September 2011 mama's -> Deel 2 !

Discussie in 'De mama's' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    super rinke !

oh seentjuh ik moet a.s maandag ben benieuwd..
    (ook naar wat ze zegt over de rijstebloem waar ik mee gestart ben :) )

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Peer is zwaar favoriet hier, en spercieboontjes ook.
    Banaan krijgt hij waarschijnelijk rode wangen en pukkeltjes van
    Nu een week geen banaan, en dan nog eens, kijken of het werkelijk de banaan is.

Hij krijgt het lepeltje steeds beter door, hij gaat nu echte happen nemen. En als het niet snel genoeg gaat pakt hij zelf de lepel wel even, met als gevolg dat werkelijk alles onder zit.

En standaard na een papfles, een overvolle stinkende luier :p

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hoe maken jullie de papfles eigenlijk:

Hier 180+6 en dan 1 volle schep nutriton, en 3-4 schepjes rijstebloem (zelfde schapje als van de voeding zeg maar)

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier 180 met 6 schepjes nutramigen en dan een ruime eetlepel risjtebloem

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    maar doe het pas 2 dagen dus kan dat het nog meer word ( ze krijgt het nu al bijna niet door t gaatje heen :p ->heb gewoon nr 1)

6. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @lydia, jij bent echt van multi multi he hahaa, en hier actief en op fb. Fb vind ik wel wat makkelijker ;)

7. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ooh zijn jullie allemaal daar?! ;) ik vroeg me al af waar iedereen gebleven was...

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ah oké. Hier de 3 standen speen

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Whaha daar ist indd druk :p

10. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Lydia: waar is dat dan precies? Ik ben zo'n rund met fb. Kun jij mij daarvoor uitnodigen?

11. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Pff mijn man gooit ff een heel glas wijn om. Alles zit onder! Als hij het niet lekker vindt, mag ie het ook gewoon zeggen :D

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  13. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Hallo,

Sorry ik kom morgen helaas niet. Isa is ook ontzettend verkouden niezen, hoesten snotneuzen... Ook nog prikjes gehad vandaag... Ze slaapt veel en is wat huileriger dus wil haar liever even thuis houden sorry.

Gebakje: bij de rijstebloem fles doe ik 180 water+6 schepjes en 2 schepjes rijstebloem doe er geen nutriton in dan word hij nog dikker

14. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier was de rijstebloem geen probleem. Ik mocht het zelfs in elke fles doen van haar (doe ik niet). Werkt vrij goed tegen reflux, dus vond ze helemaal goed!

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Joepie!! Saar draaide vanavond van haar buik naar haar rug.. En ze lachte hard op :D. Trotse mama en papa hiero!!!

(Wilde het filmen dus legt haar weer op de buik en toenn ging ze huilen... Aahh.. Hihi morgen misschien op film. ;))

Het is idd druk op facebook! Wel gezellig!

Brownie voor morgen zit in de oven!! Nu even de wraps maken (nu saaar nog slaapt!! )

16. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    papfles; 210 + 7 schepjes nutramigen. 4 schepjes nutriton. 1 volle eetlepel rijstebloem (met kop erop). Ik gebruik ook de 3 standen speen van difrax, gaatje 3.
    Vanavond ging hij helemaal op! normaal gesproken laat hij wel 40cc staan ofzo, maar bied het altijd wel aan zo'n grote fles. (hij krijgt maar 4 flessen, dus mag best)

hier het advies gehad om te beginnen met groenten en dan 3 dagen lang hetzelfde en gedurende die 3 dagen de hoeveelheid te verhogen. Bij geen reactie is het goed en mag ik het volgende gaan geven. Ze zei dat groenten minder lekker smaken en dat hij na een lekkere banaan, waarschijnlijk minder zin heeft in broccoli, dan als je het andersom doet haha.
    citrusvruchten, tomaten, aardbei en kiwi voorlopig nog niet geven, want daar zitten sterkere allergenen in.
    Als L een aantal groenten lust, dan de groenten naar de middag verschuiven en in de ochtend fruit gaan geven. Waarschijnlijk zal de 3e fles dan eraf gaan en vervangen worden voor die groenten.
    ben benieuwd of jouw diëtiste hetzelfde zegt Lydia!

Ik vind echt dat als je het allemaal zo hoort en straks ook gaat doen, dat mijn kleine baby dan ineens echt heel groot wordt. Heel leuk natuurlijk, maar ook wel een beetje schokkend dat het écht heeeeel snel gaat allemaal! (ook al zegt iedereen met kinderen dit natuurlijk constant en is het ontzettend cliché haha)

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    HiHi gekke saar ;) komt goed dadelijk doet ze ni anders ;€

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja ben ook benieuwd
    En indd dan worden ze ineens groot!!

19. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hihi veel te groot... Vond dit al een hele stap vandaag hihi..

Voor we het weten gaat ze lopen, dan fietsen een dan uit hihi dan zitten we niet meer gezellig op vrijdagavond samen op de bank hihih

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ik heb bij mn oudste nooit smiddags groente gegevn. Altijd gewoon savonds. En ze ging naar drie flessen toen de 2e verschoof vanwege het fruithapje. 11 uur fruit en 12.30/13.00 fles en dan savonds groente en laatste 3e fles. Maar dat was pas ij ruim 6 mnd hoor. Toen kreeg ze ook al brood en sapje.

Deel Deze Pagina