Moguh. Ik heb jasper gister na een lange dag kdv lekker vroeg op bed gelegd. 19.45 uur. Om 20 uur even een klein huiltje, en daarna niet meer gehoord. Ik ga hem zo eens waker maken voor een nieuwe dag kdv. Wij mogen morgen weer lekker zwemmen.
Leuke foto's weer!!! Hier terug van het zwemmen.. Alles aan het klaar zetten voor vanmiddag.. Denk dat ik de helft verget!! Poeh,,
@ Inge lekker ventje @ Rinke, hihi zwangerschaps dementie is bij jou ook nog niet over..... Succes dalijk @ Cos, 74 hihi flinke beer al @ Gebakje, zwemse Ik ga zo solliciteren, opa komt even oppassen.
En hoe is het solliciteren gegaan Smile ? Flink kereltje inderdaad die van ons.. Hoe is het met Jinte lydia ? Helemaal weer beter ? Suc6 met werken Rinke.
Smile: Heb je een goed gevoel bij de sollicitatie? Rinke: Hoe ging je eerste werkdag? Jeetje de kat ligt zo hard te snurken, kan hem aan de andere kant van de kamer horen. In mijn volgend leven wil ik ook een kat zijn. Lekker de hele dag snurken, kopjes geven, aaitjes krijgen, op schoot knuffelen. Wel met lieve baasjes dan
En hoe was je sollicitatie ??? Leuke foto's inge. Zo te zien is het ook net zo'n lekkere vinger kluiver als die van mij. Hier gaat shirtje 68 nog net, ik denk dat wij ook heel snel in 74 zitten. Broekjes 68 kan nog wel makkelijk.
ohw en rompers worden idd ook te klein de 62-68 dus ik heb ook al 74 rompers in de kast liggen. Al zijn van maat 74 wel de mouwen weer te lang.
Ik heb maar een paar lange mouwen rompers omdat J het altijd heel erg snel warm heeft. Ik heb nu weer een pak van de zeeman erbij gehaadl 5 voor 9 euro. Ik vind ze super. Ze blijven mooi in de was. Wat gaan jullie eten ? Ik moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat het forum wat leegloopt zo met die FB.
Hier hebben ze die pakken van de zeeman nooit als ik kom. Dus ik heb meestal van de hema. Alleen die mouwtjes zijn zo dun, is lastig met aantrekken. Die van de wibra vallen wel beter bij Jasper, dus ook daar een paar van liggen.
Ik weet niet wat wij gaan eten, want ik zit nu nog op het werk. Maar ik denk iets makkelijks, soep met een broodje. Ik moet namelijk om half 9 weer handballen. Cos heb je geen facebook ?
haai meiden hier weer redelijk opgeknapt na enkele dagen ziek zijn gisteren had y.ente ineens koorts, geen idee vanwaar het kwam vandaag bij k&g geweest en de kinderarts raad me nu toch aan om een zalfje bij de apotheek te gaan halen voor haar exzeem totdat we bij de dermatoloog zijn geweest ik had al enkele dagen wortelpap gegeven maar haar exzeem werd erger nu op aanraden van de ka bij k&g enkel worteltjes geven enkele dagen of enkel aardappeltjes om te zien op wat ze reageert zodat we dit kunnen weglaten en dan nog even zwijmel als ik een jaar terugkijk het is 1 jaar geleden dat ik positief teste op op 1.1.'11 teste ik met 3w3d positief