September 2011 mama's -> Deel 2 !

Discussie in 'De mama's' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ik pomp er nu zo'n 160 cc uit, het is maar net hoeveel trek ze heeft, gisteren had ze 40cc over gelaten. krijg wel een topproductie van dat kolven hihi

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja anders zou t ni passen indd

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Na ben de strijd weer aan t aangaan 23.10/23.30 fles gedronken 10 later naar bed en nu elke keer net voor ze in slaap kukeld schrikt ze om te kijken of ik er nog ben .. Heb nu m'n hand op dr gezicht en hoop dat ze zo in dr diepe slaap valt..

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Suc6 lydia, hoop dat ze snel in slaap valt!!

Tab, 160!! Zo!! Dat red ik echt nog niet.. Is het trouwens 1 of 2 borsten? Want bij 2 red ik het denk ook wel.. Doe nu steeds 1 aftapppen die zij niet drinkt.. (Smorgens ook meer dan smiddags..)

5. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    2 borsten hoor e.lisa drinkt ze ook allebei per keer. En kolven gaat steeds beter, begon maandag met nog maar 120. Zelfs kolven is een kunst!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Na ze slaapt.. Heel af en toe een mini huiltje.. Blijf er nog 5 min bij anders ga ik naar bed *duimt dat ze blijft slapen*

7. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Saar drinkt er maar 1 per keer.... Ach we zullen zien eerst maar een kijken of ik kaan slapen vannacht...

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nou om half 1 nog 1 keer tutje gegeven en tot net geslapen :) Yeh gaat steeds beter :):) (moest er sowieso toch over half uur uit

9. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Gaat de goede kant op dus, hier nog 1 die mijn werkritme heeft onthouden......

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!!

Mijn ventje is ook een echte uitslaap vent.
    Net maakte ik hem wakker, want hij gaat naar opa en oma ( ik moet werken, en oma is altijd vrij op vrijdag) En dan doe ik zijn deur open en zeg ik: goede morgen. En dan: mama doet nu het licht aan.

Dan wrijft hij eens in zijn ogen, en draait zich gewoon weer om. Als ik hem dan op het aankleedkussen leg, slaapt hij gewoon nog verder, tot ik een nieuwe luier om heb zitten, dan gaan ze ogen eens open.

Lekkerding is het ook.

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Geweldig die slapers... Hihi hier was saar er om 4uurr kunnen rekken met een speentje tot 6.. Ik ga me nu maar aankleden, saar gaaat straks naar KDV moet er om 9uur zijn.... (Hoop dat ik alles heeb ingepakt voor haar....

12. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Rinke: Succes met wennen!

Gebakje, Lydia en Tab: Werk se!

Juffie: Waarom stop je?

Ik ga ook maar m'n werk! Eerste keer!! Heb er best zin in :). Kids zijn bij oma.

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Werkze meiden die moeten werken...

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Update.. Opzich rustige nacht. Alleen voor de voeding een fikse hoestbui waardoor ze weer xtra zuurstof toegediend moest krijgen. Nu het artsen bezoek weer afwachten of ze naar huis mag. Aan de ene kant wil ik haar zo graag meenemen maar aan de andere kant "stel, ze krijgt thuis zon hoestbui waar ze zelf niet uit kan komen zonder zuurstof.. Wat dan?" dus ben heel erg benieuwd wat de KA zegt.

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Moeilijk ukkie! Hoop dat het snel weer goed gaat...

Oei wel ff een traantje gelaten dat ik wegging.. Zit ik hier alleen :S

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    he?!?! hoezo?

17. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Zo, de werkdag zit er weer op. Leuk om iedereen te zien, weinig aan werken toegekomen :D. Merk ook dat ik weer helemaal moet inkomen, 6 maanden eruit geweest. Concentratie is nog niet wat het geweest is.

Hoe is het met jullie?

Rinke: hoe is het wennen gegaan?

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier alweer pauze.. mn meisje doet t super goed dus ook wel fijn om te horen :) ( en haar af en toe ff een kus te brengen :) )

19. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Wennen gingg goed! Hihi ze heeft heerlijk geslapen, goed flesjee gedronken.. Het is een topper..
    Ze was wel weer moe thuis, even bij me gezeten en toen in haaar eigen bed! :D 3kwartier geslapen!!

20. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeieavond!

Vandaag lekker druk geweest! Vanmorgen naar de diëtist geweest met L. Ze zei dat uit zeer recent onderzoek blijkt dat kindjes die gevoelig zijn (ivm allergiën) niet tot 6 maanden hoeven te wachten met bijvoeden, maar gewoon wanneer ze eraan toe zijn (vanaf 4 maanden dan wel te verstaan) en aangezien L al het eten uit mijn mond kijkt, zal dat dus geen 2 maanden meer duren. Verder advies gehad en alles op papier, dus nu weet ik hoe of wat.

vanmiddag is een vriendin langs geweest, weer lekker ouderwets gekletst, dus dat was erg leuk!

nu even eten koken en straks the voice kijken

fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina