ej ! seentje dat meen je niet !! .. pff das wel balen zeg .. hoe was je werkdag ?? hier prikjes weer gehad.. gerem weer kei hooghar gillen.. was wel zo goed gelukkig.. k heb me toch ff leuk geshopt voor jin bij de Shoeby!! van B.Jilly echt een kei leuk merk ! was eigenlijk voor 90 euro aan kleertjes en nu voor maar 19.70 !! echt kei leuk merk me=happy !
indd hopelijk werken de druppeltjes... succes met je mannetje.. hier bijna elke dag in bad/douce trouwens..
Navond. Hier ook lekker geshopt. Ff langs de primark geweest, blijft leuk. Bad/douche: om de dag, soms elke dag. Ligt er een beetje aan of hij veel gespuugd/kwijlt heeft of niet. Seentjuh balen van die film zeg. Cos: helpen de druppels al wat??
Balen jongens al die tandjes die overal door komen..... Dat het dan weer zon pijn moet doen. Ook die sprongetjes zijn lekker vervelend je weet soms echt niet wat je met ze aan moet. Hier gaat het super met Isa. Een heel vrolijk meisje.. Overdag slaapt ze niet veel maar s avonds heel goed. Rond 8uur half 9 laatste papfles en vervolgens vanmorgen zelf om 8uur wakker!! De bruine bonen vond ze super lekker!!! Ze wilt graag helpen met de lepel vast houden en dan gaat de lepel ook meteen haar mond in. Zou ze nu al zoiets hebben alles zelf doen hahaha
Grappig die Isa ! Lekker zelf eten. Jaylen krijgt melk met een lepeltje die weet ook heel goed hoe dat moet haha. Hoe het nu gaat. Hij is heel timide voor zijn doen komt gewoon bij je liggen als een babytje dat wil hij echt niet normaal gesproken hoor ja drinken dan wel. Hij slaapt nu lekker bij mij.
kan goed een sprongetje zijn hoor cos. Dan kunnen ze weer helemaal terug baby worden. (klinkt raar, maar je weet wel wat ik bedoel denk ik) Isa Zelf eten! leuk! haha arme Jinte, veel last van gehad vandaag? Het werken viel me mee, eigenlijk wel weer heel leuk! Het wegbrengen vond ik echt drama, ik heb in de auto een potje zitten janken en op t werk ook nog even voor dramaqueen gespeeld , maar toen ik eenmaal weer actief begon met werken was het over en ging het ook goed. Ik zat er zo weer in moet ik zeggen, dus dat is wel fijn. morgen prikjes! bah.... helemaal geen zin in, maar het moet he. Nu prikt degene weer die de eerste keer ook geprikt heeft. Toen had L er heel veel pijn van. Ik doe hem gewoon lekker in bad meteen daarna en een zetpil ook al merk ik nog niets. Hij krijgt er toch last van later op de dag en die ene keer dat hij een zetpil krijgt... ik ga zo slapen, ben wel moe haha. morgen om 8.45 op het cb zijn
Succes morgen.. Jin heeft er tot nu toe geen last van gehad slaapt al vanaf 8 uur bij Ferdi op z'n buik en net overgelegd in bed.. Ben benieuwd of ze doorslaapt! ( ben al blij als ze rond uurtje of 3/4 komt) ze mocht om 22.00 eik nog een fles
fijn dat ze er weinig last van heeft gehad! Hoe is het vannacht gegaan? Hier zijn we net terug van de prikjes. Wel eventjes gezegd dat L de vorige keer veel pijn had en nu prikte ze wel iets beter en rustiger naar mijn idee. We zullen zien hoe het gaat vandaag. wat is het hier rustig zeg! is iedereen vertrokken ofzo?
Slecht!! 2 min na m'n berichtje werd ze wakker 100 keer dr tut gegeven en om 4.00! Maar bij ons in bed genomen..! Pff
Jaylen slaapt al 3 nachten bij ons in bed. Elke keer als ik hem terug leg word hij wakker na 10 min en is ontroostbaar.. Probleem is alleen dat ik niet slaap als hij naast ons ligt. Een fase ? Hij is overdag ook veel meer wakker.
Ja hier ook.. Slaap dan super licht.. En overdag slaapt ze altijd al niet veel .. Pff ben toch wel blij als ze voort goed gaat slapen
Nee Jaylen ook niet hoor overdag vaak maar 1 keer een goed slaapje de rest hazeslaapjes. Snachts daarintegen sliep hij altijd super, Maar dit is ineens of hij ligt en word na een half uur wakker. Ik ben eigelijk best heel erg moe. Aan mich heb ik wat dat betreft ook niets want die slaapt gewoon door die hoort niks. En ik zit er maar mooi mee. Hopelijk is het een fase. Wat doe jij Lydia neem je haar gewoon in bed dan maar ?
hey meiden, ik haak hier weer in Zit nog te twijfelen of ik ga beginnen met bijvoeding. Bij mn oudste hebben we gewacht tot 5,5 maand, maar merkte toen dathet spugen meteen over was. Daarom wil ik nu misschien eerder beginnen. Hoe laat geven jullie (als je het al geeft) groente?
L heeft eigenlijk geen last gehad van zijn prikjes. Net had hij 38, dus een zetpilletje gegeven, fles en op bed. Hij ligt al te slapen nu. Fijn! Cos en Lydia; hoop dat de nacht wat beter gaat! Adnalie: de diëtiste adviseerde om te beginnen met groenten en dan in de ochtend tussen flessen in ergens. Dan kan je de rest van de dag kijken hoe ze erop reageert. ik ga zo even bankhangen haha
Ja seentje hier zij ze trouwens dat het algemenen protocol stond dat je pas mag beginnen met zes maanden! Vertelde al datik iemand kende die bij vier maanden al mocht beginnen maar nee blablabla dus heb gezegt datik bij vijf maanden ga beginnen ! Hier zo naar huis en naar bed! Jinte slaapt bij ons mam ( iedere dinsdag)