Jeetje Rijkie, wat een verhaal... Kan me voorstellen dat je behoorlijk getraumatiseerd was na je vorige bevalling en die reactie nu???? Bizar, geen andere woorden voor... Gelukkig heb je snel een andere en betere verloskundige gevonden!!! Rianne, hij is 'al' 22 in kalenderleeftijd maar niet in geestelijke leeftijd... Maar heb daarom juist de grootste lol met hem!!! Fijne dag allemaal, ik hoop vanavond weer wat bij te kunnen lezen!!!
Leuk ! Heel veel plezier, en niet te veel shoppen he Hier nog steeds erg pijnlijke boobs. Verder heb ik trek maar geen zin om te eten... Straks even naar de KV voor een test. Verder vandaag boodschapjes doen, lekkere verse soto ajam maken en het huishouden.
ook verschrikkelijk pijnlijke en gezwolle boobies... ach ja joh, het laat mij aan de éne kant wel zwanger voelen hihihihihi
Goedemorgen dames, ik heb er alweer een bezoekje bij de kapper opzitten. Vriend ligt nog op bed, dus even tijd om bij te lezen. @Brinatjuh: ik heb over het algemeen erg weinig kwaaltjes. 's Nachts een beetje misselijk, maar overdag gaat het eigenlijk prima. En over die reacties op je zwangerschap: die opmerkingen zijn natuurlijk wel te verwachten. Maar daar moet je je niets van aantrekken. Het gaat erom dat jullie er blij mee zijn. En uit je berichtjes maak ik op dat dat zeker het geval is. En dat is toch het allerbelangrijkste! @Adora: wij vertellen het na de eerste echo aan de ouders. Na de 12-weken echo vertellen we het aan de rest van de wereld. @Mamalicious: ahhhh, wat een lief pakje! @Mango: wat leuk dat je familie zo enthousiast was. Maakt mij meteen weer aan het twijfelen om het misschien toch niet al eerder te vertellen. @Rijkie: wat een belachelijke acties van je oude vk zeg. Ongelofelijk! Ben blij dat je nu wel en goede hebt gevonden die je helemaal vertrouwt. Heb ook nog even een vraagje aan jullie. Ik ben bezig met een andere baan. Het is wel binnen hetzelfde bedrijf, maar op een andere afdeling. Vinden jullie dat ik nu al moet vertellen dat ik zwanger ben? Als ik het niet vertel ben ik bang dat ze me dat later kwalijk nemen. Maar als ik het wel vertel kiezen ze misschien wel iemand anders voor die functie. Liefs, Clautje
Lastig Clautje... het is te gek dat ze dan iemand anders zouden kiezen.. vind het moeilijk om je advies te geven. Ik denk wel dat ik het zelf zou vertellen.
Jeetje Rijkie wat een verhaal, maar mooi dat je nu zo'n lieve VK hebt gevonden! Moeilijk Clautje, maar ik zou het wel vertellen. Wij zitten momenteel in een fusie en waarschijnlijk komen daar ook functies vrij. Als ik kans heb op een promotie, dan zeg ik wel eerlijk dat ik zwanger ben.
Ik vind het echt lastig. Het staat me ook een beetje tegen dat ik het dan eerder op mijn werk vertel dan tegen familie en vrienden. Vriend vind dat ik het nog voor me moet houden. Ik kan er gelukkig nog even over nadenken tot aanstaande maandag.... Bedankt voor je reactie in ieder geval.
@mama079: nog iemand die het wel zou vertellen. Jullie maken het me maar lastig, hihi. Maar jij ook bedankt voor je reactie.
Hier zijn dan mijn testjes Gisteren 10DPO teste ik positief met kruidvat 2v5 en matcare midstream (matcare was toen duidelijker) omdat ze best licht waren heb ik de testjes van vandaag erbij gedaan
Nee niet de eerste ochtendurine maar had nog maar 1 bak koffie op vanmorgen. De positieve testen van van de week waren ook niet in de ochtend.
Ik heb echt geen idee wat het kan zijn. Heb hier ook niet echt ervaring mee. Hoop dat iemand anders wellicht wat meer informatie kan verschaffen. In ieder geval heel veel sterkte.