halloooooooooooooo!!!!! de stilte doorbroken Hebben jullie nog iets leuks of minder leuks te vertellen?? Iets spannends, iets nieuws, vorderingen? Ik heb vandaag mijn tweede slaapdienst op het werk. Vorige keer heeft L heel de nacht om het uur gehuild voor zijn tut. Daar was mijn man niet zo blij mee Hopelijk gaat het vannacht wat beter! Woensdagmiddag heb ik L naar het kdv gebracht en daar deed hij 's middags een uur over zijn fles en heeft uiteindelijk maar 120cc op. De leidster zei dat hij na zijn fles lag te kronkelen en doen en het leek alsof hij heel erge buikkramp had. Eenmaal thuis lurkte hij zo 70cc weg en een uurtje later voor het slapen gaan 240cc en verder niks aan de hand thuis. Vraag me dan toch af of ze daar niet iets verkeerd hebben gedaan hoor! Gisteren een relaxdag gehad, we zijn het huis niet uitgeweest haha. L heel de dag vrolijk en lachen, super!! nou, ik heb mijn verhaaltje weer gedaan! wie is de volgende?
Hier een beetje in spanning, mannetje heeft straks een coloscopie hij heeft om 13u de afspraak staan voor het onderzoek zijn we niet zo bang maar voor de roesverdoving mannetje reageert altijd heel fel op medicatie en narcose schoonouders komen in de namiddag ook voor wat afleiding zorgen y.ente krijgt nu ongeveer al een week fruitpap en dat gaat goed banaan is ze dol op alsook in combinatie met peer appel vind ze minder
wat bedoel je met een heftige reactie? blijft hij heel suffig ofzo? Succes!! fruitpap, hoe maak je dat? gewoon een papje maken met melk en fruit ofzo?
mannetje blijft er enkele dagen heel veel van slapen, ziet bleek en komt nauwelijks zijn bed uit hij voelt zich dan ook niet lekker, zelfs eten en drinken doet ie dan niet fruitpap: fruit gemixt, eventueel met afgekolfde melk of beetje water als ik geen melk afgekolfd heb en y.ente grote honger heeft als het te vloeibaar is doe ik er een beetje rijstvlokken bij
hoi ! jammer ja dat het hier zo stil is... ik ben er toch elke dag maar kan moeilijk tegen mezelf aan kletsen Jinte doet het kei goed op t KDV ! echt ze slaapt een gat in de dag hier ! en verder meestal vrolijk ! en wat gaat ze snell !! pff mevrouw draaid voor een goeie, knietjes onder dr buik en als het kon zou ze zo wegkruipen/opstaan enz haha ! oeh seentjuh das niet zo mooi.. Ferdi meent altijd dat ze het savonds zo slecht doet met slapen maar het gaat voortaan echt super goed! gister ook normaal is hij dan alleen met Jin maar nu was ik er wel.. dus 20.00 op bed tot 21.00 geslapen toen om 21.30 dr papfles ( 1na laaste fles) en vanochtend heb ik lekker kunnen doucen en om 7.00 jin uit bed geplukt (sliep nog!) en hier op t kdv heeft ze pas om 8.15 dr fles gehad haha ! ) en ferdi maar zeggen dat ze zo slecht slaapt bij hem,, zie al tegen m '' als je ook maar ziet dat ze moe word op bed leggen'' weet dat het heel fijn is haar bij je te laten slapen maar dan trapt mevrouw er niet in om vervolgens op bed gelegd te worden
Ow zuurtje, dat is niet fijn nee! Hoop dat het toch een beetje meevalt deze keer! Fijn dat Jinte het zo goed doet!! En als ik haar was, zou ik er ook niet intrappen L ligt al bijna 2 uur te slapen.... ga me nog vervelen als hij nog veel langer slaapt
mannetje ligt gelukkig nu op de bank te slapen het scheelde niet veel of ze hadden hem in het zh gehouden hij reageerde zo erg op de roesverdoving dat hij zowaar onder volledige narcose was hij is op de intensieve wakker geworden want ze kregen hem niet wakker verder weet ik nog niets, hij was nog heel verward en had het ijskoud sinds hij thuis is en in slaap is gevallen is hij niet meer wakker geweest
mannetje is gelukkig aan het opknappen hij heeft al 2 sneetjes wit brood op 1 met honing en 1 met een sneetje kipfilet verder 2 grote mokken thee met extra suiker in hij heeft het nu niet meer zo koud
wij blijven vandaag lekker binnen brrrrrrrrrrrrrr veel te koud misschien morgen naar de mama & babybeurs maar dat zien we morgen wel eerst zien dat mannetje terug op krachten is
Ze zeggen dat het hier nog -10 is op het moment, maarruhh in het zonnetje voelt het als +3. Heerlijk gewoon. Gelukkig knapt je ventje weer wat op. Veel plezier in de winter efteling. Is de kleine mee?? Dan zal ze straks door de frisse buiten lucht en het wandelen wel heerlijk slapen.
zitten jullie kindjes al in het buggyzitjes of zijn er nog die in de wandelwagenbak liggen y.ente ligt nog in de bak en ik hoop het nog even zo te kunnen houden aan de ruimte zal het niet liggen want ze heeft nog plaats genoeg
@ zuurtje, veel beterschap voor je man, wanneer krijgen jullie de uitslag? @ Cos, gaat t beter met Jaylen? Hoeveel tandjes of puntjes heeftie nou? @ Seentje, sorrry weet niet meer wat ik wilde schrijven naar je HEir alles goed, ik moet weer even wennen aan werken hoor. Maar gaat erg goed en Ferrin vind het super leuk een dag met oma en 2 dagen kdv.
Leuk gehad in de winterefteling? fijn dat het toch ietsje beter gaat met je mannetje zuurtje! mama&babybeurs; leuk! smile: fijn dat het goed gaat met werken en kdv/oma! Is inderdaad weer wennen om van huis te gaan, maar het scheelt een hele hoop dat het goed gaat met F! Hier ligt L nog wel in de wandelwagenbak, maar eigenlijk kan het niet meer. Het is dat hij zijn beentjes een beetje intrekt als hij ligt, want als hij ze strekt dan zit hij klem Ik wil hem nog niet in de buggyinzet doen, want hij kan helemaal nog niet zitten en vind het dan niks. Bovendien hebben wij zo'n ding waarbij L van je af zit en je hem dus niet kan zien. Nu vervoer ik hem meestal in de maxicosi L ligt net op bed, hij drinkt zijn flessen weer tot op de laatste drup op! verkoudheid is ook een heel stuk over, dus dat is wel fijn Ik heb een rits van 6 dagen achter elkaar werken en vandaag was pas dag 2 ach ja, overleven we ook wel weer... Ik ga lekker bankhangen
Jaylen ligt al een tijd niet meer in de bak. Hij zit al even in de wandelwagen die kan helemaal plat hij vind het prachtig hij kan dan net wat meer zien. Smile Jaylen heeft boven 2 puntjes hoektanden en onder 1 voortandpuntje. En Ferrin ? Opzich gaat het hier wel wat beter hij kan weer wat spelen en zichzelf vermaken. Alleen het slapen is nog wel drama. Hij heeft liggend echt zoveel last van maagzuur
Gebakje nee heb dr niet meegenomen.. Wilden we eik wel maar met -15 vond ik dat zielig! Ze is heerlijk bij oma binnen geweest en voor we uit eten gIngen hebben we dr opgehaald en meegenomen