Kan me voorstellen dat je schrok Narcisje!!! Gelukkig kwam het uit het verkeerde gat... Gisteren late dienst gehad en vandaag ook weer, dus helaas geen tijd en puf om mee te babbelen, misschien van t weekend... Hier nog steeds weinig kwaaltjes trouwens, alleen 's avonds enorme opgezette darmen en wat vermoeider dan normaal... Daarnaast eet ik als een dijker, heb ook het gevoel dat ik inmiddels 10 kilo zwaarder ben doordat ik zoveel eet, maar volgens mij valt het nog mee... Maar als het zo kwaalloos blijft dan teken ik ervoor!
Dag meiden, Kom ook weer even binnenvallen. Voel me ondertussen alweer iets beter als begin van de week. Tomas is nog steeds aan de ventolin, al heb ik niet het idee dat het helpt, want hij wil nog steeds niet eten of drinken....Gaat echt maar heel weinig in. Net dus maar weer even de ha gebeld voor advies; moest anders maandag terug...Bellen me straks terug. Heb klein beetje teruggelezen: @vertellen man: afgelopen november had ik voor Tomas een trui met grote broer erop gekocht; had hij in eerste instantie niet eens door; daarna erg blij. Helaas werd dat een mk en nu heb ik niets gezegd, maar gewoon de testuitslag laten zien; was eigenlijk net zo fijn @vertellen andere mensen: de mensen die we onze vorige zw verteld hadden en dus ook over de mk hebben we het gelijk weer verteld, dus ouders van mij, 3 vriendinnen en mijn broer. De rest wachten we mee tot na de echo of na de 12 weken; kijken dan wel wat goed voelt. Ik zou het het liefst van de daken willen schreeuwen!! Net bij een zwanger vriendinnetje geweest en die vroeg ook al; jij wilde toch snel weer zwanger zijn? Ik ja, maar dat komt allemaal wel; nu eerst genieten van Tomas Ze moest eens weten @laatste zwangerschap: ik hoop heel erg dat ik me deze keer niet 38 weken lang misselijk en moe voel. Ik heb de vorige keer eigenlijk alleen maar geslapen...Ook vrij snel gestopt met werken, maar goed werken en 16 uur per dag slapen gaat ook niet echt samen. NU hoop ik op een klachtenvrije zwangerschap Ik GA genieten!!
@ Brusje Welkom hier en gefeliciteerd Zet je zo op de lijst Waarom heb je nog geen afspraak bij de vk eigenlijk? @ Mango Fijn juist toch dat je weinig klachten hebt.. Hoe ging het bij de arbo? @ Narcisje Euh het verkeerde gat, in dit geval het goede gat Ik had gister hetzelfde, maar was echt maar heel weinig. Dus jij hebt ook van die gevoelige darmen . Ik ga maandag weer beginnen met werken maar dan voor 3 uurtjes alleen 's ochtends.. want 's middags word ik vaak misselijk. Hopelijk gaat dat dan. En nog een week volhouden dan heb ik eindelijk m'n echo pfff.. wat duurt dat toch lang hè, en dan schijnt het in verhouding toch nog vroeg te zijn (vorige zwangerschap was m'n vroege echo eerder )
Septembermama's 2011 31-08-11: Mama079 - 31 jaar - 2e kindje - ZH (med indicatie) - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 01-09-11: Want2be - 25 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ?? 01-09-11: Neomi - 31 jaar - 4e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 02-09-11: Daantje1 - 28 jaar - 3e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 04-09-11: Madeliefje1987 - 23 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Blijft een verrassing - Denkt zelf: Meisje 05-09-11: Michelle04 - 30 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 05-09-11: Pindaatje - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 05-09-11: Desiree1986 - 24 jaar - 2e kindje - ZH (med indicatie) - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 05-09-11: Eroosje - 26 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Wilt het geslacht wel/niet weten - Denkt zelf: ?? 06-09-11: Women21 - 23 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV - Wilt weten wat het wordt - Denkt zelf: ?? 07-09-11: Mango26 - 26 jaar - 1e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ?? 07-09-11: Brusje - ?? jaar - 4e kindje - Thuis/ZH - BV - Twijfelt over het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Happy79 - 31 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Clautje80 - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ?? 08-09-11: Rijkie - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 08-09-11: Eef85 - 25 jaar - 1e kindje - Thuis - BV -Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 09-09-11: Kristel86 - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 09-09-11: Lootje - 26 jaar - 1e kindje - ZH/Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ?? 09-09-11: Ka85 - 25 jaar - 2e kindje - Thuis - BV/FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 10-09-11: Brinatjuh - 25 jaar - 2e kindje - ZH - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 11-09-11: Starlady - 29 jaar - 2e kindje - ZH (med indicatie) - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 12-09-11: Mamalicious - 29 jaar - 1e kindje - Thuis - FV -Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 13-09-11: Franka83 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 14-09-11: RoSa2009 - 33 jaar - 1e kindje - ZH - FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 16-09-11: Dominique71 - 35+ jaar - 2e kindje - GH - BV/FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 17-09-11: Jolan25 - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 17-09-11: Liesed - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 17-09-11: Momhairy - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Meisje 19-09-11: Narcisje80 - 30 jaar - 3e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ?? 20-09-11: Manoe - 24 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ?? 21-09-11: Buddie - 28 jaar - 2e kindje - ZH - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: Jongen 22-09-11: Zuurtje - 29 jaar - 3e kindje - Thuis - BV - Wilt het geslacht weten - Denkt zelf: ?? Afsprakenlijst: Januari: 17: Michelle04, 1e echo 17: Kristel86, 1e afspraak gyn + 1e echo 18: Eef85, 1e afspraak vk + 1e echo 19: Women21, 1e afspraak vk 21: Desiree1986, 1e echo 24: Pindaatje, 1e afspraak vk + 1e echo 25: Neomi, 1e afspraak vk + 1e echo 25: Clautje80, 1e afspraak vk + 1e echo 25: Rijkie, 1e afspraak vk + 1e echo 26: Michelle04, 1e afspraak vk 26: Happy079, 1e afspraak vk + 1e echo 27: Daantje1, 1e afspraak vk + 1e echo 27: Mango26, 1e afspraak vk + 1e echo 28: Starlady, 1e afspraak vk + 1e echo 28: Eroosje, 1e afspraak vk 28: Dominique, 1e afspraak gyn + 1e echo 28: RoSa2009, 1e afspraak gyn + 1e echo 31: Madeliefje1987, 1e echo Februari: 01: Zuurtje, 1e afspraak fa + 1e echo 02: Desiree1986, 1e afspraak vk + 2e echo 03: Franka83, 1e afspraak vk + 1e echo 03: Ka85, 1e afspraak vk + 1e echo 04: Lootje, 1e afspraak vk + 1e echo 04: Want2be, 1e echo 07: Zuurtje, 1e afspraak vk 08: Mamalicious, 1e afspraak vk 08: Momhairy, 1e echo 08: Narcisje80, intake vk + 1e echo 10: Mama079, intake vk + 2e echo 14: Brinatjuh, 1e afspraak vk + 1e echo 15: Want2be, 1e afspraak vk 17: Mamalicious, 1e echo 18: Buddie, 1e afspraak vk + 1e echo Als er iets aangepast moet worden op de lijst, laat het dan aan Kristel86 of Desiree1986 weten, dan passen we het aan
Hoi mede zwangeren, Sinds dinsdag weet ik ook dat ik zwanger ben. Als ik het via een tooltje van internet uitreken kom ik op 20 september uit. Ook al was het gepland om zwanger te worden moest ik even een dagje bijkomen , inmiddels ben ik er super blij mee. Ik vind het erg leuk om met jullie mee te leven en jullie verhalen te lezen.
Welkom Wietje Misschien leuk om een banner aan te maken? Kunnen we een beetje bijhouden hoever iedereen is
Hoi, Zuurtje: jij ook al steeds misselijker..bij mij werd het vanaf 6 weken stuk erger..heb het wel de hele dag door maar het is te doen Clautje: wat fijn een nieuwe droger!Hier ook vanaf het begin (inmiddels al heel wat jaartjes) een wasmachine en een droger. gebruik de droger wel alleen voor ondergoed en handdoeken enzo. Mama079: wat heerlijk zeg,een mooie echo gehad!Super!Ik moet nog steeds geduld hebben..kan niet wachten! narcisje: kan helemaal begrijpen dat je zo schrok!Hier last van hetzelfde, niet veel bloed maar af en toe wel een veeg, door de aambeien..verder geen pijn of last ofzo. Mango: fijn dat je weinig kwaaltjes hebt!is hier wel anders..maar heb ook wel het idee dat het bij mij erger wordt doordat ik iets te veel lichamelijk werk doe (schoonmaken)wat me nog vermoeider en misselijker maakt.. Franka: fijn dat jij je beter voelt. Vervelend dat Tomas nog opgeknapt is en slecht eet. Hopen dat ie snel echt helemaal beter is! Desiree: ja, aftellen is dat naar de eerste echo!Hier nog wachten tot de 27e..maar gelukkig vandaag alweer 7 weekjes!!op naar de 8 weken! Welkom Wietje, Brusje en andere nieuwe meiden die ik vergeten ben! Van mij ook een niet al te lange reactie,sorry..ben echt ontzettend moe..werk 4 avonden (totaal 7uur) en lag gisteren om 9uur in bed (doe schoonmaakwerk op kdv) en vanochtend heb ik 2 poetsadressen gehad...ben echt weer helemaal op!en misselijk..eigenlijk houd ik het niet vol maar wil het toch graag proberen..ben snel duizelig ook...moet af en toe even relaxt ademhalen (adem in, adem uit..) dan voel ik me weer iets beter (ben soms nl ook erg trillerig) maar heb nu 2 daagjes vrij en dan begint het zware werk weer...zie er weer zo ontzettend tegenop...
Hoi hoi dames, Ik heb vandaag me eerste echo gehad... normaal de 25ste maar maakte me erg veel zorgen omdat ik veel buikpijn heb en misselijk ben... terwijl ik dat nooit heb gehad in me vorige zwangerschappen... dus heb vanmiddag gebeld en die vrouw was erg lief en mocht meteen langskomen!!! het resultaat zie je op de foto... mooi kloppend hartje!! precies passend bij het termijn...
@ Brinatjuh Beterschap met je meisje..niks an als ze zo klein al zo ziek zijn! Dat ze snel weer op mag knappen! @ Desiree Zo is het bij mij ook nog..maja...al het elke week dikker wordt..hihi...maar het zijn bij mij nu ook me darmen die nog op gang moeten komen! (hoop ik dan maar..) @ Mama079 Lekker op die roze wolk blijven zitten hoor! Fijn dat je hoofdpijn is verdwenen..al die spanning is ook niet fijn!En als ik je hoor praten over je echo..zwijmel ik helemaal met je mee Bijzonder toch hoe alles zich ontwikkelt he! @ Brusje Gefeliciteerd! @Narcisje Nu je het er over hebt..ik heb er de laatste tijd geen last meer van! Rotdingen zijn het he! Wat schrikken ff ja! Pfft...volgens mij zijn we allemaal best wel gespannen en gericht op elke beweging en gevoel in ons lichaam!Ik dacht vannacht na een raar gevoel onderin dat het foute boel was...heel idioot denk ik nu @Franka Hoop idd dat je nu niet weer zo misselijk en moe bent!Dan duren 9 maanden wel lang zeker! @Wietje Gefeliciteerd en Welkom!! @Neomi Gefelciteerd met je mooie echo!!Hele geruststelling zeg! Deze zwangerschap is voor mij voorlopig de laatste...twee kids vind ik eigenlijk wel heel leuk en eerst maar es zien hoe dat gaat! En voel me nu zoo moe...en dan heb ik nog maar 1 kleintje in huis...haha...ga lekker genieten van deze zwangerschap, ben nog jong zat, dus kan wel een paar jaar tussen zitten! (al blijft elke zwangerschap een wonder natuurlijk) Wat grappig trouwens dat ik nog steeds de enige ben die het geslacht als verrassing wil houden! (ben ik nou zo ouderwets?)Vind dat groen ertussen wel breken! (als een verrassing zeg maar) Hier nu een hele gezellige dochter die elke keer me trui omhoog trekt en in me buik zit te prikken haha!Ze loopt met dr loopauto trouwens alsof het dr rollator is...echt heel maf gezicht! (sorry, trotse mams die hier spreekt) En oooo wat ben ik blij dat ik niet meer zo misselijk ben!!! Ga zo ff een cracker met ham en komkommer eten..heerlijk!(vorige zwangerschap was het kaas met tomaat..maar nu wil ik ff geen kaas, tomaat zou wel gaan..dus maar ham met komkommer op een cracker)
@neomi: gefeliciteerd! Fantastisch zo'n knipperlichtje. Wat leuk om je echo te zien. Dat witte in de zwarte cirkel, is dat de embryo? Ik ben benieuwd omdat ik met week 7 ook een echo krijg - dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.
Even hier spieken.. Zag al een mooie echo, fijn! Hier voorlopig ook de laatste zwangerschap. Ik wil wel 3 kindjes maar mijn vriend niet haha. Kwaaltjes.. ik ben verschrikkelijk moe! Echt niet normaal. En koud..brrr... misselijkheid gelukkig vrijwel weg Zag trouwens dat ik van de lijst af was
@ dominiqeu71: zoals de verloskundige zei was dat ronde dingetje de dooier/vruchtzak?? en dat wat aan het ronde dingetje "hangt" is mijn baby daar kon je met inzoomen ook een duidelijk kloppend hartje zien...erg mooi... toch weer een speciaal moment!! Voor mij is dit ook echt de laatste zwangerschap... we hadden er ook niet op gerekend om zo snel spontaan zwanger te raken aangezien ik van mijn jongste er 3 jaar over heb gedaan in de MMM.. en die is nu bijna 9 maandjes jong!! Neomi
Hoi!!!! Ik kom me ook melden! ik heb nog niet echt de tijd om mee te lezen, ons kleine mannetje van 9,5mnd en mijn werk (32uur onregelmatig) eisen een groot deel van mijn tijd op 8)8) Ik geniet volop van onze zoon en ondertussen probeer ik me niet te veel zorgen te maken, maar te genieten van onze prille zwangerschap Ik ben Maaike, 26jr, getrouwd, mama van Tygo (30-03-2010) en 2 sterretjes. Zoals ik het nu berekend heb zijn we 15 september uitgerekend, hopelijk lukt het dit keer om thuis te bevallen en wordt de BV weer een succes.. Ohja bij de 20weken echo willen we weer erg graag weten wat het wordt! Hopelijk krijg ik gauw wat meer puf om hier mee te lezen en te kletsen natuurlijk! Allemaal sterkte met de kwaaltjes, en genietze!! vooral van de echo's! Ik heb 7 februari echo + intake bij onze verloskundige.
Michelle04 & Kristel86: Maandag jullie eerste echo, spannend! Zelf ben ik dinsdag aan de beurt kan ook niet wachten! Desiree1986: Zou je voor mij in de lijst BV in BF/FV willen veranderen aub? Brusje: Welkom & gefeliciteerd! @Griep: Ik heb vorige week een flinke griep gehad, helaas is niets aan te doen dan uitzieken met paracetamol en slapen..(tenzij het langer aanhoudt dan 5 dagen dan krijg je van de huisarts antibiotica). Mama079: de eerste echo, super voor je! Narcisje80: Al een beetje van de schrik bekomen? Hopelijk wordt het snel minder. Franka83: Fijn dat je het in ieder geval met een aantal mensen kan bespreken, en verstandig dat je doet wat voor jullie goed voelt. Geniet ervan! @Wietje79: Welkom en gefeliciteerd! Al een beetje bijgekomen? Neomi: Prachtige echo! Hopelijk voel je je snel wat beter en kun je weer een beetje ontspannen. Madeliefje1987: Leuk dat jullie het als een verrassing zien! Wij hebben vanwege onze eigen nieuwsgierigheid en vanuit praktisch oogpunt gekozen dat we het willen weten, maar of we het ook aan fam&friends vertellen weten we nog niet (waarschijnlijk wel haha). Leuk weetje over je dochtertje, het is vast een komisch gezicht! Maaikyb: Welkom en gefeliciteerd! Zo ik ben als het goed is weer redelijk bij.. De afgelopen dagen heb ik wel wat pijn in mijn onderrug, dat begint me aan het einde van de middag te irriteren, maar geen last meer van misselijkheid oid. Dus ik mag niet klagen. Nu lekker weekend, heerlijk! Allemaal een heel goed weekend gewenst! Liefs.
@Narcisje: hihi, bloed uit het verkeerde gat. Nou, liever niet natuurlijk. Maar als het dan ergens vandaan moet komen, dan maar daar vandaan! @Mango: fijn dat je nog zo weinig kwaaltjes hebt. Ik mag ook zeker niet klagen. @Franka: had de huisarts nog wat te melden? @Wietje en Maaikyb: gefeliciteerd en welkom. Hoe voelen jullie je? @Daantje: dat lijkt me best zwaar werk en heel vervelend als je je niet goed voelt. Ik hoop dat de kwaaltjes snel overgaan en dat werken dan ook weer makkelijker wordt. @Neomi: wow, wat gaaf. En echt fijn dat je langs mocht komen. @Madeliefje: het verbaast mij eigenlijk ook wel dat zo veel mensen het geslacht al willen weten (al wil ik het zelf ook zsm weten). Ik ga The voice kijken, jippie! Nog meer fans hier?
@clau: lief dat je dat vraagt HA zei dat zijn longen een stuk beter klinken; kunnen met ventolin stoppen. HA gaf aan dat als je niet direct verschil zag het geen zin had het te blijven gebruiken. Verder zag hij wel dat zijn amandelen rood en geirriteerd zijn wat een reden kan zijn dat hij niet wil drinken. Hij loopt risico op uitdroging, maar is nog niet zover....gelukkig heeft hij bij thuiskomst meteen 90cc gedronken (eerste van vandaag!!) Hier ook een Voice kijker
Hallo dames. Zag ineens dat er nog een leuk lijstje is. Heb al een pb-tje gestuurd. Gefeliciteerd allemaal! Fijne zwangerschap!