September 2011 mama's -> Deel 2 !

Discussie in 'De mama's' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Knuffel voor jullie!!

2. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

ukkie: Dikke knuffel

Lydia: Fijn dat Jin het zo goed doet!!

Ooo... shit is de meeting zaterdag ik zat helemaal met vrijdag in me hoofd mmmm....

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ukkie, knuf voor jou en hopelijk is ze snel beter! Overigens doet S.ophie ook nog niets hoor ;)

Hebben jullie kids overdag een speen als ze wakker zijn? Pfff S.ophie is de laatste week na 10 min in de box al zat en is dan pas stil als ze een speen heeft. Dan nog houdt ze het niet lang vol hoor.....Ik wil geen spenenkind!!!!! ;)

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Haha oepszz.. We moeten nog ff iets afspreken trouwens.. Os er op de snelweg bij jou in de buurt een makkelijk punt?

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Haha als Jin mopperd krijgt ze haar tutje ook hoor.. Maar niet uit t niks zomaar ;)

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jasper had in het begin dag en nacht bijna zijn speen in, en nu spuugt hij hem meestal zelf na een paar minuten al uit.

7. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Seentje, F. heeft dat ook wordt die uit zo'n kort slaapje wakker en moet dan huilen.... geen idee wat het iswant vaak slaapt die erna weer verder.
    @ Lydia, mmmm ja dat zoeken kan ik me voorstellen, je bent zo snel een echte 3eenheid. Gek als er eentje mist.
    @ Juffie, wat super dat ze weer drinkt.
    @ Ukkie, joh komt goed met Jasmijn en is geen wedstrijd...... ieder babytje heeft zn eigen tempo.

8. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een tuttenkind.... een beetje te veel naar mijn zin, maar ja. Hij tut zelfs met zijn mond in zijn slaap, ook al heeft hij geen tut in haha.
    Maar dat huilen ineens is wel bij meer kinderen toch. Ik zal het maandag eens vragen aan de KA bij het CB. Ik dacht eerst dat het misschien kwam door zuur ofzo, maar als meer kindjes het hebben, zal het toch wel niet.

gebakje; L gaat inderdaad veel eerder naar bed (19.00-20.00), dus hij slaapt heel goed hoor! ben ook wel blij met dit ritme, want straks moet ik om 7.00 beginnen als ik een vroege dienst heb, dus dan scheelt het niet zoveel voor hem in vergelijking met nu ;)

Vandaag rolde L voor het eerst van buik naar rug! (hij viel gewoon om natuurlijk) maar ik ben trots! :D
    Hij is dus nog lang niet aan het kruipen. Hij begint het nu pas een beetje leuk te vinden om op zijn buik te liggen.

ukkie; knuffel!!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Nee niet uit het niets.... Maar s moppert de laatste dagen erg snel...

10. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    jeetje stelletje kletsers! 30 pagina's alweer..... heb er een paar terug gelezen.

@huilen tijdens slapen: vandaag toevallig op het kdv gevraagd want E.lisa gilde ineens alsof ze gevilt werd! :O ik werd er zelf spontaan verdrietig van hihi. Maar de leidster zei dat ze die vraag vaker krijgt, kindjes verwerken dan hun dag en die kan op een kdv weleens heftig zijn als het druk is.
    @ukkie: sterkte met je kleintje...zo balen als het niet helemaal lekker gaat

vandaag laatste dag eerste werkweek, ben er weer helemaal in... alsof ik niet ben weggeweest jammergenoeg. nog steeds aan de bv, gelukkig gaat kolven goed op het werk. kleintje doet het ook goed op kdv, ze lopen met 'r weg hihi

Voor diegene die er zaterdag zijn, tot zaterdag! en de rest alvast een fijn weekend!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Tot zaterdag!

12. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Zo 3e wendag zit er weer op. Het is wat beter gegaan. Tessa heeft de flessen leeg gedronken. Het slapen was nog erg kort. 's ochtends 5 kwartier en 's middags 3 kwartier. Thuis ging ze meteen slapen, maar na een half uur huilend wakker. Speentje en na een half uur weer huilend wakker. Nog een keer speentje, maar ging niet meer slapen. fles iets vroeger gegeven en ze wilden meteen weer naar bed. Hopelijk slaapt ze net zo goed als afgelopen nacht.

Over het huilen na 3 kwartier slapen: Een slaapcyclus bij een baby duurt 3 kwartier tot een uur. Het is normaal dat een baby dan wakker wordt. Het hangt alleen van de slaapgewoontes af of een baby verder gaat slapen of dat er iets anders nodig is.. Helaas slaapt Tessa vaak ook niet zelf verder na een slaapcyclus. Misschien is ze ook te veel gewend dat ik meteen snel het speentje kom geven, maar ja.. 's Nachts kan ze het wel, vind ik toch het belangrijkst.

13. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo allemaal!

De beste wensen nog, ik hoop dat het goed gaat met iedereen..
    Ik ben heel erg druk dus weinig tijd om alles te lezen, laat staan reageren (op een enkele reactie na). Ik ga nu even dit nieuwe deel doorlezen..

14. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Moet maar eens kijken Lydia...
    Ik ga even mijn planning omgooien en kijken of ik het goed voor elkaar kan krijgen om mee te gaan. Heb je tel nummer.

Isa heeft vandaag geknutseld op het kdv!! hahahaha...
    Opa oma en betovergroot oma zijn zondag jarig!!!

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Beste september mama's

Vandaag heb ik besloten om te stoppen met zwangerschapspagina.
    Ik wens jullie een vruchtbare toekomst toe; samen met jullie man/ vriend en kindjes!

Ciaaao!

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Huh?! Waarom dat dan?

17. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lydia, ga je poolen zaterdag? Hoe doe je dat met 2 kinderwagens, reiswiegen en zo??
    :(:(

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ik heb een station :)

19. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ohh dat moest haast wel.
    In mijn auto passen er geen 2... wel in die van mijn man. ;)

20. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hoezo dat opeens juffie?

Saar ligt lekker in bed, flesje bij oma ging super, vandaag 100cc..
    Meiden die kolven, hoeveel geven jullie in een flesje perkeeer ongeveer?
    Zo maar wat uit de vriezer halen, voor naar het KDV morgen.. Spannend eerste ochtendje... Hihi... Ik ga ook maar naar bed zo..

Deel Deze Pagina