September 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sjulie, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whahaa ik ga nu al fouten maken!! Tuurlijk september, ben gelukkig geen olifantje!

Gezellig Jolan, lopen we gelijk op, heb jij nu nog krampjes in je buik en pijn in je rug?!

Ik wel en ik vind dat best een beetje een eng gevoel....

2. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Florabella: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

@Brinatjuh: Leuk joh, alvast bezig zijn met jullie beeb :D Wij zijn er nog een beetje door van slag haha.. Manlief kan het bijna niet bevatten, snapt nog niet echt dat hij papa wordt. hij is al wel bezig met gezond eten voor mij te maken.. ;)
    Ik denk dat het bij ons een meisje wordt en manlief denkt een jongetje, dus ik ben zeer benieuwd. Laten we de 20 weken echo maar afwachten dan zien we vanzelf.. ;)

@Mama079: Ik heb ook onig pijntjes soms hoor, maar net de test nog eens bekeken en is aardig donkerder geworden vergeleken bij de eerste keer. Dus zegt helemaal niet. Heb het er ook over gehad met de verloskundige en die zei ook dat dat heel normaal is ;)

@hier: gaat verder alles goed, mega last van mijn borsten, lijken echt elk moment te kunnen knappen haha. Ook mijn steekjes zijn nog niet weg, vooral als ik ineens wat sneller ga lopen (haast) dan voel ik een pijnscheut en hoor ik mezelf echt even AUW zeggen. Een MANNELIJKE collega van mij vroeg of ik zwanger was :$ Hij vond mij bleekjes kijken en mijn ogen stonden raar volgens hem. JA HOOR, DOE FF NORMAAL!! heb het maar op mijn "griepje" gegooit.. ;)
    Vanavond heb ik een verjaardag van mijn zwager en ik weet zeker dat mijn schoonzus gaat vragen of ik zwanger ben omdat ik niet drink en niet meer rook. Wat zouden jullie zeggen in mijn geval. Wil het nog niet bekend maken dus moet een goede smoes hebben. :p
    nou dat was het wel een beetje....

3. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ook ik mag me hier melden, van de week een licht streepje en erg onzeker gisteren een digitale test ZWANGER!!

14 september uitgerekend............ we zijn zooooooooo blij!!

Alle andere mamma's Gefeliciteerd

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee geen krampjes meer. Bij mn eerste zwangerschap heb ik dat langer gehad hoor. Is niets ergs!

5. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland

welkom en gefeliciteerd!!!:D

6. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!

Jolan ik krijg een vroege echo ivm een mk in september. vandaar ook mijn onzekerheid!

7. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Neem aan dat je 17 september bedoelt ;)

8. Pindaatje

Gefeliciteerd!! Gezellig dat jij er ook bij komt!

9. Pindaatje

@ Rianne, wat super klote allemaal :( Bah bah bah! Dikke knuffel voor jou!

@ Mama79, je moet je niet meteen zorgen maken he!! Ik snap dat je weer hebt getest (ik ben ook zo'n testfreak), maar dit zegt niks!

Hoe gaat t met de rest? Er wordt zoveel getypt dat ik het echt niet bij kan houden, dus sorry als ik op sommigen niet reageer!

Met mij gaat het goed, ik heb nog steeds dezelfde krampjes in mn buik, daar maakte ik me een paar dagen geleden veel zorgen om maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Verder helemaal niet misselijk en ook geen gevoelige borsten. Wel lust ik geen chocola en drop meer, heb meer trek in hartig! Omdat ik me heel anders voel dan tijdens mn 1e zwangetschap denk ik af en toe dat we deze keer een jongetje krijgen, maarja volgens mij is dat een fabeltje ;)

10. Pindaatje

En jij natuurlijk ook gefeliciteerd en welkom!!

11. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    even een vraagje aan de mama's met kindje...
    Ons meisje heeft vanaf woensdag dunne/dunnere ontlasting...ook meer en vaker op een dag...
    als ze koorts had gehad,en niks dronk en erg afwezig was dan had ik met naar de arts gegaan maar dat is het nu juist,dat heeft ze allemaal niet!
    En ze heeft goede plasluiers,maar wel ontzettend veel dunne luiers....;) wie weet wat ik hiermee moet....toch naar de dok, of gewoon afwachten want verder doet ze het prima alleen haar billetjes worden steeds roder,dus moeders smeert lekker....

alvast bedankt! liefs

12. eroosje

eroosje Lid

18 dec 2010
    15
    0
    0
    assistente
    almere
    hej Brinatjuh

mijn zoontje kreeg altijd dunne luiers als tandjes hem gingen plagen.. verder had hij nergens 'last' van..
    tegen de rode billetjes; ik sneerde verschillende merken ene keer zwitsal andere keer sudocreme en als ik onderweg was had ik zo'n spuit flesje met zinhoudende zalf (volgens mij van Action.. lekker goedkoop en je hoeft niet te smeren..)

succes!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ik krijg ook een vroege echo en die onzekerheid ken ik maar al te goed :(

14. Pindaatje

Hmm, voor tandjes lijkt het me erg vroeg, maarrrr niet ieder kind is hetzelfde dus het kan wel! Verder gebruik ik altijd Maizena, eerst wat zinkzalf smeren en dan Maizena eroverheen strooien. Verder zou ik me er niet te druk om maken!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    brinatjuh, het enige dat ik kan adviseren: snel verschonen na een diarree luier. Mijn dochter heeft het ook wel eens een paar dagen (oorzaak, geen idee) maar als ik te lang wacht met een luier, bijt het helemaal in, zo zielig :(

meiden, hebben jullie allemaal last van ongikrampjes? Heb het deze week wel gehad, maar nu eigenlijk niet meer. Ik kan me herinneren van de zwangershcap van mn dochter dat ik het wel langer gehad heb.

16. eroosje

eroosje Lid

18 dec 2010
    15
    0
    0
    assistente
    almere
    even algemene vraag.. weet iemand hoe het nu met Rianne gaat? heeft het idd doorgezet?? vrezelijk als dat het geval is hoop dat we verder allemaal daarvoor gespaart blijven!

als late re op de uitzet vraag.. ik heb veel dingen van marktplaats gehaald... en er weer op gezet. zoals bijvoorbeeld de babycooker van beba.. vond het echt een pruts apparaat, een buggy (tja tis voor als je kindje al wat groter is maar goed..)die was voor ons gewoon veel te laag doordat de vering erg ver in veerde als mn zoontje erin zat, en nee hij is geen 10 tonner ;) triptrap stoel (ding klapt heel erg snel om als je kindje zn voeten tegen de tafel zet)
    overigens heb ik ook wel een aantal prima koopjes daar vandaan hoor zoals de bib seconds (ook van beba) veel snellere flessenwarmer dan de reguliere warmer (nl binnen 2 min) werkt op stoom en is geschikt voor moedermelk. verder nog mega blocks een soort lego voor de echt hele kleintjes, de box een babybjorn draagzak, en zo an ik nog wel even door gaan...
    dan nog de kinderwagen (die heb ik wel nieuw gekocht) al ver voor een evt zwangerschap gekocht, via internet, zo dol was ik op die wagen! hahah waanzin als je bedenk hoe het ook had kunnen aflopen maar goed. ik heb overigens de Quinny speedi sx papillon en het is zo'n mooie leuke wagen enige nadeel vind de overgang van maxicosi naar wandelwagen echt veel te groot, de meeste kindjes passen dan nog niet eens in de veiligheids riempjes.. en de zitting kan niet 2 kanten op ingesteld worden (je kindje kan alleen maar van je af kijken in de wandelwagen) daarom heb ik een tweede kinderwagen gekocht de maxicosi mura.. maar kan (tot grote ergenis van manlief) geen afscheid nemen van mn papillon.. hahah

nou een heel verhaal maar wie weet heeft iemand er wat aan.

17. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Jolan: Oh, praat me er niet van. Heb nu al vanaf 16.00 uur krampjes in mijn buik, net ongi krampjes, ben vreselijk bang ineens. Helemaal na het verhaal van Rianne.. :(:( Ik heb vanavond een verjaardag maar denk dat ik maar een maandverbandje in mijn broekje doe want ben zo bang dat ik ineens met een bloedvlek zit vanavond.. Zo voelt het in ieder geval..

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja helaas heeft het bij rianne doorgezet :(

19. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Rianne heeft een miskraam gehad helaas:(:(, ze heeft daar ook een topic over.

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Babyuitzet: De quinny Papillon wilde ik ook graag hebben, maar manlief vind het geen mooie. Deze is overigens volgens mij ook niet meer nieuw te krijgen of wel?

Deel Deze Pagina