September 2011 mama's -> Deel 2 !

Discussie in 'De mama's' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben eigenlijk werkzoekende maar ik heb vrijstelling van het werk zoeken en controle hierop
    die vrijstelling kan ik maximum 6 jaar hebben tot het kind 4 jaar is (ik heb nu al 2 jaar gehad voor y.nse en nu ga ik die andere 4 jaar opnemen voor y.ente, uitkering hiervoor is zo een 200€/ maand)
    daarna wordt ik terug onthaalmoeder (gasthouder) , alé dat is toch de bedoeling
    zolang het ons lukt om rond te komen houd ik het zo en anders begin ik eerder terug als onthaalmoeder/gastouder

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ah okay duidelijk.

3. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Smile: lekker even weg dus! Geniet ervan! Mijn man pronkt ook graag met de kindjes overal. Schijnt toch dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden een man met een kind op stap. Ik moet zeggen dat dat voor mij eigenlijk ook wel geldt :)

Cos: snelle jelle die J!

zuurtje: die vrijstelling klinkt wel een beetje als onze aanrechtsubsidie, maar die ligt wel onder vuur hier. Die wordt jaarlijks gekort om over een tijd geheel weg te zijn. Wel lekker dat je thuis kunt blijven!
    Over de pampers. Er zit niet echt verschil in die 2 qua grootte dacht ik, maar moet zeggen dat ik er al een tijd uit ben met mijn zoontje. Ik deed meestal active fit overdag en 's nachts zo'n baby dry. Maar toen hij eenmaal ging lopen, ben ik overgestapt op kruidvat luiers. ging prima :)

4. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Zo,ik ben al druk geweest vandaag. Wasjes draaien, droger, vouwen, strijken, eten staat klaar, wc's gepoetst. Nu race ik even richting winkels. Moet iets ruilen, voeding halen voor Tessa. Verder wil ik nog even onder de zonnebank en om 16 uur de kindjes ophalen.

Hebben jullie nog plannen?

5. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Yeah volgende week een 2de gesprek!! Jullie succes wensen hebben geholpen, jippie!!

@ Duimelijntje, hihi go sexy mama!!! papa af en toe ook
    Ben jij er volgende meeting bij?

@ Cos, links boven een klein puntje.... Maar zo te lezen is J. verder

@ Zuurtje, fijn dat je daar gebruik van kan maken.

6. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik moet zeggen dat die punt boven eerder op een hoektand lijkt dan een voortand .. Maar goed we zullen zien. Het gaat nu wel gelukkig.

Ik heb een leuk filmpje op mijn blog gezet.

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die luiers zijn even groot. Ik heb ze hier beide liggen. Jasper past qua gewicht nog in maat 3, maar ik heb voor smorgens ) als ik weet dat hij een poepluier gaat krijgen een active fit maat 4 .

Dat gaat een stuk beter, heb geen poep er meer langs zien lopen, of op ze rug zien zitten.

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Smile! Super een 2de gesprek! Zet em op!!

Zuurtje fijn dat je dat kan doen..

Hier net controle voor saar haar hartje gehad, gaatje is nog niet dicht.. We blijven onder controle, moeten over een half jaaar terug. Verder is ze goed gezond en heeft geen klachten dus wee hoeven ons geen zorgen te maken, en haar gewoon als een gezond kind zien (wat we altijd al deden ;))

9. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Smile: wat een goed nieuws joh! Ik hoop wel bij de meeting te zijn, maar ik moet ff kijken hoe het tegen die tijd gaat. Als ik volledig werk, dan stort ik misschien wel in op zaterdag ;).

Rinke: Fijn dat je je er geen zorgen om hoeft te maken. Hopelijk is die de volgende keer dicht!

10. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Wij zitten nog in maatje 2 met luiers :D. Maar als dit pak op is, gaan we toch over op 3. Vind het eigenlijk wel een goed idee om nu alvast 's ochtends een 3 aan te doen. Zit het poep een keertje niet buiten de luier. Goede tip!

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ben toen heel snel al naar 3 gegaan, 2 absorbeerde niet genoeg meer als hij echt een flinke plasluier had.

Hier hebben ze bij de etos vaak 3 pakken pampers voor 25 euro. Dus dan haal ik er altijd 3. Heb nu 3 pakken maat 4 in huis al. Komt toch wel op, hij zal over een poos toch wel in 4 komen te zitten :p

12. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    lekker bij mama zitten ten troost?

13. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    goed zeg!

14. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    gelukkig hoef je je geen zorgen te maken. hopelijk is het gaatje de volgende controle dicht.

15. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja knuffelen en troosten en voeden helpt allemaal wel gelukkig en dat spul om er op te smeren helpt ook wel.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    onbetaald ?!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zuurtje, ik snappum ..
    phoee 200 euro ga ik ni van rondkomen ( ferdi verdiend goed maar zo goed ook weer niet .. althans dan kunnen we niet meer doen 'wat we willen'. )

18. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    fijn!

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik krijg ook iedere maand 500€ kindergeld erbij hoor

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    cos misschien kan je hem een koelbijtring van kruidvat geven
    die leg je in de koelkast en dat is daarna fijn aan zijn tandvlees (in die van kruidvat zit water in en niet zo een gel zoals in de meesten)

Deel Deze Pagina