September 2011 mama's -> Deel 2 !

Discussie in 'De mama's' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hopen dat die beter bevalt dan :)

hier net gebeld ze ging het ff overleggen met de doc ( was de assistente ) en belt zo terug..

Jin heeft alweer gepoept! ga maar ff verschonen

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Cos: ja gaat goed... Misschien was ie beetje geririteerd van het kolveen... Dat doe ik nu elke dag.. Voel af en toe nog wel wat maar minder dan van het weekend...
    Fijn dat het kraken zo oplucht....

Met saar gaat het goed :) net lekker in de tummie geweest hihi ze vind dat heerlijk in het water en meteen een dikke smile!! :)
    We zijn vandaag wat laat hihi...

Lydia, al weer gepoept!?! Misschien toch reactie op de rijstebloem?

Kolf, ik heb de swing en vind hem idiaal makelijk schoon te maken.
    Owja die speciale calma speen vond saar maar niets lukte haar niet om uit te drinken... De gewone avent gaat super..

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    och rinke lekker rustig aan toch ;) !
    leuk he die tummy, jin vind het ook helemaal geweldig alleen gaat nu elke keer staan haha ..

ja indd misschien van de rijstebloem.. weet t ook niet.. maar ze heeft er verder nog niet op gereageerd.. ze houd nu iig haar flessen binnen ( maar drinkt ze niet helemaal op.. nu vandaag ong. 230 op -> van 2 flessen van 200 )
    nu licht ze lekker te slapen naast me in dr bloomstoel :D (in d'r lekkere hoes van de cosi ! )

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Willie drinkt S al uit een fles ?
    Fijne kolf is dat. Speen vind ik ook wel die calma maar ja eigenwijsje hier maakt het niet uit wat voor speen. whaha.

Fijn dat ze wat beter is Lydia. Zo sneu als ze ziekjes zijn.

Rinke dat kan wel je moet ook wennen aan kolven vind ik hoor. Ik herkende het in elk geval wel.

Ja kraken was echt een opluchting. Zometeen nog even bekkenfysio en dan heb ik het wel weer gehad voor deze week haha.

Vechten jullie kindjes ook wel tegen de slaap ? En wat doen ze dan ..

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Vechten tegen de slaap!! Haha ja net hier eentje.. Ze ging "huilen" heb haar laten liggen in de box en ze was met minder dan 5min weg hihi... (Moet ik gewoon vaker doen ;) )

Lydia, gelukkig drinkt ze in iedergeval weer al is het niet alles op maaar ze krijgt teminste wat binnen..
    Haha staan in de tummy heeft ze nu 1 keer gedaan dat ik haar err inzetten.. Hoop dat ze dat nog ff laat vind het veeel makkelijker dan het badje hihi ( vantevoren niet verwacht... )

6. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Lydia, toen ik met F. begon aan rijstebloem waren er ook een aantal spuitluiers 1,5 week. Weet niet of dat het geval is bij jou natuurlijk....... Fijn dat ze wel de voeding weer binnen houdt.

@ Cos, herken het helemaal van jou rug,..... me eigen bed is en blijft het beste en lekkerste.

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ook 1,5 week wat meer luiers gehad dan normaal toen we begonnen met rijstebloem.

Hier gaat hij vaak jammeren of huilen als hij moe is. Net in zijn box gelegd en na 3 min sliep hij al. ( en dat is al een uur geleden) Ik heb in de box een matras liggen met boxkleed erop, dus is niet hard of zo. Al is hij vanmorgen zelfs op de grond op zijn foammatje in slaap gevallen tijdens het spelen :p

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    pfff zo even de hoezen van de bank in de was gooien. ( geen zin in) Er zitten allemaal spuug/kwijl vlekjes en bananen plekken in/op.

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    haha.. ik heb een probleem straks hihi mijn hoezen kunnen niet van de bank :S

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier wel gelukkig, en een nieuwe set hoezen is ook nog in 6 kleuren verkrijgbaar :p Enige nadeel is dat het veel werk is, eraf halen , wassen , drogen etc. Want we hebben een grote hoekbank.

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Ooww.. Zou ook zo graag een hoekbank willen hebben!! Zit er alleen nu nog ff niet in..

Snap saar ff niet hihi.. Ze ligt nooit zo lang in de box is het snel zat.. Nu ligt ze er al ff in heeft er in geslapen, ze werd wakker dacht ik ze wil er vast nu uit, wilde nog ff zuigen dus dat gedaan.. En ze ligt er nu nog in.. Gewoon te liggen en valt af en toe ff in slaap.. Ik ga dus nu heeerlijk even rustig van mijn kopje thee genieten.. :)

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Jaylen is best pittig die wil soms niet slapen en als hij het niet nodig heeft hoeft het niet.. Maar die middag slaap moet gewoon even al is het maar een half uurtje..

Dan wil hij best even vechten hoor door te jammeren. En dat houd hij best even vol ! Pittig kereltje.

13. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Rinke: Wat goed van Saar zo lang al volhouden!!!

Vechten tegen slaap doet isa hier ook. Dan aan het huilen in bed. Steeds speen uit doen en flink in de ogen wrijven hahaha...

Vanavond heeft ze voor het eerst worteltjes op. Mmmmm..... dat vond ze wel erg lekker bijna een half potje op. Nu maar weer even de worteltjes volhouden!!

Lydia: Hoe is het met Yin?

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Cos ja vechten door te krijsen/ tut eruit gooien enz ;)

Rinke hier ook ja vond de tummy naar niks maar ni echt relax en dat vond Jin ook :)

15. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Jaylen wil geen speen eigelijk. Hij gaat gewoon zeuren soms huilen en hij kan dat lang !! volhouden. Maar ik ook hoor. Ik weet wel waneer er echt iets is of waneer hij aan het klieren is. Dit is wel echt iets van de laatste 2 week eigelijk.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Klein draakje het gaat wel goed :) nog ni echt drzelf maar gaat al beter..
    Flessen ong de helft op en ni meer gespuugd .. Hopen dat ze het morgen helemaal weer goed doet want moet een paar uurtjes werken ( en Jin dus naar t kdv mee)

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    wat een rust hier zeg!

Hier met ons holle bolle gijselientje naar CB geweest.. 6695 gram en 62 cm met 4 mnd. :D ze haalt der zus nog in ;)

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ukkie, is ze weer uit het ziekenhuis dus? Heb ik even gemist

iedereen op fb???

19. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Hallo dames.

Hier een druk weekje weer gehad. Vandaar dat ik niet heb gereageerd op jullie. Sorry. Nu zijn de kids weer naar school en is de rust wedergekeert hier in huis. Heerlijk!

W.ilbert krijgt nu sinds 1 week fruit en rijstebloem in de laatste fles. Gaat heel goed, meneer vind het heerlijk! Ook krijgt hij nu maar 4 flessen i. p.v. 5, de laatste fles rond 20.00 en dan naar bed tot ongeveer 7.30.
    Gisteren naar het bureau geweest. Hij weegt nu 7 kilo en is 61 cm lang. Lekkere bullie dus!

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meiden die nog maar 4 flessen geven, hoe ziet jullie ritme er uit qua eten en slapen?
    S.ophie slaapt altijd voor de fles van 19/20.... (heeft dan ruim 2 uur geslapen, soms zelfs meer) dus kan haar niet meteen op bed leggen, terwijl ik dat wel het meest logisch vind na een laatste fles. Ben benieuwd hoe anderen dat doen....

Deel Deze Pagina