hoi meiden... mag ik me bij jullie aansluiten? ik ben momhairy(esther) ben 29 jaar en zwanger van de tweede. ik heb al een zoontje van net 3 en ben nu op 16 sept uitgerekend.... nog wel pril maar heel spannend... in aug ook al zwanger geweest maar dat werd een mk maar had er toen al niet zo goed gevoel bij en me testen werden nite duidelijker...nu op 11 dpo al een goede duidelijke test...: 11 dpo....
Welkom Momhairy! En gefeliciteerd natuurlijk! @ Rianne Je urine is denk ik niet geconcentreerd genoeg..gezien de tijd hoelang je zwanger bent. Als je net er voor nog gedronken hebt bijv, is het helemaal licht geconcentreerd. Weer binnenkort smorgens een test doen en dan zul je zien dat je echt nog zwanger bent!!
Leuk meiden, nu hebben we allemaal een beetje meer een beeld van elkaar. Ik mag dan zelf uiteraard niet achterblijven Ik woon in Almere met mijn vriend en zoontje van 1.5 jaar. Verder zijn we in het harige gezelschap van een chihuahua, 2 katten en een konijn. Ik ben zo te lezen niet de enige met een kleine dierentuin thuis trouwens, gezellig hoor! Ik werk 29 uur per week als hoofdagente bij de politie in Amsterdam en dat bevalt op zich prima al is het soms wel een beetje druk en vind ik de onregelmatigheid wel vermoeiend. Mijn hobbies zijn met de komst van de kleine wel wat minder geworden maar ik hou nog steeds van sporten, lekker shoppen, gezellige avondjes met vrienden en familie, een filmpje pakken en lang tafelen. Eten? Als het maar veel is haha Er is weinig dat ik niet lust maar met spruitjes kan je alleen beter niet bij me aankomen. @Rianne: Ja écht waar en dus in het Amsterdamse Zit je al lang bij de recherche? Ik ga waarschijnlijk weer naar de wijkteamrecherche als ik mijn zwangerschap straks wereldkundig heb gemaakt. Ik ben meer iemand die graag op straat is dus zwanger zijn is voor mij in dat opzicht wel een beetje afzien. Leuk zeg een collegaatje hier @ll: Leuke dag gehad?
Pff ik kan wel janken.. dank je, je stelt me wat gerust.. oeps heb net mijn vriend de deur uit gestuurd om nog net even voor 20.00 een test bij de supermarkt te halen.. die doe ik dan morgenochtend maar
@ Michelle: Wat leuk zeg ! Ik werk nu 7 jaar bij de pliesie. Sinds mijn vorige zw.schap werk ik bij de recherche. Ben toen weer even terug de straat op gegaan maar dat beviel me toch niet. Nu dus voor vast als recherceur. Ik heb altijd op straat gelopen. Mij iets te heftig met een jonge dochter. Misschien ooit weer En euh... ik heb ook een chihuahua
@rianne; dat vind ik altijd het lastige aan zo vaak testen; het werkt vaak onzeker ipv dat het duidelijkheid geeft. Maar ik denk ook dat het meer komt doordat je gewoon teveel gedronken hebt waardoor het te weinig geconcentreerd was. Morgenvroeg nog een keer herhalen
Sister!! Maar even serieus nu want ik lees net je post over test, denk dat we tegelijk aan het tikken waren (ook daar zijn we kennelijk niet origineel in) Hoop dat je morgen weer een duidelijk streepje te zien krijgt. Je bent nog vrij vroeg en ik denk dat je in dit stadium nog wat meer geconcentreerde urine nodig hebt. Ik ga voor je duimen!!
Zijn wel chihuahua georienteerd hier haha; ik heb wel een hele stoere (rotweilerprintje) ff foto spammen:
@ Franka: Nou inderdaad, word er behoorlijk onzeker van!! Neeeeeeeeeee, jij ook een ??? @ Michelle: Inderdaad, ik had daar helemaal niet over nagedacht joh! Hoop dat dat het is! Ik heb trouwens een black and tan kleurige chihuahua van 1,5 kilo (3 jaar oud)
Ja er zal wel iets van picher inzitten ja; we weten alleen dat zijn vader een stamboom heeft en dus 100% chihuahua is. Moeder is ook een chihuahua, maar daar moet iets anders doorheen zitten...Hij is veel te grof voor alleen een chihuahua...
Jaa haha lachen ! Check deze, speciaal voor Michelle: http://94.100.121.39/736500001-736550000/736533701-736533800/736533735_5_IUfe.jpeg