De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En hier is ie dan!!! Ons nieuwe topic!! Iemand moest de eerste zijn he? :p

Even kort wat antwoord op de vragen voor ik op t-shirt jacht ga voor de kleine.... ik las bij jullie ook een tekort aan t-shirts? Ik heb kleding genoeg gehad, maar niet voor dit mooie weer..... :(

Tja, Jessmin, het lijkt idd op oververmoeidheid ofzo, anders weet ik het ook niet. En Lisszy- hij kan zich wel overstrekken maar dat lijkt meer uit booshgeid dan uit krmap, want dat ziet er weer heel anders uit. Ik heb zelf het idee dat hij nu wel over zijn krampjes heen is....
    Ik heb inderdaad het boek Oei, ik groei, en daar staat idd in dat 6 weken een huilperiode kan zijn. Dis laten we daar maar op hopen! :D
    Verder is Jip, net als Boaz, de rest van de dag een gelukkig, vrolijk ventje! Tja, en huilbaby's..... lastig hoor, wanneer dat wel of niet zo is inderdaad!

Ik zie even niet al jullie vragen, omdat ik nu niet terug kan lezen in dit topic, maar Roosenzo- wat een dilemma zeg, naar Saoedi-Arabie of niet!! Ik kan me voorstellen dat dat wel een moeilijke keuze is, tis me noga een land zeg! wat doet je vriend precies? Enig voordeel: je bent wel van je baas af!!!! :p:p:p
    Ben je al vaker met je vriend meegeweest naar het buitenland?

En Lisszy- tja, mijn vriend doet erg zijn best, maar pakt het toch net iets anders aan dan mij en dat is precies de manier die niet lijkt te werken bij Jip. Hij gaat bijvoorbeeld heel hard praen, omdat hij denkt dat hij over het gehuil heen moet stijgen. ik krijg hem moielijk aan het verstand dat dit juist niet helpt!

En Jippie!! Ik ben gister eindelijk overgegaan van 120/7 naar 150/6 en dit gaat tot nu toe goed. Jip heeft meteen iets langer weer geslapen. na de fles van 23:00 kwam hij pas om 05:15 weer! Toch weer een kleine vooruitgang.

Ik gebruik Avent flessen, en moest nu over op de grotere. Daar zit ook een andere speen op, en deze zuigt wel heel gemakkelijk: Jip heeft de fles nu in 10 min op, terwijl hij meer te drinken heeft.

Hoe lang doen jullie kids over de fles en welke flessen gebruiken jullie?

Nou, ik ga ff gauw langs de Hema, kijken voor wat shirtjes!!!

Tot later!

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Gevonden!!!

Ik moet ook op zoek naar shirts en korte broeken...maar heb gek genoeg niet zo veel zin. Misschien vanavond even samen met mn vriend ergens heen waar het koopavond is ofzo.

Lillibit - mn vriend is projectmanager bij een internationaal bedrijf dat in de telecom zit. Ik ben nog nooit met hem mee naar het buitenland geweest. Ja, wel op korte reisjes, maar nog nooit ergens gewoond. Een paar jaar geleden zouden we naar dubai gaan, alles was al geregeld, had mn baan opgezegd, huis opgezegd...maar toen ging het ineens niet meer door. Ook leuk.
    Ik geef Boaz ook 150 ml, maar nog wel gewoon met speen 1. Heb dezelfde flessen als jij. Hij doet er 20 a 30 minuten over ongeveer. Maar ik doe er ook comfort door, waardoor de melk wat dikker wordt en daarom doet hij er ook wat langer over.
    Maar zijn 6 flessen van 150 niet heel erg veel voor Jip? Dan zit ie tot 6 maanden al aan zn max qua eten/drinken. Ben zelf ook bang dat ik Boaz te veel geef. Hij heeft nu per dag 5 of 6 flessen en ik maak dan 3 keer een fles van 120 en 2 of 3 van 150 ml.

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Jeeej, ons eigen topic! Dank Lillibit!! Ik wou het gisteravond even doen maar was te moe!
    Ik heb nog wel wat zomerkleertjes voor Lynn, van Zoë's babytijd! Altijd handig!
    Dingetjes die nog mooi waren, had ik bewaard namelijk.

@Roosenzo
    Wauw! SA! Wat een eind! Heb je wel veeeel mooi weer! :D
    Maar het lijkt me wel moeilijk om alles op te geven en te gaan! Aan de andere kant lijkt het me ook wel wat. Zou Lucas dan naar een internationale school gaan?
    Ben je weer beter?

@Lillibit
    Wat is er eigenlijk uit het gesprek met je baas gekomen?
    Vanmorgen fikse ruzie met mijn vriend gehad omdat hij met redelijke stemverheffing geïrriteerd tegen Lynn praatte omdat ze zo huilde. Terwijl ze een dikke poepluier had en honger! Pffff... Moeilijk soms hoor!
    We zijn beide een beetje aan het einde van ons latijn, geloof ik..

Hier vandaag de beslissing genomen: ik stop met bv.
    Nog weer een (emotioneel) gesprek gehad met de huisarts en ik heb de hormoonpillen opgehaald bij de apotheek. De bijwerkingen zijn niet al te plezierig dus ik hoop dat ze me bespaard blijven...
    Lynn zit nu op volledige fv vanaf nu. Ik geef haar op aanraden van cb 150/5 en dan is wenselijk om de 4uur een fles. Dus dan zit ik op 6 per 24u, is dat teveel?
    Ik heb ook aventflessen met speentje 2. De bv kreeg ze met speen 1 maar dat ik dunnen. Ik had het idee dat ze fv met speen 1 er niet goed uitkreeg. Ze moet trouwens wel even wennen aan speen 2 hoor!

Nou meiden, geniet van het weer! Doe ik veel te weinig, heb met Lynn gewoon geen tijd om eens lekker bij te kleuren in de zon! Jullie wel?

4. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ha chica's! Wat leuk zeg, ons eigen cluppie! Zeg ik weet eigenlijk niet eens waar iedereen in NL zit van ons. Ikzelf woon in Den Haag en misschien hebben jullie het wel eens gezegd maarre.. waar zitten jullie ergens? ;)

Oja, flessen enzo. Blijft een heikel punt, ook hier. Ik zat eerst op 'teveel' volgens KA en cb-arts. Ik gaf in totaal 900 cc maar dat mocht niet, terwijl Noah toch echt al 5300 gram was en 59 cm (6 wkn oud wassie toen). Beiden vonden zij dat ik 6x 120/4 (=135 ml) mocht geven in totaal. Dat is 810 ml. Nu krijgt hij 5x 150/5 maar doordat ik er nutriton in moet doen voor het spugen trekt hij het er beter op dan op de 3x 120/4 + 3x 150/5 (beetje zoals bij jou, Roos, volgens mij) die ik ooit gaf. Echt vreemd. Heb hier gister twee keer een fles van 180/6 proberen te geven, en die drinkt ie ook helemaal weer op. Maar hij was daarna ipv in slaap jengelen (wat ie toch blijft doen alleen niet lang meer want ik hou hem heel lang op in de wipstoel totdat ie al een paar keer gepiept heeft dattie moe is) echt aan het krijsen in bed. Kan natuurlijk puur toeval zijn maar nu durf ik niet meer...

Als Noah zijn fles binnen 10 min op heeft is ie echt nog jengelen want wil nog doorzuigen (ongeacht hoeveel je in de fles gooit). Daarom gebruik ik speen 1 van de dr. Brown fles mét nutriton (melk wordt daar erg dik van) en daar doet hij 20-30 minuten over. Vind ik toch wel fijn voor hem, want dan is ie minder boos als het op is.

Saoudi Arabië! wow! ik zou echt zelf niet snel zoiets kunnen want ben nogal verknocht aan Nederland (althans; het ouderwetse Nederland wat het allang niet meer is; maar ja, ik hou het levend met shows als 'Ik hou van Holland' en boerse printjes, whaha :D). En het is nogal een land idd. Hmmm moeilijke keuze hoor, want idd is een jaar neit werken en van je baas af zijn ook wel relaxed.

Ik moet ff pc overdragen dus ik schrijf gauw weer meer!

5. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    #5 Jessmin, 22 apr 2011
    Laatst bewerkt: 22 apr 2011
    Zo, ben ik weer. Nou, vannacht pittig gesprekje gehad met hubby over langs elkaar heen leven, mijn stress en daarom niet bepaald knuffelig en lief gedrag van mijn kant, zijn teveel werk en studie hebben zodat hij 's avonds nooit thuis is, maar wel minder presteren door de nachtvoeding die hij dan weer wel doet, de waardering die we wederzijds het gevoel hebben niet van elkaar te krijgen. Ik heb gewoon voor mijn gevoel geen ruimte voor lijfelijkheid naar hem toe omdat ik zo 'vol' zit met mijn kinderen. Zij hebben allebei de helft van mij en er is geen ruimte (nog) voor mijn man en zelfs niet voor mezelf. Ben mezelf al sinds dat ik moeder ben van mijn dochter al een beetje kwijt. Dat is op zich niet erg want zoveel zijn drukke baan/studie gaat een keer over en mijn gevoel ook van geen ruimte hebben en zoveel stress in m'n hoofd. Ben namelijk een perfectionist en controlfreak en dat gaat nogal slecht samen met het hebben van kindjes. Al met al sliep ik pas om 01.00 uur en dat resulteert meteen in een labiele dag de dag erna. Moeheid is echt bij mij een struikelblok.

Vandaag te horen gekregen dat mijn dochter een bril moet. Ze heeft een lui oog (hadden haar vader en ik ook vroeger) en haar ene oog heeft meer plus dan de andere dus als gevolg proberen haar hersens het beeld van het ene oog te negeren om toch 'normaal' beeld te kunnen genereren. Dat moet een bril dus tegengaan. En na een tijdje krijgt ze waarschijnlijk ook een sticker op haar oog. En als haar oog dan uit zichzelf niet recht gaat staan dan gaan ze ook nog een keer opereren (ben zelf drie keer geopereerd). Het klinkt heel kinderachtig maar ik vind het echt zo erg dat haar mooie koppetje vanaf nu nooit meer hetzelfde zal zijn: er zal een bril op zitten. Terwijl ik zo graag kijk naar dat pure gezichtje dat helemaal mijn poppetje is, puur natuur en van mij en om op te eten, helemaal mijn diertje. En nu zal ze een bril krijgen. Ik moet er echt van huilen. Ik ben echt een malloot, ik weet het, maar dit is even mijn gevoel. En nog los van het feit dat ze er heel lang aan vast zal zitten, ook met bril naar de basisschool zal gaan, en ze is met haar bos krulletjes en guitige bolle toet al een aparte verschijning - ook nog best grote dame om te zien - en dat zal ze al helemaal worden met een bril erop. En dan moet het waarschijnlijk ook nog zo'n ding worden met van die ronde oordingen omdat ie anders afvalt als ze wilt speelt of kruipt of ze kijkt er makkelijker overheen als die bril dat niet heeft. En dat zijn niet de meest hippe brillen die dat hebben...

Vraag me echt af of het niet nog even uit kunnen stellen. Echt last heeft ze er niet van ofzo (ze staat alleen dicht op de tv) en ik neem toch aan dat zo'n bril altijd nog kan? Tja, afplakken moet je natuurlijk op tijd mee beginnen, maar dokter zei dat ze eerst maar eens moest wennen aan een bril. En allicht zouden de ogen daar ook rechter van gaan staan. Maar als je die bril dan weer afdoet na een poosje gaan die ogen toch weer net zo scheef staan? Dus wat is dat dan voor een oplossing? Dan moet je toch altijd afplakken lijkt me? Ik wist dit iig niet duidleijk te formuleren als vraag en ook nu poneer ik het hier ook niet als een duidelijke vraag, maar ik zit er best mee. Als het ons niet was opgevallen dat ze wat loenst dan had ze nog een half jaar zonder die rotbril gekund en wat is er nu helemaal de meerwaarde van? Bah.

De dag was iig leuk in die zin dat mijn meisje het idee dat ze een bril ging krijgen wél stoer vond en lekker allemaal brillen ging paassen (en ze half sloopte, oeps), en daarna gingen we bij de Griek iets eten met z'n vierjtes. Achteraf zupergezellig maar op het moment zelf zat ik te wiebelen met de wagen omdat Noah maar neit in slaap wou vallen en steeds begon te pruttelen, met linkerhand dochter proberen eten te geven omdat die altijd te afgeleid is om normaal te eten aan tafel. Ze liep ook nog eens honderd rondjes daar en ging liggen op de bank. Uiteindelijk heeft ze alleen een bak yoghurt op die ik haar heb gevoerd terwijl ze naast me lag te giebelen en tegen de tafel te schoppen en gek te doen. De gamba's en calamares waren overigens errug goed klaargemaakt en pasten wel heel goed bij het weer. Ik dacht dat Noah wel uit 'z'n plaatje zou gaan als we hem op bed zouden leggen want weer heeft ie overdag maar twee uurjtes geslapen en rest van tijd wakker, maar mijn man heeft een soort van magic touch als hij hem op bed legt. Bij mij gaat ie echt 10 minuten uit z'n dak, maar bij hem hoor je geen kik en slaapt het mannetje gewoon! Te bizar! Kon mijn man maar elke avond thuis zijn, dan zou die huilfit het kereltje bespaart blijven.

Hee en wat leuk is hè, het ventje lacht met geluid! Hij schatert op zijn babies! Als hij lacht om iets slaat hij zijn ogen ten hemel en doet ie 'hoeeeehh hoeeehhhhhh hoeeehhhh', echt hilaaaaaarisch! Mijn man had toch gelijk dat hij met 5 wkn naar hem lachte, hij deed het daarna ook een keer in bad, maar omdat hij steeds zijn ogen ten hemel slaat dacht ik dat het nog die stuipjes waren en dat hij niet echt wilde lachen of niet kon lachen doordat hij niet lekker in zijn vel zat (weten jullie nog?). Maar paar dagen geleden zei ik tegen hem met een bezorgd gezicht: 'lach nou es naar mama. Toe, lach lach!' En ineens een enorme smile, werpt z'n ogen ten hemel en doet 'hoeeeehhh hoeeehhh'. Ik lag echt in een deuk. En als ik nu op z'n neus druk en toettoet zeg dan begint ie spontaan weer. Ook bij het liedje 'calimero' doet hij het, whaha.

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - hoe gaat het nu met je? Gaat het met de fv? Hoop zo voor je dat het je een beetje rust gaat geven nu je gestopt bent met bv. Maar kan me ook wel weer voorstellen dat het een lastige keuze is. Voor zover ik het in kan schatten is het een goeede keuze. Heeft je vriend geen mogelijkheid om een paar dagen vrij te nemen binnenkort? Is misschien wel prettig voor jullie allebei. Over de hoeveelheid fv, ik vind het behoorlijk veel, maar als het cb het zegt zal het wel goed zijn toch?
    Als we naar SA gaan moet lucas inderdaad naar een internationale school.

Jessmin - wat ontzettend leuk om te lezen dat je ventje zo hard kan lachen! Word je zelf ook wel blij van toch? Ik kan me helemaal voorstellen wat je schrijft over je dochtertje en de bril die ze op moet. Dat ze nooit meer hetzelfde zal zijn...dat is ze natuurlijk wel, maar ik denk dat ik hetzelfde zou hebben. Ik zou het ook absoluut niet leuk vinden, maar ik denk dat je er snel genoeg aan zal wennen.
    Toevallig had ik het gister ook even over de 'lijflijkheid' met mn vriend. Toen ik zwanger was vond hij me geloof ik redelijk afstotelijk en nu ik niet meer zwanger ben vind ik mezelf afstotelijk (blubberbuik, drilbil etc), dus dat gaat ook nog niet helemaal lekker :)

Het beloofd weer een lekker dagje te worden qua weer en ik ga nu eerst maar eens een rondje met mn hondje lopen. Straks even snel wat kleertjes voor boaz halen en dan naar mn schoonouders...

Fijn weekend allemaal!

7. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Sjongejonge, gister vijf voedingen dus dan is 150/5 prima, nu deed ie weer ruim 10 uur op z'n voeding van de avond dus nu kwam ie pas om 06.30, dus dan komen we weer op maar vier voedingen uit vandaag. Dan moet ik dus 180/6 geven wil ik uitkomen met zijn voedingsbehoefte.

8. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Lieverds, alvast fijne paasdagen!

Dikke smak van mijn giebelmannetje hihi

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dag meiden!

@Jessmin
    Ik kan me je gevoel ook goed voorstellen hoor. Ik zal het heel erg raar vinden als mijn meissie een brilletje zal moeten! Wel fijn dat ze er zelf weinig problemen mee schijnt te hebben.

Hier staat de intimiteit staat hier ook op een zeer laag pitje!
    Het komt wel weer maar moet er nog ff niet aan denken. Verder knuffelen we wel veel, vooral ook omdat hij mij dan weer moet troosten omdat ik weer loop te huilen.. :) En hij blijft een schat! hahahaha!

Wat heerlijk dat jullie lekker zijn wezen eten! Wij gaan morgen paasbrunchen in een restaurant, ben benieuwd hoe Lynn het gaat doen. Vast heel goed, want buiten de deur is ze voorbeeldig!

@Roosenzo
    Oh, dat lijkt me echt heerlijk als Erwin een paar daagjes vrij zou nemen.. Maar hij werkt bij een redelijk klein bedrijf en daar is dat niet zo mogelijk. Maar morgen en overmorgen is hij weer vrij, kan ik weer ff bijtanken! ;)

Hier gaat het niet zo heel lekker. Maar dit is hopelijk het laatste dipje en dan moet het echt beter gaan. Ik ben namelijk met die medicijnen begonnen maar de bijwerkingen zijn er allemaal... En dat zijn: vermoeidheid, verstopte neus, dikke ogen, hoofdpijn, misselijkheid. Ik mag geen autorijden omdat het concentratievermogen sterk verminderd en een rosétje met dit weer lijkt me zo heerlijk maar is ook neit verstandig... Nou ja, nog even volhouden en dan ben ik er vanaf.
    Fv is wel even wennen hoor! Lynn blijft om de drie uur komen voor een voeding, dus dan krijgt ze teveel.. Om de hoeveel uur komen jullie kleintjes? Verder drinkt ze bijna nooit de fles helemaal leeg. Vanavond een fles van 120/4 gemaakt en die dronk ze ook niet leeg.
    En verder heeft ze het moeilijk, haar darmpjes moeten zo wennen aan volledige fv.. Ze heeft veel krampen en perst zich een ongeluk. Ik hoop dat dit niet heel lang duurt.

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Jij ook meis! En de rest natuurlijk ook!!

En oja, wat super dat Noah zo heerlijk lacht!!!
    Ik heb Lynn vandaag ook eindelijk kunnen vastleggen met een prachtige lach! :D

11. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Lisszy: op hoeveel cc kom je? Je mag 180x(aantal gram in kilo's) geven. Wat zielig, die verstopping, maar het gaat echt over! Geef je hypo? Die medicijnen waren om bv te laten stoppen toch? Ik heb hier ook nog steeds dipjes hoor. Mannetje is nog steeds geen overdagslaper. Zou het kunnen dat jouw dametje dat ook gewoon niet is? Want het lijkt me echt raar dat de fv minder zwaar voor haar zou zijn dan de bv. Bizar toch dat ze vaker komt dan toen ze borstvoeding dronk? Slaapt ze echt tot de volgende voeding of is ze veel wakker? Hier voelde ik me 's avonds echt weer te zenuwachtig voor woorden. Dan zit er zoveel stress in m'n lijf. Kereltje gewoon vet overprikkeld door twee dagen weggeweest te zijn en is dan niet in slaap te krijgen doordat hij zich zo van z'n padje krijst. Ben je dan een anderhalf uur zoet mee met wiegen en speentje en weet ik veel en daarna ben ik helemaal vol spanning en voel ik me ruk. Volgende dag zal ik me dan idd waarschijnlijk wat dippig voelen. Ik hou mezelf gewoon voor dat alles overgaat en dat hij groot wordt net als zijn zus en dat ze met 2,5 geen slaap meer nodig hebben overdag om een leuke dag te hebben. Dus nog 2,5 jaar te gaan ;)

@brilletje: ik moet nog steeds bijna huilen als ik eraan denk. Vandaag één besteld 250 euro lichter... Wel een lief brilletje maar ze is nu officieel toegetreden tot de club der nerdie-girls. Ik vind het ook zo erg voor haar dat ze waarschijnlijk haar hele basisschoolperiode ermee moet lopen en kindjes met bril worden altijd sneller gepest is mijn herinnering. Ze vinden altijd wel wat, maar die zijn wel het makkelijkst. Ach, ze vindt het hopelijk zelf helemaal niet zo erg dan, maar maar maar.. en haar mooie hoofdje... snik :( Ok, get over it, zucht

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik heb vandaag (met straks de laatste voeding erbij) 870 cc gegeven. Volgens die berekening mag ze 972 hebben. Dus niet teveel. Lynn slaapt overdag wel, vooral 'smorgens een paar uur achtereen. Dan red ze die 4uur wel maar 's middags zijn het slaapjes van een uur en dan wordt ze wakker en wil drinken.
    Vervelend dat je zo gestressed bent 's avonds. Heb je geen draagdoek? Lynn is ook onrustig in de avonden en bij mij in de doek wordt ze rustig en slaapt ze. Ik breng haar tot nu toe nooit boven in bedje. Dan begint ze te huilen en straks heb ik de oudste dan ook wakker...
    Noah voelt het natuurlijk ook dat je je zo voelt. Ik merk dat ook aan Lynn (en Zoë) dat als ik depri en stressig ben, is zij ook een stuk onrustiger!
    Ik kijk ook vaak naar Zoë en dan weet ik dat over al 1 jaartje alles alweer zoveel makkelijker is!

13. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Heb wel een draagdoek maar was geen succes. Hij bleef er in jengelen tenzij ik z'n speen indeed, maar omdat hij rechtop zit en niet te dol is op z'n speen laat hij die steeds uit z'n mondje vallen. Waarop hij dan weer bleef jengelen. En hij vond het ook te strak, leek het, want hij ging echt erin afduwen. HIj houdt van nature zijn handjes in vuistjes gebald voor zijn borst en die krijg je dan ook echt niet langs zijn lijf. Had 'm nu in een sling, maar daar blijft ie ook de hele tijd tussendoor wakker worden. Alleen voordeel is dat ik dan de speen makkelijker erin krijg omdat ie ligt. Maar echt slapen doet ie ook dan dus niet echt, bizar genoeg...

Dus overdag slaapt ze ook niet in haar bedje? Tja, van mij mag mijn knulletje overal slapen zolang hij maar slaapt, maar volgens mij wordt het er alleen maar slechter op qua slapen, waar dan ook. De nacht is overigens een kadootje hoor, want hij slaapt op de laatste voeding 10 uur. Gister zelfs 12 uur! Alleen is hij rond de voeding van 05.00 uur (laatste avondvoeding is 19.00 uur) een beetje pissig na het drinken en wil soms niet helemaal lekker meer in slaap vallen. Dat komt, denken wij, doordat hij de fles te klein vindt want begint meteen na het drinken te piepen. Maar als je hem 180/6 geeft ipv 150/5 dan krijgt hij overdag krampjes, lijkt het..

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Even met jullie delen! Blije Lynn!! :D

15. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Awwww soo cute!

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goedemorgen meiden!!!

Daar ben ik weer, na een fantastisch paasweekend!! :D
    Wat was het genieten he, met dit weer?

Ik ga ff proberen op het meeste te reageren, maar zal wel het een en ander vergeten! :p

Jessmin- ik kan me goed voorstellen dat je er even verdrietig om bent, dat je dochter een bril moet, dat zou ik ook denk ik zijn. Maar zou het tegenwoordig echt nog zo zijn dat kinderen daar zo erg mee gepest worden? Dta is wel naar hoor! :( Maar volgens mij ziet je dochter er straks hardstikke goed uit, ook nog met een bos krullen!! Wou dat ik ze had! ;)
    Knap hoor, dat je al in een restaurant durft te zitten, net als Lisszy! Ik durf dat nog niet aan! Wel overdag op het terras, dat isn nog te doen hahaha! (dat is dan ook d eplek waar ik mijn halve week heb doorgebracht ;))

Lisszy- voel je je al weer wat beter? En hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Roosenzo?

Hier ook nog niet veel intimiteit hoor, heb er ook wat minder behoefte aan. Ik geloof ook dat dat wel weer komt. En ook ik moet erg wennen aan een "blubberbuikje". Ik ben altijd erg mager geweest, en nu dit. Dat ik niet meer zo mager ben vind ik perfect, maar die buik...... alle zomerkleding staat opeens niet leuk meer...... :(

Ja die flesvoeding.... ik mocht 6x150 gaan geven en het gaat eigenlijk prima..... geen idee of het dan teveel is, zo is het mij verteld. Hij weegt nu ong 5 kilo, dan klopt het toch nog volgens de berekening?
    Hij heeft de fles vrij snel op met speen twee, maar hij boert er wel beter op en lijkt er verder geen last van te hebben.

Roosenzo- tja, wat een keuze zeg, wel of niet naar zo land toe! Kan me voorstellen dat dat ook steeds lastiger wordt naarmate je kinderen (Lucas) ouder worden.... die hebben hier dan toch hun school en hun vrienden. En dat was me wat zeg, dat jij alles had opgegeven en vervolgens gaat de hele boel niet door!

Zo, hoe zijn jullie paasdagen geweest?

Die van mij waren heerlijk!
    Eerste paasdag bij mijn schoonmoeder in de tuin doorgebracht. ze doet gelukkig weer normaal en bij haar is het wel altijd gezellig! Mijn vriend heeft nog een broer en twee zussen, allemaal tussen de 30 en 35 jaar, dus dat is wel een gezellige boel. Ook zijn ze allemaal een beetje gestoord, dus altijd lachen daar! Mijn schoonmoeder woont op een boerderij met een schitterende tuin, dus daar kan je goed de dag doorbrengen met een baby! En Jip heeft zich keurig gedragen!:p
    Gister kwam mijn zus met haar vriend en de kleine, en hebben we lekker hier in de tuin gezeten, een stuk gewandeld en gechineest. "s avonds nog ff gauw met zijn alleen naar mijn ouders, die kwamen terug van vakantie en die wilden wel heel graag nog even hun kleinzoons zien!
    En toen was het weekend alweer voorbij.... :(

Ik vind het ook jammer dat mijn vriend weer is werken.....was toch een soort van vakantiegevoel, de afgelopen dagen....

Jessmin, ik woon in Rhenen, midden van het land. Heerlijk wonen hier hoor!
    Jij dus uit Den Haag? Altijd al gewoond daar?

17. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Echt een schitterende foto hoor, maar had hem stiekem natuurlijk al gezien via hyves!:p

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik kom later even terug hoor, tis hier nogal een huilerige boel... Maar we leven nog!

19. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Leeft iedereen nog?? ;)

Wat vervelend Roos, is de boel inmiddels gekalmeerd daar?

Hier was Jip gisteravond ook weer huilerig, en wilde absoluut niet slapen! Gelukkig gaan de nachten dan wel goed!

beetje vervelend is dat hij elke keer, als mijn ouders komen, begint met huilen! Zij zien hem bijne alleen maar huilend, terwijl hij de rest van de dag een lief en rustig kind is! Het kind van mijn zusje daarentegen is juist rustig en lief op die momenten, waardoor ik dan weer het idee heb dat zij hem zo veel leuker gaan vinden dan mijn kind......:(
    Jip laat meteen een pruilipje zien zodra hij oma ziet.... hoe dat nu weer komt?? :(

Zo weer naar het cb, de Navel weer laten aanstippen!

Maar hoe is het met jullie, meiden??

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ha Lillibit! Volgens mij is dat de vloek die op clubjes rust, hahaha. Nee grapje hoor :D

Hoe laat gaan jullie kindjes eigenlijk in hun nachtslaap? Dus zeg maar de slaap waarin ze alleen nog nachtvoedingen krijgen en ze er niet meer uitgepakt worden naar beneden? Hier slaapt Noah rond 20.00 uur (meestal wel na even brullen trouwens, het is nooit met een glimlach iig) en wordt dan pas weer wakker tegen 05.00 uur om te drinken. Ik merk dat hij weer korter laat tussen de avond- en nachtvoeding dus dacht; zou dit betekenen dat ik z'n flessen op moet hogen? Hij krijgt nu 5x 150/5 en 180/6 lijkt nog wat veel voor hem, dus dan wou ik iets gaan weggieten maar omdat ik nutriton erbij doe zal het dan voor mij een raadsel wezen hoeveel hij dan daadwerkelijk drinkt.. Of denken jullie dat ik 4x 150/5 moet geven en dan de avondvoeding 180/6 moet maken eerst?

Deel Deze Pagina