@ Mieke, wat heerlijk voor je! En nu lekker genieten he! @ Brenda, welkom hier en super dat je een goeie echo had! @ Hier, heb me vandaag moeten ziekmelden Voel me echt hondsberoerd... Heb ook de hele nacht nauwelijks geslapen van de misselijkheid.. Heb vandaag trouwens de Bellytalk binnen gekregen (te huur), das een doppler, vergelijkbaar met die van de verloskundige. Maar het lukt me nog steeds niet om het hartje te vinden... balen.... Over een paar dagen nog maar eens proberen..
Heyyyy Ook hier een en goeie 2de echo!!! Mijn dag kan niet meer stuk haha.. Alleen de echo foto's zijn wat wazig omdat mijn kleintje zo ontzettend druk was dat ze het/haar niet goed op de foto kreeg... Over 3 week weer een echo zie er nou al naar uit... Bij deze verloskundige praktijk krijg je bij elke afspraak een echo tot de 20 week en dan om en om... dus met 13 week weer een echo en met 16 week willen we toch stiekum ff kijken of we het geslacht kunnen zien hihi Zag bij meerdere dames een goeie echo... GEFELICITEERD!!! N
het enigste wat echt smaakt... en ik binnenkrijg en helpt tegen de misselijkheid is soep.. dus zit hier weer lekker soep aan het slurpen
Vanmiddag de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien! Termijn lijkt te kloppen, maar doordat m'n darmen er wat voor lagen was er niet een heel duidelijk beeld en mag ik over 2 weken terugkomen! Maar wat een opluchting dat alles goed zit, heb er wel even een traantje om moeten laten!
fijn om te lezen dat jullie goede echo's hebben gehad hier vanaf woensdag geen bloeding meer gehad, daar ben ik heel blij om gisteren de kinderwagen besteld en een voorschot betaald weer een zorg minder ik kan er niet aan doen maar ik wil nu alles zo snel mogelijk in orde hebben zelfs de eerste luiers liggen al klaar zijn er nog meiden die alles heel vlug in orde willen hebben
fijn om te lezen dat er nog meer meiden met een goede echo, nu genieten meiden, dat ga ik ook proberen. Ik mag over 10 dagen weer voor een echo, kijken als het goed is, maar maak me niet al te veel zorgen meer of er moet iets veranderen.
hai lieve meiden! allereerst iedereen met een mooie goede echo gefeliciteerd!!! denk nog steeds aan jullie! hier vandaag een curretage gehad....pffft....heftig maar wel een boekje die ik een beetje kan dichtdoen... heb nu ook een spiraal....dus een kindje dit jaar, zit er niet meer in.....ik moet eerst weer rust in mijn lichaam en hoofd krijgen! wel geniet ik van mijn meisje, die echt een superkanjer is! zij is zo lief voor haar mama! zouden jullie nog op haar willen stemmen bij baby van de maand... lieve groetjes!
hey! Waarschijnlijk september mama van mn 3e (2005,2007).. 3 week terug positief getest, maar laatste ongi eind nov gehad, daarna een test gedaan begin januari en was negatief, 2 week later wel positief.. dus weet niet hoe lang ik zwanger ben... heb tussendoor wel een bloeding gehad van een paar druppeltjes (1 avond).. as woensdag echo dus dan gaan we het zien, ben erg benieuwd. Ben iig 7 week maar misschien langer..
Hoi dames Ik was eerst rianne1984, heb mijn naam veranderd. Wil even laten weten dat ik binnen een maand weer zwanger ben Duimen jullie mee dat het goed blijft gaan ? @ Brinatjuh: Heftig meid, heel veel sterkte ! Hoop voor jou de volgende keer ook op een wondertje.
@ Brinatjuh, is de curretage een beetje meegevallen of was het erg heftig? Veel sterkte iig meis! Miss wel even goed om wat rust te nemen en te genieten van je meisje. En over een tijdje weer proberen? @ Bijzonder, ik had je al gefeliciteerd op het andere topic, maar hierbij nogmaals!! Ben heel erg blij voor je! @ Jampie, welkom hier! Het is dus nog even spannend hoever je bent en of alles goed is, hopelijk een mooi kloppend hartje woensdag! @ Doppler, heb t vandaag weer geprobeerd en ja hoor, een heel duidelijk galopperend hartje! Weer een hele last die van mn schouders valt haha. @ de rest, hoe gaat t met iedereen? Fijn weekend alvast!
Ha meiden, heb mijn eerste echo gehad!! Het was echt geweldig... kloppend hartje gezien. Hersenen en schedeltje ontwikkelden zich goed. Blaasje werkte al... wat een wonder om te zien! Ik weet nu eindelijk hoe lang ik zwanger ben en wanneer ik uitgerekend ben. Ik zat er maar 5 dagen naast... Meiden met ook mooie echo's: gefeliciteerd!!
Goedemorgen allemaal, wij zijn vanochtend al uren bezig geweest om een badkamer uit te kiezen. Nu bijna klaar, alleen de tegels nog, maar dat doen we volgende week. Het wordt wel supermooi, ben er helemaal blij mee! @Kleindraakje: wat leuk dat we in dezelfde periode gaan trouwen. Weten jullie al hoe jullie het gaan doen? Wij gaan op de trouwdag zelf alleen trouwen en daarna eten met de familie. Waarschijnlijk geven we de zondag erna een groot tuinfeest voor de rest van de familie en vrienden. Verder niet met heel veel poespas (ook omdat het voor mij de tweede keer is ). @Pindaatje: wat gek dat steeds geen lege kratten zijn bij MvM. Slecht georganiseerd zeg. Hoera, een kloppend hartje via de doppler. Gaaf!!! @Wendelina: wat fijn dat je moeder chemo krijgt (al klinkt dat op deze manier een beetje gek). Maar ik bedoel natuurlijk dat het fijn is dat ze haar toch gaan behandelen. @Rijkie: ik moest eigenlijk wel een beetje lachen om je natte droom. Ik heb er nog geen last van. Heb je afgelopen nacht beter geslapen? En teletubbie nog gevonden? @Maaikyb: het zou inderdaad wel fijn zijn als hij straks wat langer gaat slapen. Dat geeft jullie ook veel meer rust en dat kan je goed gebruiken denk ik. @Djones: hoe is het met je moeder gegaan gisteren? En over sporten: ik sport zelf eigenlijk helemaal niet (zou ik wel moeten doen trouwens), maar volgens mij kan het voor je kindje helemaal geen kwaad hoor. Alleen voor jou is het wat ongemakkelijk. En wat een originele manier om het je broers en zus te vertellen, die kende ik nog niet. @Kristel: gefeliciteerd met je mooie echo! @Brenda: gefeliciteerd en welkom. Hoe voel je je? @Mieke: oh meid, wat een opluchting zal dit voor je zijn. Nu nog even hopen op nog een goede echo over 10 dagen en dan 100% genieten. @Neomi: Jij ook gefeliciteerd met je goede echo. En wat leuk dat je zoveel echo's krijgt. Ben jaloers . @Lootje: gefeliciteerd met je goede echo! @Zuurtje: Ik heb de meeste spullen nog van de vorige zwangerschap. Hoef dus niet meer zoveel te babyshoppen. Wat voor kinderwagen heb je gekocht? @Brinatjuh: zal een heftige dag geweest zijn voor je. Nogmaals heel veel sterkte. @Jampie: welkom en gefeliciteerd. @Bijzonder: wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geraakt. Ik hoop voor je dat het helemaal goed gaat komen dit keer. Wanneer ben je nu uitgerekend? @Want2be: gefeliciteerd met je mooie echo. Hier gaat het verder prima. Misselijkheid is goed te doen. Af en toe een beetje een naar gevoel, maar verder niet overgeven ofzo. Boobies zijn al twee cupmaten gegroeid en zijn nu wat minder gevoelig als voorheen. Vanmiddag ga ik even kijken voor een nette zwangerschapsbroek voor op mijn werk. Mijn nette broeken zijn namelijk allemaal al te krap. En maandag de tweede echo. Yeah! Fijne dag nog allemaal!
goede smiddags! Ik heb alles wel gelezen, maar kon het niet onthouden Iniedergeval zag ik weer nieuwe septembermama's in spe! Gefeliciteerd & welkom!! Ook weer mooie echo's!!! wauwie en wow ik las ook iemand die heel veel echo's gaat krijgen, gaaf hoor!!! Gister had ik eigenlijk een heel goede dag, vandaag weer een mindere.. Heeft het bij jullie vanacht ook zo gewaaid? hier was een hekje opengewaaid en die kletterde tegen een tinnen bloembak jee wat een herrie manlief eruit gestuurd om er wat aan te doen arme hij.. Nog 2 nachtjes slapen tot de echo!!!
@ clautje, ik heb geen natte dromen meer gehad hahahaah.... manlief moest er ook erg om lachen toen ik dit vertelde. en ik ben gelukkig voor een teletubbiepop geslaagd. heb geen tijd meer om verder te reageren, dus een fijn weekend gewenst aan jullie allemaal!!!! *haast*
haai meiden hier een betere dag vandaag, de afgelopen dagen was ik zo misselijk clautje ik zal zo nog een foto plaatsen van een gedeelte van de kinderwagen, niet alles staat erbij afgebeeld (autostoel type maxi cosi maar dan van het merk van de kinderwagen, draagmand, boodschappenmand, regenbekleding , rugzak, buggyzitje en onderstel) Bekijk bijlage 127479
@brenda en en jampie, welkom! @mieke, wat fijn dat je een hartje hebt gezien! Kan me je opluchting voorstellen. Ben je nu nog teruggezet in termijn? @alle goede echos, wat fijn! Toch leuk om bevestigd te zien dat het goed gaat in je buik. Ik kan niet wachten tot het maart is en ik ook mijn kleintje mag zien @zuurtje, fijn dat het bloeden is weggebleven. @brinatjuh, heftig meid. Gelukkig kun je van je kleine meisje genieten en met haar knuffelen. Ik heb op je meisje gestemd hoor! @bijzonder, ik duim voor je hoor! Fijn dat je alweer zo snel zwanger mag zijn. @clautje, lief dat je het vraagt. De operatie van mijn moeder is goed verlopen, maar ze hebben al haar klieren moeten verwijderen omdat de poortwachter niet gevonden is. Nu gaan ze op kweek en op Valentijnsdag uitslag of er kankercellen in haar lymfeklieren zitten. Zo ja dan volgt er chemo geloof ik. Bestraling krijgt ze sowieso. Ik duim me rot dat ze schoon zijn en wat duurt wachten dan lang... Geef mij liever maar een wachtbank voor een zwangerschapstest, haha!
Hallo dames! Ik heb alles teruggelezen, maar weet niet hoe jullie dat doen, om alle namen te onthouden van wie welk verhaal was... Ik gooi het maar op zwangerschapsdementie... Iig alle dames met een goede echo: super! Wat fijn is dat he, als je het hartje hoort!? @ Djones: ik duim met je mee dat ze schoon zijn...wachten duurt in deze situatie een eeuwigheid!..... @ Brinatjuh: Sterkte met het verwerken. Het lijkt me vreselijk om dat door te moeten maken... Geniet van je kleine meid! Oja,mag ik misschien ook in de lijst? Of vinden jullie dat ik te ver voorloop met de zwangerschap...iig alle begrip daarvoor! Ik voel me momenteel qua zwangerschap goed...Ben bij de fysio geweest...bleek geen ischias (gelukkig) maar de hamstrings... De kleine spartelt lekker rond en is me flink aan het kietelen...En jaja! Ik voelde ukkie aan de buitenkant! Dat is wel vroeg, maar in deze situatie ben ik daar erg blij mee! maandag de 20 weken echo!!! Spannend! xxx