaten en zolang ze huilt met tranen en vochtige tong heeft, is ze volgens mijn ha niet uitgedroogd. Applaus voor C!! Heb je een vreugde dansje gedaan? Ik weet nog bij T dat ik samen met hem juichend over de bovenverdieping liep.
Ja ik ga mijn werk weer rustig opbouwen. Vrijdag begin ik met 2 uurtjes. Ik hoop gewoon dat ze eraan went. De leidsters moeten haar natuurlijk ook nog leren kennen.
helemaal niet erg dat je niet reageerd, logisch hoor ! hihi en toch lachen.. hopelijk mag ze snel wer naar huis xxx
hmm das niet fijn ..\ wel volhouden hoor , het is toch ineens een andere omgeving met veel indrukken dus even wennen.. komt vast goed ! x
Thanks Lydia Uiteindelijk werd ze pas om 4 uur wakker! Ze had grote trek en heeft de fles goed gedronken. Nu lijkt ze alweer moe, dus ga d'r nog even in bedje stoppen. Ze had gelukkig praatjes voor 10 en heeft niet meer gehuild, kanjer! Ben opgelucht, maar zie toch tegen morgen op...