nuvaring mag niet met bv omdat er 2 hormonen inzitten bij bv mag enkel iets gebruikt worden met oestrogenen
beterschap voor alle zieken! echt sneu voor die kleintjes! gelukkig gaat het beter met je meisje Adnalie! Lydia; Hou je 's avonds ook een bedtijdritueel aan? misschien dat dat helpt? weet het ook niet meis! implanon: DRAMA!!! bij mij; verkeerd gezet, verschoven, 3 weken ongesteld en 1 week niet, humeur van hier naar tokio, libido kelderde naar 0,0 en bij het verwijderen een prachtig litteken aan over gehouden zo groot als een euromunt op mijn arm :x mijn advies; niet doen! vandaag voel ik me een stuk beter, maar man is ziek thuis gekomen. Die ligt dus al op bed... Ga nog ff douchen en rommelen en ook mn bed in. Alvast weltrusten dames!
Hmm ziekenboeg dus nog bij jullie.. Heel lief dat jullie allemaal meedenken.. Ik probeer dan ook alles.. Na haar laatste fles knuffelen en als ik zie dat ze moe word naar bed brengen ( knuffelen zeggen wat ik doe dikke kus knuffel en tut erbij en gaan)
ik zit te twijfelen of ik mn spiraal door de huisarts of door een gyn laat zetten. Wat zouden jullie doen? lydia, ik zou eens proberen haar gewoon direct na de laatste fles op bed te leggen. Niet wachten tot ze moe is, het is dan al lang bedtijd.
Spiraaltje: door de huisarts laten doen (ging niet helemaal goed, veel bloedverlies) dus ik zou zeggen: gyn! @Zuurtje: de minipil mag toch ook met bv? @Lydia: heb je al eens geprobeerd om de laatste uren voor het slapen gaan selectief te zijn met prikkels: geen tv, geen radio en alles heel rustig doen. A.nna heeft er baat bij als ik niet te veel prikkels aanbied. Een badje werkt ook goed bij veel kindjes. Succes!! Ik ken het...
Mijn meisje heeft ein-de-lijk ontlasting gehad... joepiie!! Die is nu gelijk dieeeep in slaap, dus ik duik ook vast mijn nest in. Even de uurtjes van vannacht inhalen. Sleep well!!