Hai Clautje, hihi kan me voorstellen dat je je niet kan concentreren op je werk! Je hebt net positief getest, dan zit je niet rustig! Gefeliciteerd iig! Zie dat je al een dochtertje hebt, dit wordt dus ook jouw 2e, grappig want de meesten hier zijn nu zwanger van hun 2e of 3e kindje! Hoe voel je je? Liefs Pindaatje
@Pindaatje: Dank je. Ik voel me prima eigenlijk. Wel de hele dag door een beetje een misselijk gevoel, maar niet zo erg dat ik er last van heb. En af en toe wat gespannen borsten. Mijn vriend en ik hebben zojuist besloten om lekker vroeg te stoppen met werken vandaag. Kunnen we nog even samen van het moment genieten.
Gefeliciteerd Clautje! Net mijn laatste digi test met indicator gedaan en binnen een minuut kwam er zwanger en 3+ te staan!
Hey meiden, ik ga jullie verlaten, want het is helaas weer misgegaan.. Ik wens jullie allemaal een super zwangerschap toe! Groetjes Annemieke
Ow Annemieke, dat meen je niet!!! Weet je echt zeker dat het mis is? Ik bedoel, heb je bloedverlies met krampen? Ben je al bij de vk geweest? Ik wil je iig heel veel sterkte wensen!!! Liefs Pindaatje
Welkom Clautje,en gefeliciteerd! kan me voorstellen ja dat het moeilijk concentreren is, dan is het fijn als je lekker vroeg naar huis kan ja! Mama079: ik heb ook nog zo;n test liggen, ga die morgen doen of overmorgen denk ik, zal er als het goed is ook 3+ komen te staan.. vind het wel spannend om die test te doen, ik weet dat het maar een indicatie is maar ben bang dta er te weinig weken op komen te staan ofzo..vorige keer klopte die wel goed hoor, toen ik net zwanger was 1-2 weken. En al mn gewone testen knallen, allemaal \teststreepjes zijn donkerder dan de controle streepjes..door die 2 mk voor mn oudste blijf ik toch steeds weer bang die eerste weken.
Oja..mijn man zat toen straks bij zijn vader in de auto (moesten ergens heen). Toen zei zijn vader (mijn schoonvader dus): Is *Daantje* (niet mijn echte naam hoor) zwanger?? Mijn man gauw zo van: huh,nee!Hoe kom je daar nu bij? Nou ....... (vriendin van schoonvader, schoonouders zijn gescheiden) denkt dat ze zwanger is! Hoezo dat dan, vraagt mijn man weer...nou, dat weet ze ook niet precies zei mn schoonvader...dat gevoel heeft ze gewoon! Toen ik dat hoorde zat ik echt zo van: huh (mond open,haha)??!! grappig wel...houden het nog even stil...denk dat als we het hun vertellen we iets moeten doen dat zij een goede helderziende is ofzo...wil even iets leuks bedenken,zodat zij er over na gaan denken voor het kwartje valt wat wij bedoelen (dat ze dus helemaal gelijk had'
Hallo dames! Hier ook een aankomend september 2011 mama! Heb gisteren een mooie positieve test gehad, vandaag was mijn NOD. Kom soms hier even meekletsen als dat mag. Ben ook een december 2009 mama, mijn zoontje is 1e kerstdag 1 jaar geworden. Een heerlijke week gehad dus!!
Hey happy, welkom gefeliciteerd jij zat ook in het december 2009 mama's topic geloof ik.. leuk dat je nu weer zwanger bent!! Annemieke, wat onwijs klote dat het is misgegaan. Veel sterkte.
Ik wil me voorzichtig ook aanmelden hier... Gisterenavond positief getest... Ben 29 en mama van een meisje van 4jr. Na een nare periode, opgelegde rust door vk en gyn, in 2e ronde opnieuw zwanger. Vorige maand (1e ronde) een vmk. Hopen dat het dit keer blijft zitten en goed blijft gaan. In mei 2010 helaas ons kindje verloren met 11w4d. Dit na 2 geode echo's met hartactie. Bleef t bij de 3e echo angstvallig stil. Dit dag of hooguit die dag ervoor is het gestopt met leven. Die avond nog verloor ik alles. Zo compleet. Dus deels ben ik blij, heb een posi test maar aan de andere kant meer dan onzeker... Als het goed is 11-09-11 uitgerekend.
Goedemorgen allemaal, @Daantje: heb je die test nog gedaan vanochtend? Hoeveel weken gaf hij aan? En wat bizar dat de vriendin van je schoonvader dat zei. Sommige mensen hebben daar echt gevoel voor! @Happy97: Welkom en gefeliciteerd. Gezellig dat je ook mee komt kletsen. Ik had ook gisteren mijn NOD! @Starlady: jij ook gefeliciteerd en welkom. Ik hoop echt dat het dit keer goed gaat, na zo'n moeilijke tijd. Ik heb vanochtend ook maar weer een test gedaan voor de zekerheid. Zoals verwacht gaf hij 1-2 weken aan. Volgende week nog een keer testen en dan de verloskundige bellen. Leuk!!! Wie van jullie doet er trouwens mee aan moeders voor moeders? Ik twijfel een beetje. Vorige keer heb ik het niet gedaan.
Leuk Desiree; jullie zoontje is ook net een jaar dus! Spannend weer he. Starlady; hopelijk gaat nu alles goed en heb je je kleintje in september in je armen liggen. Lijkt me verschrikkelijk om na al 2 echo's zoiets mee te moeten maken... Clautje; dit is dus ook jou tweede. Hoe oud is je eerste kindje? Moeders voor moeders; ik ga het nu wel doen denk ik.
Hoi meiden, hier ben ik weer even na een kleine radiostilte. Allereerst een hele dikke knuffel en veel sterkte voor lieve Annemiek. Ik vind het zo rot voor je meis, hoop dat je het een plekje kunt geven en dat 2011 jullie alle geluk mag brengen. *knuff* Alle nieuwe meiden: van harte gefeliciteerd! Het wordt al druk bij de september mama's @hier: Veel gewerkt de laatste dagen en ook vanmiddag en vanavond mag ik weer aan de slag. Het gaat me redelijk af al ben ik rond 20.30 uur helemaal afgedraaid en dan moet ik nog tot 23.00 pffft. Gelukkig vanaf zondag wat meer rust in de tent en dan zal ik hier ook weer wat actiever zijn. @de rest: Heb niet alles bijgelezen, ben er nu even tussen de bedrijven door maar ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling!! Lekker aan de Jip en Janneke champagne met z'n allen Liefs Michelle
@Happy 79: mijn dochtertje is van augustus 2008. Is wel weer spannend om het allemaal opnieuw mee te maken. Daarnaast is mijn dochter van een andere vader, dus voor mijn vriend is het allemaal nieuw. Dat maakt het voor mij ook wel weer anders. @Michelle04: werkse vandaag en morgen. En jij natuurlijk ook een hele fijne jaarwisseling gewenst. Liefs Clautje
Bevallingslijst september 2011! ??-??- 11: Sjulie- ??- ?e kindje-geslacht wel/niet willen weten 01-09-11: Aprilvisje- ??- ?e kindje- geslacht wel/niet willen weten 01-09-11: Jessie86- ??- ?e kindje- geslacht wel/niet willen weten 02-09-11: Mama079-??-2e kindje-willen weten wat het wordt 02-09-11: Daantje1-28jaar-3ekindje-willen weten wat het wordt 04-09-11: Madeliefje1987-23 jaar-2e kindje-Blijft een verrassing 04-09-11: Sterre-28-2e kindje-willen weten wat het wordt 05-09-11: Michelle04-30 jaar-2e kindje- willen weten wat het wordt 05-09-11: Pindaatje-27-2e kindje- willen weten wat het wordt 05-09-11: Desiree1986- ??- 2e kindje- geslacht wel/niet willen weten Afsprakenlijst: Januari: 04: Sjulie, eerste echo 11: Sterre, eerste echo 13: mama079, eerste echo 17: Michelle, eerste echo 24: Pindaatje, eerste echo 26: Michelle, 1e afspraak vk 27: Daantje1, 1e afspraak vk+1e echo 31: Madeliefje1987, 1e echo Ik heb de lijst weer even geupdate. Mis ik iets dan hoor ik het graag
Goedemorgen allemaal, @ Claudtje80: Hoop ook dat t goed gaat deze keer. Heb me tot 4 keer opgegeven voor MvM, telkens moest ik ze afbellen omdat t misgegaan was. Durf me gewoon niet op te geven, maar wil dit zo graag. Zwanger raken lukt bij ons echt in een vingerknip, maar zwanger blijven helaas niet Zal t deze keer wel goedgaan??? @Happy79: Is inderdaad verschrikkelijk, maar wat doe je eraan Het verlies verwerken en een plekje geven, meer kan je niet doen. Kon t maar Ik ben zelf al mama van een meisje uit november 2006. Had zoveel eerder al een 2e willen krijgen, maar helaas als dit goed gaat zal er bijna 5 jaar tussen zitten Zo onzeker, durf mn banner ook nog niet aan te passen. Nu niet, maar zelfs na mn NOD niet denk ik. Bang om blij te zijn, omdat ik het wss toch weer verliezen zal. Al hoop ik zo van niet.