Hoe is het me Luuk nog zo snotterig ? Jaylen zit helemaal onder de vlekjes. Ga morgen toch maar even langs de huisarts.. Arm ventje.
Goodmorning.. Hier net wakker Jin slaapt nog vanochtend 7.30 fles en toen weer lekker in slaap gevallen .. Pff heb hier al een dikke week bijna de hele dag door buikpijn! Bah Seentjuh is het al een beetje beter met je ventje? Cos succes morgen..
Al die zieke kindjes! Jeetje! Plekjes, verkouden, spugen, diaree..... Wil julllie allemaal even een dikke knuffel geven ( beebs en mama's)
veel zieken zo te lezen! Beterschap voor allemaal! L heeft vannacht weinig gehoest, maar de snottebellen worden wel erger. Als hij niest hangen er van die grote groene klodders aan zijn neus haha. Verder lijkt hij er weinig last van te hebben, is ook alleen maar verkouden, geen koorts ofzo. *afkloppen* Flessen gaan er nog redelijk in, al drinkt hij wel 50cc minder per fles dan normaal. Maar goed, is niet zo heel erg. Die vlekjes Cos, ik heb ook geen idee. Wel raar en hij heeft ze ook al best lang las ik. Morgen idd maar even naar de dokter ermee. Ik was ook wel benieuwd hoe Jinte het nu doet met slapen? Buikpijn is vervelend! tijd van de maand ofzo? of misschien juist het andere?? Ik heb net mn hanger opgehaald met een stukje voetafdruk van L erin! (mijn bevallingskado haha) Super! ben er heel blij mee! Zal nog wel een foto plaatsen hier of op fb nu nog even een paar wasjes wegwerken, heb er al 4 gedaan en moet er nog 5 ofzo....
Hier ook ff flink aan de was ! Pff soms vraag ik me af waar het vandaan komt hoor haha. Oh ben benieuwd naar je ketting is vast super mooi !
Hier draait de was ook alweer volop, staat echt elke dag wel aan. Maar ja wat wil je met 6 personen, hihi. Beterschap met alle zieke kindjes en sterkte voor de mama's (en papa's natuurlijk). Hier ook een erg ziek mannetje, heeft hoge koorts (40,2) en heel veel hoesten/slijm. Ben bij de HA geweest, zit tegen een longontsteking aan. W.ilbert heeft nu een kuurtje gekregen, hopelijk slaat het snel aan. Want drinken gaat erg moeizaam en door de hoestbuien komt het er ook vaak weer uit.
Hier ook aan het wassen en opruimen... Saar was het weekend met papa thuis, maar ze wilde steeds drinken.. Snap er niets van nu komt ze gewoon normaal voor haar voedingen, ze heeft gewoon eigenlijk "teveel" gehad het hele weekend.. Ik kon er bijna niet tegen op kolven... Ze kreeg normaal in haar flesjes 150 gister 180 en nog kwam ze om de anderhalf uur ofzo... Dacht dit word een regeldag voor mij.. Maar ze slaapt en speelt gewoon.... Tja, volgens mij ligt het gewoon aan cas, dat hijj haar nog niet goed genoeg aanvoelt ofzo.... (Bij de opvang en schoonmoeder gaat het met de flesjes ook gewoon goed....)
Hmm dat is wel apart zeg Rinke.. Al moet ik zeggen dat mich al heen snel zegt dat J honger heeft haha.
Daar dacht ik ook aan, ze heeft nu ook wel een paar keer gehuilt, maaar dan ging ik even wat met haar doen, in de wipper dan weet box, even op schoot, uit het raam kijken enz enz. Speentje, dan zie je wel als ze moe is... Atans ik... ( Hij ws niet) Ach was het eerste hele weekend samen hihi toch misschien ook spannend voor beide...
Ja dat is het ook hoor. Wij zijn natuurlijk veel langer bij ze geweest weten elk piepje te onderscheiden. Komt wel goed !! Straks kunnen ze praten is nog makkelijker haha.
zal inderdaad wel even wennen geweest zijn voor je vent Rinke! Mijn man is afgelopen weekend ook veel alleen geweest met L, omdat ik moest werken. Hij vertelde dat hij gisterenavond had gekrijst . Na veel doorvragen bleek dat hij zijn fles om half 4 niet helemaal op had en best veel had laten staan. Dat betekent dat hij daar niet 4 uur op kan teren en dus na 3,5 uur al echt weer honger heeft. Mijn man heeft hem echter pas na ruim 4 uur weer een fles aangeboden :x Dat krijsen was dus duidelijk van de honger.... Ik was wel even boos, want heb dit soort dingen al zeker 20 keer tegen hem gezegd! En bellen naar me, ho maar Ach ja, zal het toch los moeten laten, anders vertrouw ik niemand meer met L, als het met mn eigen vent al niet lukt haha hoop dat W.ilbert snel opknapt Inge! boven de 40 graden is echt wel erg ziek dan ja! beterschap!
Soms snappen mannen het niet helemaal geloof ik, hihi. W.ilbert heeft geen hoge koorts meer, 38 is het hoogste. De kuur doet dus z'n werk. Drinken gaat iets beter, maar nog wel de helft minder als normaal.
Sorry ben nu pas hier.. Ben zwaar chago en ga zo maar slapen! Jinte en slapen.. Hmmmzz 1ne keer gaat het super en andere keer weer bagger.. Terwijl het hetzelfde gaat.. Gister bijv. Om 20.00 de fles en om 23.00 gaan slapen tot 7.15 en toen fles en weer van 7.30 tot 10.45 toen fles en slapen van 11.15 tot 12.45 .. Kei goed dus.. Maar andere keer wil ze absoluut niet slapen.. Fles rond 23.30 en dan gillen tot 01.00 en dan om 4.00 weer komen om daarna tot 10.00 te slapen.. Ach hopelijk word het vanzelf beter.. Thanx for asking Buikpijn.. Tja weet niet.. Nu nog steeds .. Hoop n ongi maar ja zit alweer halverwege de 30 dagen..
@lydia , Jasper heeft het ook een paar dagen al. Wat hier goe dhelpt is de laatste fles iets meer geven. hier ipv 180+6 210+7 gedaan en daar sliep meneer wel weer heerlijk op. Misschien werk thet bij jullie ook wel ??
Lastig hoor Lydia.. Hier gaat het slapen ook heel wisselend ... Ik denk dat het ook een stukje leeftijd is hoor. Vandaag laatste prikjes gehad. Meneer woog 7250 GRam en was 65,5 CM. Goed gegroeid dus !
gebakje ik doe nu voort niet te laatste maar de 1na laatste fles 210 met 2 eetlepels rijstebloem. en als ze die laatste fles nog wil 180 gewoon.. gister mee begonnen ( bij oma) en ze sliep van 20.30 tot 23.00 toen nog 180 gehad daarna meteen weer naar bed en om 8.15 moest ons mam dr wakker maken.. hoop dat het zo blijft ! meiden hoe is t met jullie cyclussen.. ik BAAL .. weer op dag weetikveelhoeveel! en ben STRONT chago.. er hoeft maar wat te gebeuren of ik begin al bijna te janken... als ik dan gewoon s ongesteld word ofzo..