September 2011 mama's -> Deel 2 !

Discussie in 'De mama's' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    w2b, ik heb wel eens gehoor dat een paar druppeltjes olijfolie (of was het slaolie.....) door de fles kan doen. Nu geef jij bv, maar misschien kan je het dan op een lepeltje geven met een beetje afgekolfde melk? Zomaar een idee hoor. Wel super sneu!!!!

lijstje, ik vind het lijstje leuk, maar ik vind idd wel dat iedereen zich welkom moet voelen.

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

waarom geen forlax?

vervelend hoor! Idd beetje olie en anders met de thermometer even een beetje "helpen? "
    Beter dan straks aan de klysma's moeten :(

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @want2be: haar misschien wat druppeltjes (olijf) olie geven met een lepeltje??

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier een pffff! Nacht.. Het is gewoon nog nooit! Voorgekomen dat ze in bijv 15 minuten sliep.. Gister ook.. Uur of half 12 naar bed 11uur laatste fles ..
    Nou eerst leek het dat ze ging slapen maar na 15 min weer krijsen wakker.. Paar keer zonder iets te Zeggen gesust. Na half uur later nog ni gelukt toen maar gepakt en viel ze zo in slaap in m'n armen.. Na 10 min weer in bed gelegd ( slapend ) 15 min later krijsend wakker en wilde echt niks meer! 20 min lopen schreeuwen.. Maar een fles gemaakt ( het was ong 01.15 ) die lurkte ze zo leeg 180.. Toen uiteindelijk om 02.15 in slaap gevallen bij mij in bed..
    Wel pas 09.45 wakker.. Pff

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mijn oudste viel ook nooit zonder te krijsen in slaap en werd na idd een kwartier weer wakker.... Toen ben ik haar gaan inbakeren. Ik merkte idd dat ze bij mij of in de wandelwagen zo in slaap viel (geborgenheid). Toen ik ging inbakeren voelde ze die geborgenheid blijkbaar ook en toen sliep ze steeds binnen een paar minuten en zo ruim 2/3 uur achter elkaar.

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ach wat een rotnacht :(

idd inbakeren?
    kun je prima doen met 2 doeken en veiligeheidspeld

7. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Goedemorgen allemaal !!

Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar, beetje laat maar kan nog wel toch :)

Hier vandaag een opruim dag.. kleine man is net met opa en oma mee zodat papa en ik ook even tijd voor elkaar hebben.. dat schiet er helaas nog wel eens bij in !

Fijne dag !!

8. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Joehoe ik ben er ook weer bij!!!!

@ Duimelijntje...... ik herken wel een beetje wat je zegt, alleen zou het bij ons om een 2de kindje gaan. Ik denk dat wij vd zomer weer met de pil stoppen...
    Me man en ik zouden allebei graag 2 kinderen willen proberen te krijgen. Me man is enigskind en vind zoals die bij mij ziet een broertje of zusje hebben wel erg leuk.
    Ik was met F. wel zwanger van een 2ling, maar met 9 weken heeft eentje het niet gered. Dus ja we weten t nooit....in de toekomst
    @ Lydia, ik vind je lijstje leuk en is idd makkelijk om even te kijken hoe de kindjes heten en van wanneer ze zijn. Wat hetb je gewonnen met de foto van Jinte?
    @ Cos, miss idd een groeispeurtje. J.aylen vindt zitten ook zo leuk zei je toch..
    @ Wanttobe, sterkte, hoop dat het genieten snel wer hervat kan worden.

Ik ga weer beginnen met solliciteren. Ik was even gestopt met de feestdagen, dan heeft geen enkele werkgever zin om te beoordelen en gesprekkken te voeren. Dus nieuw jaar nieuwe kansen. Moet toch wel lukken zou je zeggen!!!

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Als ze niet kan bewegen word ze helemaal gek.. En ze wil op haar buik liggen ( of op dr zei ) maar wel met haar handjes bij dr knuffel (frot ze dan mee in haar oogjes)

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Smile ik heb van mini monkey een mini chair gewonnen ( kun je zien als je naar baby van de Maand gaat) kei leuk!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Het tipische is dat ze overdag als ze moe os gewoon in slaap valt.. Dan huilt ze vrijwel nooit voordat ze gaat slapen..

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee, dan gaat het niet lukken... s.ophie wil ook alleen maar op dr buik liggen. Maar die valt 9 van de 10 keer meteen in slaap.

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    smile, succes met solliciteren.

duimerijntje, heerlijk even tijd met zn tweetjes. hier al veel te lang geleden....

14. babyleeuwtje

smile, succes !! gaat vast goed komen :)

lydia, grappig... hier is het juist andersom, vecht overdag altijd tegen zn slaap en valt savonds gewoon in slaap hihi

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    arme s.ophie net prikjes gehad :( , nu ligt ze te slapen. Ben benieuwd of ze er op gaat reageren.
    Ze is overigens een heel stuk minder benauwd.

16. babyleeuwtje

adnalie, gelukkig is ze minder benauwd !! (ben hier een tijd niet geweest... maar weten ze wat de aanleiding was?)

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ze heeft waarschijnlijk het rs virus (gehad) en zowiezo virus na virus pakt ze op. Gaat het een paar dagen goed, pikt ze weer een nieuw virus op. En het slaat dus op haar longen (benauwd, slijm, hoesten etc). Het is dus een kwestie van uitzieken en hopen dat het snel voorjaar is.

18. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Adnalie, hopelijk heeft ze geen last van dr prikjes. Altijd zielig om je kindje prikjes te zien krijgen.

19. babyleeuwtje

adnalie, wat sneu !!! gewoon een erg vatbaar kindje... nou idd. maar hopen dat het snel beter weer word !

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    een geruststelling is dat we nu weten dat ze wel genoeg zuurstof krijgt tijdens zo'n aanval. Het is best eng om te zien als ze zo benauwd is. Heel haar borstkas/buik trekt ze naar binnen.
    In dit soort situatie vraag ik me af of ze dit ook gehad zou hebben als ze borstvoeding had gekregen. Maar ik denk dat ik mezelf niet moet kwellen met die gedachten..... het is goed zo.

Deel Deze Pagina