September 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sjulie, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    oh ja vergeetachtigheid had ik al heel snel. Dat was ook de reden dat ik dacht dat het wel eens raak kon zijn.

mvm heb ik vorige keer wel gedaan, maar ga dat nu niet meer doen. Ik vind het een zeer goed doel, maar kan de discipline er niet meer voor opbrengen. Vond het ook niet fijn om te doen, afgezien van het goede doel dus.

Nog lekker genieten van een weekje vakantie en dan maar kijken hoe we het zo lang mogelijk op het werk verborgen kunnen houden.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    #102 Hellen1971, 28 dec 2010
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
    Hee aanstaande septembermama's!

Even een warme groet van een september 2009 mama. ik wens jullie allemaal een mooie zwangerschap toe en aan prachtig kindje als resultaat!

3. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meis, nee hoor kwam bij mij helemaal niet zo over hoor.geeft dus niks hoor!
    bedankt voor je berichtje.

4. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    nieuwe dames,gefeliciteerd en welkom!!Ik ben zo weer offline, als het hier vakantie is(mijn man vrij is) zijn de dagen altijd zo vol..
    wilde eigen rustig aan doen een dagje maar hij wil naar zn zus,die hier gisteren ook geweest is en naar een grote winkel..
    komt goed..vanavond heb ik zin in lekker relaxen :)

sorry dus voor mijn korte reactie,kom later weer om te reageren!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dank je wel Hellen!!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Angelea Ik ben nog steeds vergeetachtig van de vorige zwangerschap...af en toe niet normaal gewoon!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Annemiek: :$ 13 testen.. wauw.. ;):D
    Mijn vriend denkt nog niet zo bij de dingen na.. die denkt dat ik pas 2 weken zwanger ben hahaha.. nee grapje. Hij snapt die 2 weken cadeau niet echt ;) Maar hij is wel lief hoor maar dekentjes e.d krijg ik niet :p

Angelea: Oef dat lijkt me ook zwaar, zoveel overgeven! Ik hoop ook voor je dat het nu weg blijft!
    Moest jij vorige keer ook zo snel vertellen op je werk? Ik met 7 weken al omdat ik zoveel groeipijn had.

Vergeetachtigheid.. Ik was hier de wandelende agenda voor mijn vriend, mezelf en mijn baas maar sind m'n zwangerschap ben ik niet meer te vertrouwen :):D

Hellen: Thanx! Leuk he, alweer een nieuwe lichting september mama's :)

Daantje: Shopse en vanavond maar lekker relaxen dan ;)

All: Hier een heel stuk gewandeld en ons een weg gebaand door al die sneeuw die er nog ligt.. poeh poeh. Noah vond het heerlijk, viel af toe maar goed, opstaan en weer verder gaan he :)

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Dag meiden

Dacht zal eens kijken of er al een septembermamatopic was...Jullie zijn al lekker aan het kletsen geweest zie ik :D

Ik hoop me snel bij jullie aan te sluiten. 3 januari mag ik testen..Ben benieuwd!! Heb al een zoontje en vorige maand een miskraam gehad, dus hoop eigenlijk wel dat het raak is...Was alweer helemaal 'gewend ' aan het zwanger zijn!

groetjes Franka

9. Jessie86

Jessie86 Lid

3 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me prima. Heb alleen last van borsten. En soms heb ik het super warm. En superr moe...Wanneer bellen jullie met de huisarts? Of moet je een vk bellen? Ik weet niet zo goed wat je nu moet doen. Ik dacht dat je via de huisarts bij de vk terechtkomt?

10. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    @Daantje: Gelukkig! En ik hoop dat je goed geslaagd bent met shoppen!

@Sterre: Haha, er schuit een ware test fanaat in mij...;):)
    Wat leuk dat Noah zo geniet van de sneeuw!

@Hellen: Dank je!

@Franka: Hopelijk tot ziens op 3 januari!

@Jessie: Je kunt direct een afspraak bij de verloskundige maken. Je hoeft de huisarts niet te bellen. Mag wel, maar het is niet nodig. Gelukkig voel je je goed! Ik heb precies dezelfde symptomen als jij.

Net klaar met werken en ga eerst nog even iets lekkers klaarmaken. Heb de laatste tijd zoveel trek, dat is niet normaal haha;)

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Franka: Hopelijk tot 3 januari! Of misschien stiekem iets eerder :p

Jessie86: Je kan inderdaad gewoon de vk bellen en dan wijst het zich vanzelf. HA bellen hoeft niet maar mag wel. Heb ik de vorige keer niet gedaan en nu ook niet.

Annemieke: Zo, jij was ook pas laat klaar met werken. Wat voor werk doe je?
    Ik heb ook zo'n honger, ik was gister al 2 kilo zwaarder :$:) Even goed in de gaten houden dus ;)
    Maar ik kan ook heel moeilijk naar de toilet.. dat wordt aan de roosvicee laxo :)

Noah liep al met 10,5 maand en ik doe hem geen groter plezier dan heel lang en heel veel wandelen :) Met sneeuw is natuurlijk helemaal spannend :p

12. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen!

@Sterre: Ik werk als bedrijfsleider in een restaurant. Normaal ben ik eerder klaar, maar gisteren kwamen er om half 10 nog mensen die een 4 gangen menu namen.. Het valt volgens mij ook hardstikke op dat ik zwanger ben. Ik krijg steeds van die vragen als: "Waarom stop je nou precies voor kerst met roken?" Verder dronk ik na een avonddienst altijd wel een wijntje, wat ik nu natuurlijk ook niet meer doe. Mijn baas weet het al (hij is ook een goede vriend), omdat ik midden in het hoogseizoen met verlof ga. Verder heb ik het tegen mijn beste vrienden verteld en daar zitten ook collega's bij, maar die houden hun mond.

Hier ook al minstens een kilo aangekomen, maar nog geen last van verstopping.

Wat goed dat Noah al zo snel kon lopen!

Nu snel boodschappen doen en dan oliebollen bakken met mijn vader! Mmmmm!

Fijne dag allemaal!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Sterre Wat liep hij snel zeg!! Maaike loopt nog niet...maar we hebben pas slofjes voor dr gekocht (eindelijk goede) en ze gaat nu vast gauw lopen!!

hier nog geen zw.klachten..wel moe! (maja, dat kan ook luiheid zijn;))

@ Annemieke Dus je blijft uitleggen...hihi...straks zeggen ze allemaal: jaaa...dat dachten we al dat je zwanger was...;)

Af entoe ben ik ineens zooo blij..dan denk ik: iK ben gewoon ZWANGER!!! Hebben jullie dat ook wel eens? Het is gewoon zo leuk en bijzonder!! Heb nu al zin om de tweede kamer te verven en te behangen..was altijd rommelkamer en wordt nu Maaikes kamer!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Annemiek: Oh gezellig dat ze om half 10 nog even een 4 gangen menu komen eten haha :p;)
    Ja die vragen.. ik heb er weinig last meer van nu ik nog maar alleen op het werk ben. En mijn baas is zo vaak weg dat tie waarschijnlijk toch niet merkt dat ik bepaalde dingen laat :)

Je krijgt dan straks inderdaad zoals madelief al zei.. dat ze het al dachten haha ;):)

Maar jouw man is schipper zei je toch.. Waar vaart hij? Ik kom heel oorspronkelijk uit katwijk en heb wat vrienden die ook varen.
    Oeh lekker oliebollen! Eetse :)

Madeliefje: Ja die kleine man van ons kan het allemaal niet snel genoeg gaan. Leuk maar af en toe ook wel lastig hoor. Hij heeft inmiddels z'n eerste paar schoenen al versleten ;)

We zitten ook weer in zo'n 'fase' waarin hij ons weer even behoorlijk aan het testen is. Niet 'luisteren', weg rennen, zich laten vallen als je hem op wilt tillen... pff.. Nou ja, gaat ook wel weer over :)

Haha ja ik heb dat ook weleens. Over het algemeen denk je er wel aan, soms ook niet maar af en toe heb je zoiets van .. ieeeeh ik ben zwanger van ons 2e kindje :$:D:D:D
    Ben inderdaad ook al een beetje aan het nadenken over het kamertje voor Noah. Die verhuist dan naar het andere (rommel/computer)kamertje die we dan ook gaan opknappen :)

15. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Madeliefje: is wat he die vergeetachtigheid..hier ook nog steeds last van en wordt nu dus weer erger,haha (was mn man ook al opgevallen)

Sterre:Jouw zoontje was ook al zo'n snelle met lopen lees ik..hier ook zo'n snelle: onze jongste (zet hier geen namen neer ivm privacy,helaas helaas is er iemand in de schoonfam die het leuk vind om mij steeds op te zoeken, dus vandaar ook andere naam moeten maken etc..zou het zo leuk vinden om gewoon wat meer neer te zetten maar helaas,degenen die meer willen weten mogen trouwens altijd berichtje sturen)maar onze jongste van nu 1,5 liep met 9,5 maand...echt snel...stonden er ook zo van te kijken,alhoewel..ze was ook al ontzettend snel met omdraaien,zitten,kruipen,staan tegen tafel etc..)
    De oudste van nu 3 liep met 13 maanden precies.
    Het is wel leuk maar soms wel pittig idd met dat wegrennen enzo ja haha

Franca: hoop dat je snel hier mag komen kletsen!

Jessie; je kunt het beste idd gewoon de vk bellen. Weet niet of er meerdere vlak bij je in de buurt zitten?dan zou je eerst even op de websites kunnen kijken welke je het meeste aanspreekt. Toch spannend he, de vk voor het eerst bellen!

Annemieke: uiteindelijk was het later geworden, dus alleen naar schoonzus geweest (haar vrouw :) was jarig) niet meer naar winkel geweest.
    En hier ook: heerlijk die hapjes s avonds!!jammie!Heb soms wel trek en soms niet hoor, kiwi;s zijn ook zoooo lekker!verder drink ik bijna alleen water (deed ik voorheen al) of sapjes,maar bijna altijd water,lekker makkelijk haha. Alleen was het voorheen soms wat lastig als ik water wilde drinken,ben nl best slank en was dan soms bang te horen dat mensen gingen denken dta ik het voor de lijn deed ofzo en dat dan raar vinden (logisch want hoef niet af te vallen haha) maar vind het gewoon lekker! :)
    Mijn buik valt dus altijd wel heel snel op omdat dat het enige is wat snel groeit, naar voren..borsten vallen bij mij mee trouwens, bij jullie?

Madeliefje: jaa, dat gevoel is heel herkenbaar!heb vaak die momenten (ook bij andere zwangerschappen had ik dat) ineens zo van: yeeeeees,ben zwanger!!wow, en dan kunnen soms bijna de tranen in mn ogen staan haha,ben ook zooo trots op mn 2 meiden, ze worden allebei grote zus (de oudste voor de tweede keer haha).
    of als ik dan ergens iets zie over zwangerschap of een pasgeboren baby..wow, het is zo;n wondertje!

16. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Hey meiden!!!

Wow wat is er weer super veel geschreven!!

Desiree, Jessie en Angelea, gefeliciteerd en welkom hier!! Tis al behoorlijk druk haha!

Sterre, ik heb ook veel 'last' van steekjes en een wat zeurderig gevoel in mn buik. Hoort er echt bij hoor! Al heb ik ook het idee dat het nu erger is dan bij de 1e!

Daantje, wauw, jouw jongste liep al met 9,5 maand!! Das idd snel zeg. Mijn dochter loopt sinds een maand continu achter zo'n loopwagentje, ben benieuwd wanneer ze los loopt. En wat jammer trouwens dat je je privacy meer moet beschermen ivm iemand uit je schoonfamilie...

Ow, ik hoor net het 1e vuurwerk! Benieuwd hoe mn dochter erop reageert, vooral op oudjaarsavond zelf...

Madeliefje, ja ik heb dat ook hoor! Opeens overstroomt me dan zo'n geluksgevoel...IK BEN ZWANGER...!! Super toch..!

Pff ik vind nu mn strakke spijkerbroeken al niet meer lekker zitten.. Niet omdat ik al een buikje heb maar omdat het gewoon niet lekker voelt, met al die steekjes enzo. Heb vanochtend al een zwangerschapslegging gekocht haha, een loszittend rokje eroverheen, heerlijk!

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Pindaatje Ja dat is zeker super!

@ Daantje Precies, zo evaar ik het ook! Leuk 2 meiden! Lijkt me ook leuk voor maaike een zusje!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Daantje: Owh wat vervelend dat iemand je steeds opzoekt. Nou zonder namen lukt het ook wel ;)
    Maar 9,5 maand is wel heul erg snel :$ Maar hier ook een mannetje die al snel begon met draaien enzo. Laatst vroeg iemand me nog wanneer dat bij Noah begon.. ik zei, volgens mij 4 maanden ofzo. Ging ik het later nakijken, was hij zich al bij 3 maanden aan het draaien haha. Maar goed dat ik zulke dingen opschrijf :):)

Zo te lezen heb jij nog lekker trek in lekkere dingen.. ik heel slecht in slechte dingen :) Heb ook express geen koekjes meegenomen maandag bij het boodschappen doen :p
    Bij mijn zoon had ik ook alleen een buik. Van achter zag je niet dat ik zwanger was. Nou ben ik niet slank hoor, weeg iets meer dan ik volgens de dietiste mag wegen.hihi. Bij deze heb ik het gevoel dat ik meer ga uit dijen ;) Hoop het alleen van niet.

Pindaatje: Jij dus ook meer 'last' van krampen en steekjes dan bij de 1e.. fijn te horen, ben ik dus niet de enige :)
    Haha ik heb mijn riem ook al een gaatje losser zitten nu. Het past bij mij idd ook nog wel maar het zit niet prettig.

All: Pff ik ben wel een kletskous he :).. Ja sorry, ik heb vrij hihi. Morgen moet ik weer 2 dagen werken en zal het minder zijn :)

19. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oja, sorry Desiree, Jessie en Angelea, volgens mij was ik vergeten jullie te verwelkomen..welkom!!!

Pindaatje; ja heerlijk he die zwangerschapskleding!hier ook alvast stiekem zo'n broek aan haha :) zie je toch verder niet. Zit echt beter. heb nl sinds vandaag steeds zo'n vol gevoel in mn buik,kan het niet omschrijven maar het voelt alsof ik steeds moet uitbuiken haha. Merk dat mn darmen alweer gaan reageren op de zwangerschap (spatische darmen)

Sterre: ja,baal er ook wel van maar niks aan te doen. (het is de vriendin van mn zwager,sowieso moeiijk persoon waar de hele fam moeite mee heeft..zo kan ze me niet vinden nl..oude account wat ik verwijderd heb stond mijn naam in en woonplaats enzo..en toen had ze me dus gegoogled schijnbaar..heel verhaal allemaal maar was heel vervelend)
    Enne, gezellig toch dat kletsen,hihi :)

20. Elfya

Elfya Niet meer actief

Hallo meiden,

Mag ik me ook aansluiten bij jullie?

Vanochtend twee keer getest. De eerste keer met een Kruidvat test en daar was een licht, maar duidelijk streepje te zien. Vervolgens een digitale gedaan, en ja hoor, met duidelijke letters: ZWANGER.
    Ik ben zo blij :D!!!!!!

Volgens de eerste berekeningen ben ik 8 september uitgerekend. Ik heb al een dochtertje uit augustus 2008.

Ik zit nu op mijn werk, maar kan mijn aandacht er echt niet bijhouden!

Deel Deze Pagina