Hallo allemaal, Zo iedereen is zo'n beetje weer druk aan het werk. Hier is Isa helemaal op een nieuw schema. Ze bedacht ook ineens om 180cc per voeding te drinken. Ook laat ze er nu wat langer tussen. Ze zit nu op 4 voedingen en tussendoor fruit en groente. Ik ben zo blij... Ons meisje word alweer echt groot!!! Nouja groot....nog geen 60cm hahahaha.... Morgen voor het eerst baby zwemmen iik ben benieuwd!!! Ze is helemaal gek op water
rinke: Wat was het geworden? Seentjuh: welcome back! fijn dat het geslaagd was! Gebakje: ik denk dat dat de beste aanpak is, niets zeggen als het niet staat! veel plezier in hoofddorp! Kleindraakje: veel plezier met zwemmen!
Viel gelukkig nog mee hihi... Had een ander shirtjee in mijn hooft hihi.. Dit kom eigenlijk nog wel Ze ligt nu in de box de hele dag tee verwerken, met af en toe een mega schreeuw
Oh meiden wat zielig die tandjes.. Gisteren toen hij op bed lag werd hij ineens gillend wakker. Aangelegd was hij wel weer rustig spul gesmeerd nog 3 keer zo wakker geworden . Toch maar zetpilletje gegeven en bij ons laten slapen elke keer als ik hem terug legde werd hij binnen een half uur weer wakker. Ik heb dus echt heeel slecht geslapen, hij is zo wild in zn slaap ook wiebelen en doen.
Woehoe!!! ?Vandaad heerlijk wezen baby zwemmen. Isa vond het super... Alles bekijken en heerlijk genoten in het water. Toen de oefening kwam om kopje onder te gaan hadden de eerste 6 kindjes voor haar flink gegild dus ik dacht dat word wat, nee dus mevrouw komt boven water knippert even en begint hard te lachen hahahaha... Iedereen stond versteld. Dit is echt voor herhaling vanbaar!! Verder doet ze het super. Alleen fruit en groente eten gaat nog niet zo ze wilt wel graag maar vind die lepel maar helemaal niets. Iemand nog tips?
Wij gaan vandaag ons nieuwe bedje in elkaar zetten. Helemaal blij was echt nodig. Jaylen heeft wel veel beter geslapen dan de dag ervoor. Hij kwam wel om 3 uur voor voeding. Maar dat is niet erg hoor. Hij had het echt even nodig. 2 dagen veel pijn gehad aan zn mondje en nu zitten er 2 puntjes door boven hoektandjes !! Mijn mini draculla !!
Cos: Aaaah en dan ook nog eens 2 tegelijk. Hopelijk is nu de druk eraf. Vaak zijn die eerste tandjes het pijnlijkst en die laatste kiezen (mijn zoontje is bijna 3 en heeft net de laatste) kunnen ook behoorlijk pijnlijk zijn. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Hier ff de was doen, straks Tessa in badje. Verder zo min mogelijk .
Hier heb ik al gezogen, gedweild, beetje opgeruimd, en ik wil straks een stuk wandelen, en even naar de supermarkt. ( zijn in Roosendaal ook op zondag open)