Hey iedereen, Helemaal happy, want echo was goed!! De kleine bewoog goed!! Bekijk bijlage 126247 Helemaal opgelucht en blij ben ik!!
hallo daar, ik moet zeggen heb de laatste 2 weken erg veel last bij mijn liesstreken, een krampachtig gevoel gepaard met steken, soms zo erg dat ik echt moet zitten en dan zakt het soms ietsje af. wie heeft daar ook last van? en wat is dat? wow madeliefje wat een mooie echo! kan begrijpen dat je bent opgelucht. ik gaat geen belletje op mijn nek hangen, ik weet zeker dat jesse dan constant er aan gaat hangen. het is wel een voordeel dat je hem zo vroeg omhangt, dan weten de meeste mensen wel gelijk dat je zwanger bent. ben vandaag lekker vrij, weet nog niet hoe ik vandaag mijn dag gaat invullen, waarschijnlijk lekker shoppen we zouden namelijk na de 1e echo iets gaan kopen voor de baby. fijne dag toegewenst vanuit hier!!!
Goedemorgen allemaal, wij hebben niet zo'n beste nacht achter de rug. Vera was niet van plan om te gaan slapen. En al helemaal niet in haar eigen bed! Uiteindelijk heeft ze het grootste deel van de nacht bij ons in bed gelegen. Maar ze sliep zo onrustig dat wij geen oog hebben dichtgedaan. Dit wordt een zware dag . @zwangerschapskleding: ik vrees dat ik er toch aan binnenkort aan moet geloven. Ik vind het zo gek, want de vorige keer ben ik pas vanaf ongeveer 20 weken zwangerschapskleding gaan dragen. Gaat het bij de tweede dan echt zoveel sneller? @Daantje: wij hebben het nog niet echt aan veel mensen verteld. Ik merk dat sommigen er heel vaak naar vragen, anderen wat minder. Ik denk dat mensen er vaker naar gaan vragen naarmate je dikker wordt. Maar het is wel jammer als je schoonfamilie er niet naar vraagt. Heb je verder wel een goede band met ze? @Want2be: ik weet niet of ik aangekomen ben, durf niet op de weegschaal te gaan staan . @Zuurtje en Maris: heel veel succes bij je echo vandaag. @Mieke: ik hoop dat je snel een echo krijgt. Is er al meer nieuws? @Dinthje: wat een mooie echo. @Zuurtje: ik heb geen belletje. Zou gek worden van zo'n ding om mijn nek de hele dag. En ik hoor ook tegenstrijdige verhalen van of de beeb er wel blij mee is. @Jolan: ik heb ook een paar dagen gehad dat ik opeens helemaal geen klachten meer had. Maar na een tijdje kwamen ze gewoon weer terug hoor. Geen reden tot paniek. @Madeliefje: wat een schitterende, duidelijke echo! @Rijkie: ik weet niet wat het zou kunnen zijn, heb er (nog) geen last van. Shopse vandaag. Ik ben ook vrij vandaag. Ik denk dat ik straks even met Vera naar het tuincentrum ga. Wat gezellige plantjes kopen en bij de diertjes kijken.
Hey meiden! @ Madeliefje, mooie echo hoor! En je zag het beebje dus ook al lekker bewegen? Leuk om te weten, dat doet die van mij dan ook al (zijn even ver). Wanneer mag je weer? @ Jolan, ja dat ken ik, de ene dag wel klachten, de andere niet! Volgens mij hoort dat erbij, op en af. @ Rijkie, ik denk dat dat je banden zijn, die hangen daar namelijk. Ik krijg er ook steeds meer last van, de ene dag meer dan de andere. Maar ik zou me geen zorgen maken! @ Zuurtje en Maris, veel plezier vandaag tijdens de echo! Laten jullie wel even weten hoe het was?? @ Clautje, klinkt als een behoorlijk beroerde nacht! Slaapt Vera 's middags nog? Anders zelf ook ff een tukkie doen? En veel plezier bij t tuincentrum! @ Hier, ik heb vanmorgen bloed laten prikken (testen op soa's, suiker, resusfactor etc). Ik ging er om kwart voor 10 heen, lekker rustig dacht ik... Nou nee hoor! De hele wachtkamer zat vol met ouderen.... En een super chagerijnige troela achter de balie! Pff die kan wel een lesje in klantvriendelijkheid krijgen... Maar goed, het is weer gelukt! Nu nog ff relaxen (dochter is al op t kdv dus heerlijk ochtendje voor mezelf) en dan om 12 uur richting mn werk! Fijne dag dames!
goedemorgen dames, Hier gaat alles goed. Heb net nog maar eens een testje gedaan haha erg, maar die was in ieder geval super positief en vele malen donkerder dan mijn eerdere testen, dus dat geeft weer een positief gevoel. Vrijdag mogen we om 11.50 voor een extra echo, spannend, hopelijk is alles goed en zien we een kloppend hartje, maar daar ga ik maar niet te veel van uit. Volgens de gyn en echo vorige keer zijn we dan 6 weken en volgens mijn berekening 8 wk, dus zullen zien. Als alles maar goed is, dat de test vet dikke streep geeft ben ik al blij om, dat is in ieder geval een teken dat mijn hcg stijgt.
Dank jullie wel meiden voor jullie reacties!! @ Pindaatje Pas weer met de 20 weken...dus dat duurt nog wel even helaas!
Mooie echo madelief! Vanmorgen heb ik ook maar eens gebeld om een afspraak te maken. Maandag 21 februari zal ik mijn 1e echo hebben, echt spannend (en wat duurt het nog lang! ). Goede tip van de gember pilltjes, morgen na het werk ga ik gelijk kijken of ik ze ergens kan kopen. De misselijkheid leek even uit te blijven, maar wordt nu met de dag erger. Vandaag doe ik alleen het hoog nodige, ben zo vreselijk moe (en morgen en donderdag weer gewoon werken). Ben benieuwd hoe de echo's vandaag waren!
Wij zijn helemaal blij hierzo!! We hebben vanmorgen een mooie echo gehad met een mooi kloppend hartje!! Wij zijn helemaal blij!
haai, @ maris: wat fijn hé zo'n echo met een kloppend hartje! @ zuurtje: nog eventjes en jij mag ook zo... @ mieke: dat is toch erg positief dat je test vandaag donkerder is... @ pindaatje: ik heb vanochtend ook bloed laten prikken, ze hebben wel 8 buisjes afgenomen, kan mij niet meer herrineren dat ze bij de vorige zwangerschap ook zo veel bloed hebben afgenomen. ik kon gelukkig gelijk doorlopen en stond binnen 5 tellen alweer buiten. @clautje: wat vervelend hé als ze 's nachts niet goed slapen (en vooral nu we eruggg moe zijn) vorige week toen jesse ziek was heeft hij 3 nachten bij ons geslapen, dacht dat ik gek werd!!! @ hier: ben vandaag wel wezen shoppen, maar niet voor mij zelf geslaagd, maar voor zoonlief 3 tassen vol gekocht. mijn man heeft vanavond een vergadering, dus dan kan ik lekker eten wat hij niet lust, dus ik gaat zodadelijk vispasta maken, jammie!!!
Ben er even snel want moet zo echt even naar bed.. Ben vreselijk moe!! Gisteren hebben wij het onze ouders verteld en ze waren helemaal door het dolle heen. Tranen van geluk hihi. @Echo's: Super voor de dames die alvast een mooie echo hebben gehad! @Zuurtje: Voor jou een hele opluchting! Super meis, geniet van de patatjes! @Klachten: Moe, moe en nog eens moe. Mijn boobies beginnen minder pijnlijk te worden, maar weet niet zo goed of dit nou positief of negatief zal zijn.. Volgende week dinsdag mogen wij naar de verloskundige voor intake en hartje dus spannend!! Die week erop de 1e echo en dan kan het leuke nieuws eindelijk de wereld in!! Kan niet wachten tot het zover is.. Nu ga ik slapen! Welterusten allemaal...
hoi dames! hoe is het hier?! met mij nog niet super....vrijdag krijg ik een curretage...erg spannend... willen jullie trouwens op mijn meisje stemmen,voor baby van de maand!? Felicia heet ze.... lieve groetjes!