Ik ben na de laatste echo nog niet helemaal gerustgesteld en vind 2 weken wachten op de volgende echo erg lang dure n. Nu heb ik ook ineens scherpe buikpijn. Het is niet dat ik denk dat het nu misgaat, maar ik heb toch even het zh gebeld. Heb dgg dat ik wat sneller bezorgd ben door de mk. Omdat iemand vanmiddag uitgevallen is, mag ik om kwart voor twee komen voor een echo. Echt heel aardig van ze!
Spannend mama079... Hopelijk heb je een goede echo en kan je eindelijk een beetje gaan genieten!!! Ik heb vorige week ook 2 dagen fikse buikpijn gehad, en daarna zijn mn klachten wat minder geworden, dus hoop dat het niks betekent... Wat kan een mens zichzelf toch gek maken...
mama079 fijn dat je vanmiddag even langs kunt gaan voor een echo, super fijn. Hoop dat je een mooie echo krijgt en je beebje te zijn krijgt. Laat je snel horen hoe het is gegaan. Voor alle andere dames met echo's en afspraken veel succes, ik ben jaloers ik mag pas morgen
Ik denk stiekem dat het gewoon bandenpijn is omdat de steken ook wel komen als ik hoest, maar ik vind het helemaal niet vervelend om vanmiddag weer even te kijken
goedemorgend dames gisteren dus echo (zie fotoalbum) gehad.. was natuurlijk nog niet veel op te zien, wat ik wel verwachtte, maar wat er te zien was leek allemaal dik in orde.. ook even bloeddruk gechekt en die was oké en we zullen vanaf vandaag bloedverdunners moeten prikken ter voorkoming van een nieuwe trombose... maar liever dat dan de pijn... 14 feb mogen we nog eens terug voor echo, zodat we het hartje kunnen zien
Jeetje Daantje, bij jou ook al zo'n onzekere situatie... En al die onderzoeken zijn wel nodig, maar je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Ik vind het lastigere wachtweken dan met de zwangerschapstest. Ik hoop voor jou dat het niet een vorm is die moeilijk te genezen is.. Dikke knuffel voor jou! Vannacht erg onrustig geslapen van de spanning en nu brak op mijn werk. Ik heb vanmorgen toch maar even de VK gebeld voor het maken van een afspraak, want dat had ik nog niet gedaan. Ze willen me onder behandeling van een gynaecoloog zetten in het ziekenhuis vanwege een ziekte en operatie die ik heb gehad die complicaties met de zwangerschap en bevalling met zich mee kan brengen. Dus daarheen gebeld, kan ik pas 3 maart terecht... Dan ben ik al 10 weken en 3 dagen zwanger! En of ik een echo krijg weet ik ook niet zeker, maar ze zeiden dat ze een apparaat op haar kamer heeft staan. Wel jammer hoor, maar goed, het is belangrijk dat je onder goede begeleiding staat.
Pfff, ik moet het even hier kwijt hoor. Vanmorgen ben ik gebeld door de dierenambulance dat onze poes is aangereden, gisterenavond. Ze was op slag dood. Kan nu alleen nog maar huilen, we zullen ons beesje zo missen.... Ze was nog geen 3 jaar en echt een knuffeltje.... Onze 2 kat die we verliezen in een jaar, zucht. Bekijk bijlage 125027
Ach gossie Dithje... Wat sneu!!! Heel veel sterkte meis... Ik kan erover meepraten, heb vorig jaar 2 honden in moeten laten slapen, echt verschrikkelijk om je maatjes te moeten missen... Gelukkig heb ik er nog / weer 2, maar denk nog vaak aan mn andere moppies!!!
Oh Dithje wat erg!! Poezen zijn net familie, zeker als het zo'n lekker knuffelkatje is! Heel veel sterkte met dit verlies...
Ze hebben ons poesebeestje net bij ons thuis gebracht. Was een erg lieve mevrouw van de dierenambulance, die in haar vrije tijd haar gevonden had en haar nu kwam brengen. Ze ziet er niet uit of ze veel last heeft gehad van de klap....
Laat dat dan in ieder geval een troost zijn. Nog 1,5 uur tot de echo en ik vind het net zo spannend als de vorige echo van 2 weken geleden. En nu ben ik ook nog alleen ook!
Spannend mama079! Ik heb pas 3-3 mijn eerste afspraak en hopelijk ook gelijk een echo dan... dat duurt nog zo asociaal lang!!!
Ik heb er ook wel op aangedrongen eerder te mogen komen. Maar stress om mijn moeder of bruinverlies waren allebei geen redenen. Een gyn zal wel drukker bezet zijn ofzo, geen idee...
Ik loop ook bij een gyn ivm vreggeboorte van mijn zoon Ik heb in sept een mk gehad, dus vandaar dat ik 2 weken geleden al een echo mocht en vandaag was er toevallig iemand uitgevallen
DJones, jeetje zeg. Dat is idd nog heel ver weg. Hoe lang ben je dan wel niet zwanger tegen die tijd? Zouden ze dan bijwijze van dan nog wel een nekplooimeting kunnen doen? mama, veel plezier straks met de echo. Sorry meiden, heb het erg druk gehad en een kapotte router, dus geen internet. Kan dus niet alles terug lezen. Jullie hebben het zo gezellig gehad.
@narcisje, tegen die tijd ben ik ruim 10 weken zwanger. Duurt nog eeuwen voor mijn gevoel... Nekplooimeting doen ze toch rond de 12 weken meen ik ergens te hebben gelezen?
zo nu even rust, ben al heel de voormiddag weg geweest en nu is zoon net naar school heb in de voormiddag nog wat beeb inkopen gedaan gisteren lag de folder van de wibra in onze brievenbus en ze hadden veel spullen met olifantjes erop dus ben ik maar wat gaan kopen (thema wat bij deze beeb hoort is toevallig olifant) djones dat is toch niet normaal dat je pas in maart mag komen, dat duurt nog veel te lang kun je ervoor niet ergens anders een echo laten maken