Smile.. Ja Jaylen vind zitten geweldig ! Staan nog mooier maar goed dat kan niet aldoor. haha F dan ? W2B hier word vaak ook maar 1 keer per week gepoept maar hij heeft er geen last van. Mag je ook niet iets homeopatisch gebruiken ? Dit is toch niks zo ?? Leeuwtje lekker hoor ff tijd samen. Hier zijn de kerstspullen eruit. Gewoon weer lekker gewoon nu hoor.
Hier werkt kindicol van vsm erg goed. 3x daags 3 druppels, en in acute gevallen elk uur 3 druppels. Ik hoef het meestal niet te gebruiken, maar als het nodig is, is 2x geven vaak al genoeg.
je moet jezelf niet gek maken !! je kan het toch nooit weten ..... maar het lijkt me idd. verschrikkelijk om je kindje zo te zien !! nou ik ga weer aan de klus hahah
Ik ben een beetje lui vandaag, meer mensen last van?? Heb even dekbedje Louise in elkaar geregen Vanmorgen boodschappen gedaan, wandelend, 2 uur verder. EN de andijvie gesneden, maar verder koppies thee en koffie drinken haha
hier nog niet veel gedaan straks soep koken als ik van de gyn terug ben (controle of spiraaltje nog goed zit en het draadje laten bijknippen want het is een beetje te lang)
Hier niet lui hele huis aan kant gemaakt flinke wandeling gemaakt met de hond en Jaylen. Vanavond weer even op visite bij baby Esmay
Hier ook niet lui vandaag! Saar uit de poepexplosie gehaald.... Die kleding uitgewassen, verder nog 2 wassen gedaan, nu de slaapkamer helemaal opruimen, en bed uit elkaar halen.. Krijgen een nieuw bed vanavond. Ow en saar gevoed natuurlijk zo ik ne weer ga doen! Cos veel plezier bij baby bezoek
BUDDYNIEUWS UKKIE2009 ze is net met J.asmijn naar de huisarts geweest. Ze verdenken haar op RSVirus, maar omdat haar ademhaling versneld is moet ze naar de kinderarts.
Wij zijn weer beter van het rs virus!! Wat een verschrikkelijk virus zeg. blij dat Tessa er niet voor opgenomen hoefde te worden. Ze drinkt alle flessen weer netjes leeg. Vanmorgen naar bedrijfsarts geweest. Vrijdag begin ik met 2 uurtjes werken. Ben benieuwd hoe het gaat. Vanmiddag naar inloop cb geweest. Tessa heeft prikken gekregen en ze was 220 gram aangekomen in 5 dagen tijd!! Was ook wel nodig, ze weegt nu 5345 gram.
Lief dat je het vraagt. hier gaat het eigenlijk vandaag stukken beter. We spoelen haar neus nu standaard met zoutwater en dat lijkt heel goed te helpen. ZE is niet meer zo benauwd, echt fijn!We moesten van de ka trouwens ook stoppen met de zantac..... tot nu toe gaat het goed. Wat hebben ze bij jullie in het ziekenhuis gedaan dat het nu zo goed gaat? Heeft ze nu andere medicijnen? Is er een diagnose gesteld?
s.ophie was 62cm en 6200 gram. (eind november was ze 57 cm en 5600 gram dus ze is flink in lengte gegroeid)
Hogere medicatie maar vooral het doorbreken van de vicieuze cirkel. Zij sliep weinig door de refluxklachten, daardoor ze oververmoeid werd en dat verhoogd de refluxklachten weer. Hierdoor werd ze overprikkeld en kreeg ze nóg meer klachten. Door die overprikkeling ontspande ze niet meer tenzij ze druk heen en weer gewiegd werd. En je raad het al: nóg meer last van de reflux. In het ziekenhuis hebben ze dit doorbroken (bijvoorbeeld door even te laten huilen, maar wel met iemand naast haar bed en zij aan de monitor) en nu hebben wij een heel ander kindje thuis! Dit heet het huilbabyprotocol (duurt meestal een dag of 4/5). Helaas liep ons meisje daar een virus op en moest ze langer blijven. Maar toch kan ik het aanraden, want ons leven ziet er nu zo anders uit...