September 2011 mama's -> Deel 2 !

Discussie in 'De mama's' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Dus daarom kan iemand die geen ervaring heeft met voeden je geen advies geven ??!! Bijzonder mens ben je..

Vlekjes , Rode wangen zijn net zo goed symptomen van tandjes. Dat jij niks ziet betekend niet dat er niks zit te drukken natuurlijk. Maar goed jij hebt al een kind dus ook daar kan iemand met een eerste kind niet over oordelen..

;)

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @juffie klinkt ook een beetje als allergie klachtend ie rode wangen en pukkeltjes. Heb jij misschien iets anders gegeten wat je nog niet gedaan had in al die tijd dat ze bij je drinkt ?

Sprongetje: Jasper heeft hem volgensmij een week of 3 geleden gehad. Duurde ruim een week bij hem, hij was niet te genieten.Voor de sprong altijd zonder gemopper naar bed, en nu na de sprong altijd 5 min huilen in bed. Zou het gewoon misschien nog niet helemaal voorbij zijn die sprong?? Morgen is hij 19 weken.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier al zeker 1,5 week in die sprong.. ;)
    komop jin, spring dr maar weer uit :p

vind die tutjes van MAM ook gaaf, maar Jin die pakt alleen die van bibi

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!!

Kunnen ze dat babyzwemmen niet op een schappelijkere tijd doen??? pfff zelfs Jasper wilde nog helemaal niet opstaan.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    HiHi indd vroeg om op te staan !

Hier vandaag dagje vrij :) lekker! Jin heeft gister voor t eerst rijstebloem in haar fles gehad ( de laatste alleen 23.30) en om 24.00 met wat stoeien tot 00.30 is ze in slaap gevallen
    Rond 03.00 werd ze nog ff wakker en heeft Fer dr bij ons gelegd ( weet ni waarom die ni gewoon even dr tut gaf eigenlijk) en heeft ze meteen verder geslapen tot 8.00
    Hoop dat het door de rijstebloem kOmt en ze het vanaaf nog beter doet :)

6. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Lydia, fijn dat jullie meisje zo lekker heeft geslapen, soms werkt rijstebloem denk ik wel en soms ook niet.

Hier alles goed, F. heeft wel moeite om zn flesjes leeg te drinken, maar verder is tie echt een lachebek.
    Me man en ik gaan een weekendje weg(met oud en nieuw 3 jr samen en 19 jan een jaar getrouwd) en F. gaat voor het eerst een heel weekend naar opa en oma..... We zullen hem zeker erg missen, maar we hebben een gerust gevoel bij opa en oma.

7. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen!!

lydia; wie weet, hoop het voor jullie ;)

smile; spannend en leuk! niet je mobiel vergeten he! haha :D

gebakje; hier is tussen 6 en 7 standaard hoor.... dus ben wel jaloers op jullie haha

vraagje; Worden jullie kindjes ook wel eens ineens huilend wakker? L heeft overdag vaak dat hij na een half uur of 45 minuten slapen ineens hard begint te huilen. Soms een tutje erin en hij slaapt verder, maar soms blijft hij een beetje overstuur en moet ik hem echt uit bed halen en troosten, terwijl ik dan zie dat hij nog moe is. Ik weet niet zo goed wat het is.

vandaag geen plannen, weer even een rust en regelmaat dagje haha

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

morguh!

De vlekjes zijn weg en mevrouwtje drinkt weer :D
    Ik ben er vandaag niet zwaai zwaai!!

--Update Ukkie--
    J.heeft weer koorts, gaat dus niet goed.

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahaha daarom is het mij nog niet 1 keer gelukt.....

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja herkenbaar. Geen idee wat er dan is.
    S.ophie wordt overigens altijd (nou ja... bijna altijd) huilend wakker. Of misschien is ze dan al even wakker en zie ik dat natuurlijk niet.....

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Super dat ze weer drinkt!!!

ukkie, sterkte meid!!!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik heb nog een filmpje gemaakt gister. misschien hebben jullie hem al op fb voorbij zien komen.

Sophie Verbunt - YouTube

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Babyzwem, idd altijd tevroeg hihi maar dan heb je wel wat aan je dag.. (Moet nu mijn bed nog uit)

Lydia: fijn dat het slapen beter ging! (Hoe slaapt ze bij je moeder vroeg ik me nog af?)

Juffie, fijn dat ze weer drinkt.. Misschien. Toch een reactie op wat jij hebt gegeten?

Hier is cas gister met saar en een flesje naar oma geweest, (1straat achter ons) dus ik zeg als het niet gaat hoor ik het wel dan kom ik.. Nou jaa hoor telefoon.. Met een krijsende saar op de achtergrond.. Dus ik daar snel heen... Zit ze rustig op schoot als of er geen vuiltje aan de lucht is.. Volgens oma en cas had ze niet gedronken en was het gaatje te klein.. Ik kijk naar het flesje en ja hoor ongeveer 50cc gedronke... Oke het is niet heel veel maar ze heeeft ws haar honger gestild en tankt zich vanavond gewoon nog ff vol bij mij. Dus ik zeg. Redden jullie het verder? Ga ik weer naar huis.. Denk dat cas een half uur later terug kwam met een slapende saar... Hihih.. Is gewoon goed gegaan... Ze heeft idd later bij mij nog flink gedronken.
    Zo weer aan de kolf want vanavond gaan ze weer ;)

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Maar gaat jullie kleine misschien ook vroeger naar bed?? Die kleine vent hier slaapt meestal pas om 22 uur.

Hier kan hij soms ook vanuit het niets in1 x huilen terwijl hij slaapt. Meestal is het 15 sec, en slaapt hij zelf verder, soms moet ik er naar toe om een speentje te geven.

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Rinke dat is helemaal waar, normaal zou ik er nu net uit zijn, en nu heb ik de vaatwasser al leeg geruimd, er zit al een was in, de woonkamer is al een beetje gefatsoeneerd.
    Kleine is net in slaap gevallen in de box ( moe van het zwemmen) , en ik met een kopje thee achter de pc.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spannend, maar wel leuk! Zal wel heel gek voelen..
    Jin is elke dinsdag nacht bij ons mam en word dan snachts geregeld schrikkend wakker om Jin te zoeken hihi

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Liefff!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Rinke, bij ons mam slaapt ze het zelfde maar die neemt haar vaak bij hun in bed ( eerder dan wij dat doen ) en dan slaapt ze wel ;)

19. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Pagina 29 alweer in deel 2............... ik moet echt vaker komen lezen en schrijven.

Heb gewoon een mega dipje gehad en het heel erg druk ondanks dat ik gelukkig nog even niet aan de slag wil.

Ik kom zaterdag wel naar de meeting, heb er echt zin in en lijkt me leuk de andere dames in het echt te ontmoeten.

Kaj heeft het rollen helemaal door en trekt als ie op zijn buik ligt zijn knietjes helemaal omhoog, me moeder zei al kwestie van weken totdat ie doorheeft hoe kruipen werkt........

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Jee wat zijn jullie kindjes toch allemaal snel! Jasmijn doet nog niets! Ze pakt alleen haar knuffels als ik die aan haar geef en verder ligt ze in de box allemaal te gieren en kirren ;). Lui monstertje hebben we!

Het gaat hier nog steeds niet goed. Ze zit opnieuw aan het zuurstof omdat ze teveel dipt. Dus naar huis wordt hem nog niet :(

Deel Deze Pagina