ok, nou dan is ze toch niet goed op de hoogte, want de kinderarts en op het cb vertelden ze me ook dat het vanaf 4 maanden mocht. Beetje vreemd, maar goed. Gewoon doen wat je wil he. gelukkig kom je dan vannacht aan je nachtrust (als het goed is). Slaap ze!
goeiemorgen! hier voor het eerst een vroege dienst, dus zit al op haha zo meteen L wakker maken, moeten om 7.00 bij het kdv staan... fijne dag allemaal!
Goede morgen.. Werkze, ik mag vanmiddag weer... Arme saar is onwijs verkouden... Gelukkig. Gaat het drinken wel goed, alleen jammer dat dat vannacht. Om 4 uurr al begon... :S hihi
Werkze iedereen. Ik moet echt echt echt bijslapen straks gelukkig blijft mich thuis ik sta op instorten momenteel. 4 Nachten kloten slapen en elk uur zowat een voeding begint me nu langzaam een beetje op te breken. Hopelijk voelt hij zich snel weer wat lekkerder en kan hij weer in zn eigen bed slapen.
Cos: Sterkte!! Beetje gelukt met bijslapen? Dacht dat de puntjes inmiddels door waren en de druk er een beetje af was? Een troost; als hij eerst hoektandjes krijgt, zijn de andere tanden vast peanuts voor hem Gebakje: Leuk filmpje!! Hij is lekker aan het smullen!
@ Rinke, beterschap voor Saar. @ Cos, slaap lekker!! @ Lydia & Adnalie, ik begin met bijvoeden vanaf 6 mnden, ik laat m nu nog ff lekker genieten van zn pap. Cb zei hier ook dat ik al met 4 mnden mocht beginnen, haha ik lekker eigenwijs. Ik heb vandaag voor het eerst gezwommen met F. en hij vond het erg leuk. Wij hebben alleen een kachelkindje, dus hij had al fel rooie wangen voordat die nog moest zwemmen. Ze hadden de verwarming daar flink hoog staan. @ Rosa, ben jij ook al opgeroepen om met K.aj te gaan zwemmen?
Sorry ben hiet niet veel meer te vinden zit meer op FB Nog niet ingeschreven wilde het doen maar omdat ie zo vreselijk verkouden bleef. Ga het vd week eerst eens doen hij is nu gelukkig aan t opknappen Zwem jij nu op woensdag? Is misschien wel leuk in dezelfde groep.
Beterschap met Saar! beetje kunnen slapen cos? gebakje; leuk filmpje! hij vindt het echt superlekker zo te zien! smile; Gewoon doen wat je zelf wil met bijvoeden inderdaad! Fijn dat het zwemmen leuk was! Vandaag een vroege dienst die erg druk was, dus de tijd vloog voorbij. Was wel blij dat ik L weer op kon halen hoor! Hij is vanaf dat ik hem heb opgehaald tot net wakker geweest! (dat is dus dik 5 uur ) dat doet hij nooit! Hij was wel moe, maar slapen ho maar. Nu ligt hij lekker te tukken voor de nacht haha ik ga nog even eten en bankhangen en lekker vroeg naar bed! fijne avond!
Vandaag op het werk begonnen met voorleesontbijt.. Dit was echt super. Naar bieb geweest voor voorlezen en s middags naar de voorstelling. De kids vonden het fantastisch. Ben toch wel even heel blij dat ik er voor heb gezorg om op het laatste moment heel voorleesontbijt te gaan regelen hahaha... Verder alles hier super. Isa doet het goed met haar nieuwe ritme. Vrijdag lekker naar cp!!
Geweldig die Jasper nog commentaar omdat het niet snel genoeg gaat ook haha. Boef! Jaylen kan rollen !! Jaylen - winter op Babyfoto.nl