September 2011 mama's -> Deel 2 !

Discussie in 'De mama's' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Bij Kruidvat
    2+1 gratis luiers eigen merk

AH
    1+1 gratis Huggies
    (vallen smal!)

dIRK
    2 xxl pakken pampers 21 euro

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @juffie: thanks voor de tip!

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    mmm, ik begin migraine te krijgen volgens mij...slapen de laatste paar nachten ook niet echt goed: g.uusje wordt steeds wakker rond 2 uur, slaapt dan bij ons in bed verder, maar dan slaap je toch anders...In haar eigen bedje lijkt ze de slaap dan niet meer te kunnen vatten en bij ons in bed slaapt ze meteen weer...

stap even snel onder de douche en dan mijn bedje in: bye!

4. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Hihi... hier ook de laatste afleveringen van een huis vol gezien. Nou mijn niet gezien hoor 12... pfff ;) en de 13e ook nog onderweg!

5. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hmm een huis vol het leek heel gezellig .. Maar zoals dat donkere gezin ook die kinderen konden niet mee op schoolreisje omdat dat te duur was maar nu wel zwanger van nummer 13 ... Dan denk ik dus van kon je niet beter gewoon nu stoppen 12 is meer dan genoeg lijkt me ?

Maar goed dat is mij haha.

Ah Mirgraine bah ! Beterschap.

Ik ga nog maar even lekker op de bank en zo op bed heb het weer heel erg in mn rug en tussen mn schouders zal gelijk wel een afspraak maken om te laten kraken..

Ohh spiraaltje doet geen pijn hoor echt niet !

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Franka elke keer als ik de lijst naar voren haal post je pas wat.. Niet dat je ni mee mag schrijven maar je hebt wel tijd om 100 berichten ergens anders te plaatsen..
    Sunshine was me ni opgevallen die haal ik er dan ook af ;)..
    Dat was de afspraak.. Meiden die niet meekletsen gaan eraf..
    Ik vind het lijstje wel leuk ( kun je zien welke kids bij wie horen en de leeftijden )dus laat m staan

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    September (en te vroeg & te laat ;) ) Mama's !

Soppie:
    01-08-11 mama geworden van S.anne
    Smile82, 17-08-11 mama geworden van F
    Willie32, 18-08-11 mama geworden van S
    Kleindraakje, mama geworden van I.sa
    Rosa, 28-08-11 mama geworden van K.aj L.ucas
    Gebakje, 01-09-11 mama geworden van J.asper
    Zuurtje, 04-09-11 mama geworden van Y.ente
    Juffie2008, 04-09-11 mama geworden van M.arie L..ouise
    Tab, 07-09-11 mama geworden van E.lisa V.ictoria
    Mik, 09-09-11 mama geworden van L.izze
    Inge S, 10-09-11 mama geworden van W.ilbert
    Want2be, 12-09-11 mama geworden van A.nna
    *Seentjuh, 12-09-11 mama geworden van L.uuk
    *women21, 12-09-11 mama geworden van E.lize
    Lydia1986, 15-09-11 mama geworden van Jinte
    Babyleeuwtje, 16-09-11 mama geworden van M.ecx
    *MissX, 16-09-11 mama geworden van C.
    Adnalie, 17-09-11 mama geworden van S.ophie
    Cos, 21-09-11 mama geworden van J.aylen
    Duimerijntje,mama geworden van T.essa
    Rinke: 28-09-11 mama geworden van S.aar

* of * nieuwe kletsers

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    HiHi ga ff lezen waarom ;)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Super!
    En heb op je buik gestemd !

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier gaan we voor een 2e als Jin een half jaar is ( jinte liet 2 jaar op zich wachten tot ik zwanger was dus ben benieuwd...)

11. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Leuk!! :D Thnx

Ps hoe krijg ik een banner én een link onderin? Ik krijg een foutmelding dat ik twee afbeeldingen wil plaatsen.

12. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Pfff...kom ik net juichen dat t goed gaat, heeft mijn moppie toch een slechte nacht... :(

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!!

Vandaag is de dag aangebroken dat ik weer 3 dagen per week ga werken. ( heel december kon ik nog 2 dagen per week, ivm vrije dagen). Het opstaan viel niet mee, man en zoon liggen nog lekker te slapen, en het regent!! bah.

Want2be balen dat ze een slechte nacht heeft gehad, misschien wel door het rotweer buiten ??? Hier heeft het bijna heel de nacht gegoten en gewaaid. Of had ze ergens last van ??

Pfff 12 kids ?? Dat betekend 12 x bevallen ...... mij niet gezien.
    Ik zou in totaal 2 of 3 kindjes wel willen. Maar eerst wachten tot Jasper wat groter is.

14. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    W2B wat was er vannacht ?

Hier ook een beetje gekke nacht Jaylen wou ineens weer een nachtvoeding zal wel een groeispurtje hebben . Nu ligt hij heel hard te gillen en te roepen op zn speelkleed zo grappig ik moet daar echt echt om lachen.

Werkze Gebakje !

15. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen!

Ik heb vannacht goed geslapen en voel me een stuk beter gelukkig!

Kindjes; Als het allemaal wil lukken, wil ik er graag 3, mijn man 2.... die discussie is dus nog niet uitgepraat haha

Lijstje; zeker wel leuk als overzichtje! Maar misschien erbij zetten dat iedereen welkom is ofzo en als iemand al langer niet meekletst, kan die er ook gewoon op blijven staan. Maakt niet uit toch. En ook die * bij nieuwe kletsers er gewoon af. Als er iemand nieuws komt, krijgt die gelijk 'de stempel' dat ze nieuw is.... Is ook niet zo aardig vind ik zelf (bij mij staat namelijk ook een sterretje terwijl ik deel 1 geopend heb ;))

vandaag nog lekker rustig aan doen hier. Hopelijk beter weer dan gisteren, kunnen we misschien nog even wandelen ofzo. Al past L niet meer in de wandelwagenbak :(

heb gestemd op je buik w2b! (en je kan bijvoorbeeld geen 2 smilies in je banner zetten geloof ik, misschien dat daar die foutmelding van komt?)

hoe is t vandaag met je rug cos? hoop iets beter!

Gebakje; weer 3 dagen werken, succes!

Ik begin over 2 weken weer. Nu het echt dichterbij komt, krijg ik gewoon de zenuwen. Bovendien gaan we nog een midweek weg, dus die 2 weken zijn zo om!:( maar ja... misschien ook wel goed om weer eens iets anders om handen te hebben.

ga nog even een wasje aanzetten ;)

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    iedereen de beste wensen!!!!!

w2b, wat super dat het zo goed gaat (behalve vannacht dan). Ik ben wel benieuwd wat ze nu eigenlijk gedaan hebben in het ziekenhuis, dat het zo veel beter gaat! Geniet er van meid!!!!

wij straks voor de 2e prikjes :(
    mn oudste ligt nog te tukken.... die moet ik er zo maar eens uit gaan halen.

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Helluww!!!

Goeiemorgen!!!

Misschien een lijstje maken met kletskonten
    en iets mindere kletskonten?

W2B
    ohhh een rotnacht? Hmm :( Balen zeg!!

Ik hoor net dat Ukkie2009 met haar dochtertje vannacht naar het zkh is geweest. :(

Ik ga vandaag hamsteren bij AH, de wasdoen, opruimen en verder niets! heerlijk!

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Zoals ik al vaker heb gezegd, ben ik vooral een meelezer in dit topic. We hebben tijdens de zwangerschap veel samen geschreven ( toen had ik wat meer tijd met maar 1 kind) dus ik wil jullie kids en de ontwikkelingen wel graag blijven volgen. Ik schrijf echter ook in het topic van mijn oudste mee ja, dat klopt. Met die meiden klets ik al 2.5 jaar. Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik naast het schrijven daar, dus weinig tijd overhoudt om ook alles hier bij te houden en te reageren. En ik wil ook niet iedere keer zomaar binnenkomen vallen... (krijg nog het gevoel dat ik me gaan verdedigen ook als ik wel af en toe mee wil schrijven/reageren :(...)

Ik vind een lijstje, net als de andere meiden al zeggen ook leuk, maar het hoeft toch niet zo zijn dat iedereen er maar afgegooid wordt als je een tijdje niet reageert...Net als Seentjuh ook zegt: maakt toch allemaal niet uit? Het zorgt er in ieder geval niet voor dat je je welkom voelt als een wat minder intensieve kletser :( jammer...

@want2be: wat vervelend dat je meisje een slechte nacht heeft gehad...maar daarom mag je nog wel juichen als het goed gaat hoor!! :)

@gebakje: succes met werken!

@cos: heerlijk he dat gekrijs en gekraai!

@seentjuh: jij ook weer bijna aan het werk; ik ken het gevoel hoor! Ik heb nog een weekje voordat ik weer moet beginnen en ik heb GEEN zin! Lekker dat je er nog even tussenuit gaat voordat je weer aan de bak moet/mag...

@adnalie: succes bij het cb! wij mogen morgen weer...

@juffie: succes met hamsteren!! Leuk he die bingo gisteren?? Manlief had alleen de bingokaart weggegooid, beetje jammer...:)

19. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Thanks for asking.

Mijn meiske is weer eens helemaal verstopt door de medicijnen (nexium) en van de ka in het ziekenhuis mocht ik geen forlax (soort laxeermiddel) meer geven. Dus nu heeft mijn meisje al 1 week geen ontlasting gehad ipv 2x per dag. Het zit haar helemaal dwars. Ze slaapt er zelfs haast niet van. Zo zielig. Af en toe vind ik een keuteltje in haar luier, terwijl ze bv krijgt, dus dan hoort het heel dun te zijn. Iemand nog tips?!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Want2be je moet even die knipoog smily weg halen .. Dat is een afbeelding :) x

Deel Deze Pagina