September 2011 mama's -> Deel 2 !

Discussie in 'De mama's' gestart door lydia1986, 1 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat deed de implanon dan niet goed bij jou

2. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 weken ongi, 1 week niet...
    bovendien verkeerd gezet en verkeerd verwijderd. Heb nu een heel mooi litteken op mijn arm zo groot als een euromunt. Elke zomer krijg ik zeker wel 50 keer de vraag wat ik op mijn arm heb... dus voor mij nooit geen implanon meer, maar hoop echt dat het bij jou goed gaat!

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier is hij gezet door de gyn
    ik denk wel dat hij goed gezet is
    moest de ok binnen voor de verdoving en heb een klein sneetje in de arm, hoe groot weet ik nog niet want er zit nog een plakker en steristrips op
    benieuwd of ik nog wel ongi word
    kan zijn van niet omdat ik overgeschakeld ben van spiraal in combinatie met pil (omdat spiraal niet meer goed zat moest ik de pil er extra bij nemen tot ik implanon gezet kreeg)

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ah Willie 2 keer een half uur..

Hier ook momenteel. Na de prikjes is het nog even iets erger lijkt het wel. Hij wil helemaal niet meer slapen op zn bedje. Of bij mij of bij mich heel zielig.

Hij heeft zure poep en dikke rode wangen. Laat die tandjes maar snel door zijn zielig !!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi !

willie denk als jin 1 is dat we pas weer naar de gyn gaan..
    mn rijtje voor jinte was
    52-55-40-37-56-44-46-32-MMM-33-33-P54-C29- CZWANGER!!
    (p=provera en de C eerste ronde clomid en daarna clomid zwanger:) )

kleindraakje gerem... heel veel beterschap met Isa !
    xxxx

ik vind dit ook wat overzichtelijker dan FB trouwens..

seentjuh luuf mag toch pas bij 6 mnd ?

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    seentjuh hoeist nu met je mannetje ?!

zuurtje, hmmm hopelijk bij jou de inplanon wel goed dan :)

ik had voor dat ik begon (heele tijd terug ;) ) de nuvaring

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nuvaring heb ik ook al gehad maar mag niet nu ik nog bv geef

pil vergeet ik te vaak en spiraal is niet blijven zitten

8. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

een beetje brakke nacht gehad... gelukkig strakjes naar de huisarts, want hij werd wakker met 38,5. Gelukkig heeft hij wel 100cc op (na ruim 45 minuten proberen)
    Luuf is inderdaad vanaf 6 maanden omdat het best sterk is, maar ze adviseerden mij het dan ook niet op zijn borst te smeren, maar op zijn rug. Maar volgens mij doet het vrij weinig.

Hier ook nuvaring en ga het weer gebruiken, maar wacht eigenlijk de eerste ongi nog af. Had m al wel verwacht haha, maar ja...

Cos zo sneu voor je ventje! Hoop dat hij er snel vanaf is!

Zuurtje; bij mij was het sneetje van het zetten ook bijna niet zichtbaar, maar die dingen kunnen in de arm ingekapseld raken waardoor ze bij het verwijderen een incisie van ruim 1 cm moeten maken. In mijn geval dus... Daarna ook niet goed gehecht (door gyn!) dus ontsteking enz... maar ik denk dat ik wel een uitzonderlijk geval was misschien ;)

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Lydia wat is MMM ?? Ik lees dat wel vaker, maar geen idee wat het is .

Zuurtje, ik hoop dat de implanon bij jou idd beter zit dan bij vele andere. ( wij hebben hem verstrekt in de apotheek , en hebben meerdere mensen gehad waar die niet goed zat, waardoor ze klachten hadden, of toch zwanger werden)

Ondertussen zijn ze implanon door nexplanon aan het vervangen.

Anticonceptiemiddel Implanon niet betrouwbaar - Vrouw | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl/vrouw [Actueel]

(al is hij bij jou door de gyn gezet, dus zal het ongetweiffeld beter zijn dan bij een huisarts)

10. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Seentjuh je kan mischien ook stomen met hem in de douche als je luuf op de tegels smeert en de douche heet aan zet. Lucht mischien ook wel wat op.

Ik heb provera gehad voor mijn behandeling tegen cystes gek eigelijk he ?

Hier weer een slechte nacht met woelmuis naast me hihi. Gisteren heb ik hem zn tuitbeker gegeven met wat koud water hij beet nijdig op de tuit en af en toe druppelde er dan wat water uit hij leek dat wel lekker te vinden op zn tandvlees. Bijtringen en zo ook wel hoor maar dat is toch niet helemaal je van het !

11. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Hij heeft weer praatjes en is weer aan het spelen. Alleen het drinken gaat minder. Diksap gaat prima, flesje is zo leeg. Maar melk drinken, hooguit een halve fles. Misschien is hij toe aan ook groenten? En is hij de melk zegmaar zat? Ga dat maar eens proberen, kijken hoe dat gaat.

12. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Ik vind dit ook fijn lezen en op Facebook móet ik altijd denken wie nou wie is.
    Isa speelt hier nu nog kiet er gaat 120cc in met drinken maar ook weer uit met poependus krijgt zo nu en dan nog wat extra Ors. Dalijk als. ze wakker is mag ze lekker in bad en word ze weer gewogen ben benieuwd.
    Wanneer mag je eigenlijk beginnen om wat diksap of thee te geven?

13. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoor wel meer mensen over diksap enzo, ben ook wel benieuwd! L krijgt het in ieder geval nog niet.

Zijn net terug van huisarts. L heeft een beginnende oorontsteking, dus heeft een kuurtje gekregen voor een week.
    Ik sta elke keer toch wel te kijken van mijn goede intuitie wat dat betreft. Ik doe altijd wat mijn 'moedergevoel' mij ingeeft en voila; ik heb (tot nu toe) altijd gelijk gehad!
    *toch wel een beetje trots op mezelf*

Ik ga L zo naar mijn zus brengen, want moet werken. Echt rot nu hij ziek is! maar, gelukkig gaat hij naar mijn zus en niet naar het kdv.

tot later meiden!
    (en het wordt weer een beetje opgepakt hier zie ik; leuk!)

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Diksap mag vanaf 4 maanden.

Ik heb een fles hier staan met appel/perzik of iets dergelijks, maar dat krijg ik er niet in. Dus drink het zelf maar op.

15. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    HOOOOOOI,
    Ik ben er ook nog, hihi, heb ff niet geschreven maar ben er nog bij.
    @ Lydia, hoop dat je toch misschien een eisprong vanuit jezelf krijgt, duim voor je.
    @ Willie, fijndat S het goed doet. Spannend hoor om voor nummer 3 te gaan!!!
    @ Ongesteld, Hier 6 weken na de bevalling alweer aan de pil(pffff niet normaal, hihi) nadat ik gestopt was had ik een cyclus van 28 dagen.
    Iedereen een fijn weekend, ben nog een beetje moe van me eerste werkweek, maar was erg leuk!

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Is het leuk werk Smile ?

Zo Jaylen heeft zomaar 3 uur geslapen !! Achterelkaar op verjaardag nog wel. Knap kind.

Ik heb net even ons Sept topic van de bevallingen terug gelezen zo leuk !!

Willie hoe is het nu met je meidje ?

En hoe is het met de zieke kindjes ??

17. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Tessa is zo goed als beter! Oudste heeft nog een dikke snotneus.

Wilde eigenlijk morgen gaan zwemmen met de kindjes, maar heb geen zwemluier in kleine maat.. Toch maar even iets anders bedenken.

Cos: Wat goed van J! Hopelijk krijgt hij weer door hoe lekker slapen is.

Seentjuh: hoe is het nu met L?

18. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat J het zo goed heeft gedaan op die verjaardag! dan kan je nog eens weg he :D

fijn dat het leuk is op je werk smile!

gelukkig is Tessa beter! hoop dat je oudste er ook snel vanaf is! Nog gelukt om iets leuks te verzinnen voor vandaag, aangezien het zwemmen niets werd?

Met L gaat het weer beter. Koorts is weg, verkouden is hij nog wel heel erg, maar dat is niet zo'n ramp. Hij is weer vrolijker. Flessen drinken wil nog niet helemaal goed gaan, maar dat komt vanzelf wel weer. Hij krijgt in ieder geval genoeg binnen, genoeg plasluiers en hij is niet de magerste, dus kan best tegen een stootje wat dat betreft ;)
    vandaag komen schoonouders op visite. Schoonmoeder gaat oppassen 1 of 2x per maand, maar is nogal onzeker hierin. Eigenlijk wilde ze een dagje met me meelopen, maar nu komen ze vandaag gewoon 'op gesprek' zoals ze het zelf noemt. Heel aardig allemaal, maar het komt op mij toch wat gek over. We zullen zien haha

19. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

YEEEHHH!!!! Isa is weer terug uit het ziekenhuis!!!
    We kregen gister eind van de ochtend te horen dat Isa mee naar huis mocht want ze hield meer binnen dan eruit ging en ze zag er goed uit. Wel had ze toen nog diarree maar dat kon nog lang duren. Ze 2 flinke buikvirussen gehad vandaar dat ze ook 2x opgenomen is geweest. Omdat ze tussendoor 1.5 dag redelijk goed te doen was denken ze dat ze er twee heeft gehad.
    Maar sinds ze thuis is heeft ze de knop volledig omgezet. Ze heeft helemaal geen diarree meer gehad, geen koorts en weer super vrolijk en lekker aan het spelen. Heerlijk.
    Normaal wou ze altijd op haar zij slapen in bed met de zijslaper maar sinds ze uit het ziekenhuis is wilt ze het helemaal niet meer, nouja das niet erg.
    Het fijnste is dat ze weer lekker thuis is en beter is.
    Nu moet haar neefje nog even beter worden. Die is sinds afgelopen dinsdag avond opgenomen en word maar niet beter. Het gaat ook niet echt de goede kant op. Nog steeds koort, houd voedingen nog steeds niet binnen en zelfs de ors soms niet. Ook flinke diarree. Voel me wel schuldig want Isa heeft hem wel aangestoken. We waren immers dat weekend samen in cp. Maarja niemand had verwacht dat ze allebei zo ziek zouden worden.........

20. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Cos, ja leuk werk, dus ben erg lij.
    en gaat Jaylen winnen????
    @ Kleindraakjes, fijn dat Isa weer thuis is!!!!

Deel Deze Pagina