Nee niet echt gisterenavond heeft ij ook weer heel veel last gehad. En hij heeft in zijn bed geslapen maar na een half uur weer krijsen en ik kom bij hem en ruik gewoon de zurigheid uit zn mondje. Omdat hij niet spuugt slikt hij het gewoon weer terug.. Hij heeft dan ook weer bij ons geslapen. hihi Ah lydia wat voor zalfje heb je gekregen ?
Lydia: hopelijk is het snel weg. Cos: Misschien duurt het iets langer voordat de zantac aanslaat. Als hij echt al een zere keel heeft van het zuur, moet dat eerst herstellen. Vandaag hadden we de 2e koemelk provocatietest. Ik dacht eigenlijk te hebben gezien dat er de eerste keer koemelk in zat. Die voeding schuimt namelijk meer als je ermee schudt. Toch lijkt ze er nu meer op te reageren. Ze spuugde vanmiddag de hele truitje onder. Kan ook komen dat ze meer lucht heeft gehapt tijdens het drinken vanwege verstopt neusje. Zelf ben ik vanmiddag naar een andere fysio geweest. Ik was niet helemaal tevreden over de resultaten bij de vorige. Deze onderwierp me aan een groot onderzoek, heeft overal op geduwd en aan getrokken. Zijn conclusie was dat de pijnklachten vanuit een wervel komen. Misschien heb ik daar zelfs al slijtage aan volgens hem! Mar dat gaan we onderzoeken mocht zijn trainingsprogramma niet voldoende werken. Hij heeft een schema opgesteld en ik moet fors aan de bak volgens hem. Hij noemde mijn rug en beenspieren 'slappe hap'. Was wel even shocking allemaal, maar goed wel fijn dat we er hopelijk iets aan kunnen doen. Moet 12 weken lang 2 keer pw gaan sporten. Begin volgende week woensdag.
Ah duimerijntje .. Vervelend hoor. Ik weet uit ervaring dat je een heleboel kan opvangen als je rugspieren sterker zijn. Maar het blijft bikkelen haha. Hoe is de rest van de avond gegaan met Tessa ? Ik zie nu pas dat Tessa en Jaylen opdezelfde dag zijn geboren haha. Hier heeft meneer weer lekker geslapen hij is veel ontspannender thnxx reiki ! Nu de medicatie nog aanslaan dan is het helamaal super.
Bedankt voor het vragen! Tessa heeft duidelijk gereageerd op deze test. Als er nu koemelk in gezeten heeft, vrees ik toch dat ze allergisch is. Ze heeft de hele avond gespookt. Ze had duidelijk kramp. Na de laatste voeding is ze gelukkig wel knock out gegaan, maar ook de volgende dag was ze nog wat onrustig. De avond daarna is ze wel gewoon lief gaan slapen en ook vanavond was ze binnen 5 min vertrokken. Vandaag zijn mijn man en ik op anti-slipcursus gegaan. Was erg leuk. De baan was zo ongeveer een ijsbaan en dan moesten we noodstops maken en de auto in bedwang houden. Bijzonder om te merken dat je eigenlijk precies het tegenovergestelde gaat doen, van wat je moet doen. Cos: Fijn dat J het slapen weer heeft ontdekt, ga zo door J! Hopelijk slaat de Zantac snel aan! Heb je het idee dat het al meer helpt?
oeh duimerijntje zal niks voor mij zijn haha.. ben echt n schijterd in de auto.. (rijd wel altijd te hard en veel te lomp maar als het donker is en regent of glad is.. brrr)
hmm kreeg helemaal geen meldingen van dit toopic.. vond het al zo apart.. cos.. t werken ging wel.. heb gezorgd dat ik iig geen scholen hoefde op te halen en niet te veel lopen iedereen maar zeggen hoe eigenwijs ik wel niet ben.. ach ja dat ben ik nu eenmaal
Ik ben ook geen held met gladheid, maar hoopte het wel te worden. De cursus duurde 3 uur, maar dat was eigenlijk veel te kort. Ik rij eigenlijk ook altijd te hard, maar naar mijn idee wel veilig, nooit meer dan 20 km te hard. Uitslag van de test krijgen we 21 februari. Ik ben zeer benieuwd.
Ik kreeg ook geen bericht ... Vreemd.. Fijn dat het iets beter gaat. Lydia ik las dat Jinte aan het springen is haha Jaylen ook alleen is het niet zo heftig als die 19 weken sprong die wel 5 weken duurde pffff. Toch wel een reactie dus op de voeding.. En nu ?
Na vandaag en gister wortel! VIND ze zo te zien lekker Ja hier volop in een sprongetje.. De vermoeiendste tot. NU toe
hallo ik ben er ook weer een keer. de laaste keer was december oeps. sorry dat ik jullie zo verwaarloos hoor. hoe doen jullie het huishouden wanneer wat enz enz ik heb smetvrees en ik wil dat echt niet meer. k ga ff terug lezen
haha ja stofzuigen ik heb er al aan gedacht om hem naast bed te zetten. zodra dat ding aan gaat slaapt ze..
Hier ook wanneer het uitkomt. Soms doet manlief het als hij thuis is. Stofzuigen dan, poetsen en de wc's heb ik hem nog niet zien doen
Jaylen gaat niet meer slapen van de stofzuiger juist heel erg druk doen en spelen haha. Ik doe sóchtends altijd stofzuigen/dweilen. Afwassen en de was doe ik tussendoor. Badkamer 1 keer per week en boven de boel stoffen en zuigen ook 1 keer per week. Wc elke dag even tussendoor.