jammer dat er veel meer op fb wordt "gebabbeld" vind dit eigenlijk jammer voor de mensen die nooit op fb (willen) komen
Jawel ik heb wel facebook.. Ik heb je al uitgenodigd. Ik heb net even weer geoefend met melk en een lepeltje haha. Hij kan verbazend goed eten van een lepel. Wel wat jammer dat melk zo dun is dus niet makkelijk lepelt. Jammer Gebakje die pakken van de zeeman zijn echt super.
Ik weet net, ik heb ooit een pak van zeeman gehad, met 5 verschillende met leuke kleurtjes, en teksten. Daarna hebben ze ze hier niet meer gehad die pakken. Ik zal oma eens vragen of ze daar nogverkrijgbaar zijn.
Hallo allemaal, Zo wat drinken die van jullie allemaal lekkere volle flessen. Isa zit nog maar op de 150cc+5 schepjes wil graag naar de 180 maar hoe???? De avond fles van 23.00uur mag er namelijk af. Vandaag heeft ze rond 20.15uur de laatste fles doe nu de pap fles en kijken wat ze vanacht doet. Maar goed ze krijgt ook fruit en groente maar daar et ze maar een paar hapjes van. Iemand een idee of tips voor een mooi ritme en meer drinken? Isa weegt ongveer 5700 gram en 58 cm
Ik vind het ook jammer dat het hier zo stil wordt! Laten we proberen hier weer wat leven in te blazen Wij hebben aardappels, spinazie en een eitje op.
Ik heb ook rompers van de zeeman. Zijn prima rompers! Moet alleen eens kijken voor maatje 74. Die heb ik nog niet. Zuurtje: gelukkig zijn jullie weer redelijk opgeknapt! Kleindraakje: hier ook geprobeerd om naar 4x200 te gaan, maar ze drinkt ze niet goed leeg en gevolg is dat ze 's nachts komt. Wij gaan maar weer terug naar 5x165. Hopelijk werkt het bij jou wel, nu ze ook fruit krijgt. Denk wel dat onze baby's vergelijkbaar zijn qua gewicht. Alleen Tessa is iets langer. Cos: Bij 4 maanden zou je er een beetje rijstebloem bij kunnen doen om het wat dikker te maken. Dat lepelt wel beter.
Ja inderdaad duimerijntje ! Oewhh tandjes leed hier Hij was helemaal overstuur toch maar weer even goed in het mondje gekeken en gevoeld. Hij heeft gewoon een tandje het puntje is erdoor ! Boven.
Nou werken zit er al weer even op...... Ging prima, ben alleen helemaaal gesloopt! Ligt dood en dood moe ik bed en ben mega stijf :S verder was ik er op het werk zo weer in als of ik niet weg was geweest...alleen wat nieuwe bewoners.. Kolven ging ook gelukkig prima.. Vond het alleen lullig voor mijn collega.. Maar ja moet gebeuren he.. (Heb wel ff de rustige tijd genomen) ik ben 2X ongeveer een half uur bezig geweest... Ik had teveel uit de vriezer gehaald... Ongeveer 50 dus viel mee, die heeft cas net gegeven en heeft ze lekker bij mij de rest gehad nu ligt ze tevreden in haar bedje en mama ook! Cos: tanden!! Hihi hij is de eerste denk! Melk met een lepel pff.. Is een spuitje niet wat? Om nou er altijd pap van te maken... Heerlijk het leven van een kat (als ik de onse zo zie hihi) Fijn dat jinte weer beter is!!
Het lijkt wel op een hoektandje .. Whaha Ik heb hem maar een zetpil gegeven en van dat spul erop gesmeerd. Nu lijkt hij niet echt veel last meer te hebben. Ahhh is ook wel even flink wennen hoor om weer te werken natuurlijk. Nou ik oefen gewoon hoor met de lepel hij weet heel goed wat hij moet doen als ik kom met de lepel hij gaat gewoon kauwen. Heel lief. Ik geef ook niet heel veel hoor je kan bezig blijven haha. En rijstebloem wil ik eigelijk nog niet mee beginnen lijkt niet echt nodig nog.
@ Duimelijntje, ik heb het goed gedaan denk ik bij de sol. Maar er waren 150 reacties en daar mochten er een paar van op gesprek komen. Nu gewoon afwachten, wil mezelf niet blij maken met niks.... In deze tijd is het best wat als je een baan vind. @ gebakje, jij ook zo'n lekkere beer @ Cos, hier ook alleen een puntje gevoeld. @ Rinke, ging t een beetje? Vond je het gek? Fijn dat thuis alles goed is gegaan, geeft altijd een lekker gevoel. Vandaag naar de fysio, BLIJ!!!! Hoop dat ik me vanavond beter voel..... Ik ga van het weekend met een vriendin lekker naar sauna en blijven daar een nachtje slapen. Papa kijkt al uit naar mannenweekend. Hij wil gaan wandelen in de stad, de sexy man met kind uithangen, haha.
haai meiden vraagje: iemand enig idee of de pampers active fit even groot zijn als de pampers baby dry? y.ente presteert het iedere keer om bijna alles naast de pamper te doen ipv erin (vuile pampers toch) heb nu de baby dry maar ze is zo een beweeglijke meid dat ik eraan denk om over te schakelen hier heeft ze net van buik naar rug gedraaid voor het eerst voeding: ben nu aan het proberen of ze op amandelen gaat reageren als ik ze eet (in de bv) ik probeer nu zoveel mogelijk dingen op te schrijven tegen dat we naar de dermatoloog gaan als ze daar niet op reageert wil ik haar zelf aardappel of wortel geven (weet nog niet met wat ik het beste zou beginnen) werk: hier hoef ik nog niet te werken ik heb mijn jaar vrijstelling toegezegd gekregen
Smile boven of onder ? Jaylen heeft boven een punt en onder 2 bultjes. Zuurtje hoe werkt dat eigelijk in Belgie dat vrijstelling betekend dat dat je thuis mag blijven met een uitkering ofzo ? Speciaal voor de kinderen.