Ff snel een berichtje hoor, heb geen tijd om te reageren maar moet even wat kwijt! Vanmorgen verloor ik ineens wat bloederig slijm. Heb gelijk mijn moeder gebeld om even stoom af te blazen, ik schrok me rot. Ik had nooit verwacht dat het zoveel impact zou maken, zon klein frummeltje bloed. Rationeel kan ik ook heel goed bedenken dat het heel normaal is dat je wat bloed verliest. Het gebeurt bij zoveel vrouwen, dus het hoeft niets te betekenen. En moeder Natuur voert haar taken gewoon goed uit en als het fout gaat, heeft dat een hele goede reden. Maar je gevoel is een heel ander verhaal. Want de schrik slaat je om het hart. Gelukkig heb ik wel heel sterk het gevoel dat dit kindje een blijvertje is en dat alles wel goed komt. Ik heb vanochtend toch even gebeld met de poli, want ik voelde me te rot om er niets mee te doen. De dienstdoende verpleegkundige was heel aardig en nam even de tijd om me op mijn gemak te stellen. Het was waarschijnlijk een innestelingsbloeding, dus niets aan de hand... tenzij het lang aanhoudt en erger wordt, dan moet ik weer even contact opnemen. Ik moet rustig aan doen en niets tillen/te lang fietsen. Vanmiddag had ik nog wat last van roodverlies, maar nu lijkt het weg te zijn. Moest het even kwijt hoor! Tot gauw weer!
jeetje djones, rood bloed/slijm blijft toch eng ook al is het bij veel zwangere normaal. ik heb geen puf om op de rest nog te moeten reageren, want vandaag kwam ik uit mijn werk en toen vertelde mijn ouders dat ze onze kat hebben in moeten laten slapen. ben erg erg emotioneel onder...
haai meiden hier een beter dagje dan gisteren straks als de kids in bed liggen ga ik maar eens marsepeinen figuurtjes boetseren (bumba, bumbalu en zeehondje) moet vrijdag een taart bakken en dan heb ik die tenminste al klaar (zoon van vriendin is dan jarig)
djones ik kan zo goed begrijpen hoe je je voelt hier zaterdag nog een beetje bloedverlies gehad (we waren niet zo braaf geweest) en daarna niet meer rijkie erg hé een huisdiertje verliezen, sterkte meid
hey! vannochtend echo gehad.. en ben alweer 10 weekjes... wat anders dan de verwachte 7. Alles zag er goed uit, het zwaaide al.. haha
Hey meiden, Wat is het nog rustig hierzo! Meiden met een goede echo gefeliciteerd, geniet ervan. Bloedverlies, altijd spannend indd, maar als het weer weggaat zonder buikpijn of andere klachten vooral geen zorgen maken. Hier vandaag echt een baaldag. Krijg echt werkelijk niks gedaan. Ben zo moeeeeee, kan de hele dag wel slapen. Mijn misselijkheid komt en gaat met vlagen, maar dat is nog het minst vervelende. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heerlijk om weer zwanger te mogen zijn, maar nu breekt het me even op, niks anders te doen dan me er maar aan overgeven, dan zal hummeltje vast goed groeien! dadelijk nog wat tv kijken en vroeg weer onder de wol, hopelijk morgen wat fitter. Nog 6 nachtjes en we mogen hummeltje weer bewonderen, heel benieuwd hoe het gegroeid is.
Ohh rijkie, wat verdrietig!!!! Heel veel sterkte meis... Hier net trouwens weer wat bloedverlies en krampjes. Ik houd mijn hart vast!
potverdorie djones, hopelijk is het morgen helemaal weg en anders morgen proberen om even lang te gaan bij de vk, zeker als er krampjes bij komen. meestal willen ze gelijk wel een echo maken. veel succes en hou ons maar op de hoogte...
@djones, Jeetje meid,hopelijk is er niks aan de hand... Het zal je misschien niet echt gerust stellen maar ik had een week lang bloedvverlies toen ik 7wk zwanger was van Julian... Maar geen helderrood bloedverlies... Sterkte meid,hou je ons op de hoogte?
Bedankt voor jullie berichtjes. Maris, dit stelt me wel wat gerust hoor! Vannacht en vanmorgen geen bloedverlies meer gehad, hopelijk vandaag rustig doorkomen. En de krampjes voelen anders dan bij een ongi ofzo, meer korte aanvallen, dus hopelijk is het gewoon de innestelling. @jampie, wat fijn dat je al langer zwanger bent! Had je geen vermoeden dan?
hey djones, klinkt inderdaad niet zo fijn, ik zou gewoon eerder een afspraak mk. Hier was het weer vroeg dag. Gelukkig heb ik mijn was kunnen wegstrijken, maar dat voel ik nu ook in mijn rug en bekken. Ik denk dat ik maar weer eens mijn fysio ga bellen. Vandaag rustig dagje, zijn lekker allemaal thuis vandaag, eens kijken wat we gaan doen. Alle meiden met afspraken en echo's succes.
@ Djones, ow wat schrikken meid! Ik hoop echt dat het niks betekent! @ Rijkie, wat super klote van je kat... ik heb er zelf 2 dus begrijp hoe moeilijk het moet zijn! Sterkte. @ hier, ik heb een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling met 16 weken! Ik ben gewoon zo mega nieuwsgierig dat ik niet wil wachten tot de 20 weken echo haha. En het kost maar 35 euro! Wel lekker veel echo's voor de boeg! Verder voel ik me wel goed eigenlijk! Lijk wel iets minder misselijk. En hartje heb ik dinsdagavond weer horen kloppen dus helemaal happy!
hallo meiden, tja zit inderdaad in een dipje... ik kreeg misty voor mijn 15e verjaardag toen ik nog thuis woonde, maar toen ik samen ging wonen had ik besloten om misty gewoon bij mijn ouders te laten (aangezien ik ook te veel werkte) vond ik dat het beste. toen ik eenmaal minder ging werken heb ik 2 katten uit het asiel gehaald (gelukkig heb ik ze nog lekker om mij heen) vorige week zaterdag vertelde mij moeder dat ze dinsdagavond met misty naar de dierenarts zou gaan omdat ze al 2 weken niet meer at en flink vermagerd was. mijn moeder zou mij nog bellen als het ernstig was, maar aangezien ik niets hoorde dacht ik, dat zit wel goed, die krijgt gewoon medicijntjes en hopla klaar is kees. totdat ik gisteren uit mijn werk kwam en mijn man vertelde dat mijn moeder woensdagochtend misty had laten inslapen. zo dat viel even rauw op mijn dak!!! de dierenarts voelde aan haar buikje en dat zat vol met gezwellen en pus ook haar bloedwaardes waren zo slecht dat de dierenarts geen behandeling meer zag. zo dat ben ik weer even kwijt... voor de rest voel ik mij wel goed, gelukkig geen natte dromen meer gehad hahahaha... en ik ben vandaag alweer 10 weken! ik denk dat ik ook maar een geslachtsbepaling gaat laten doen. dat beetje geduld wat ik heb, kan mij echt niet laten wachten tot de 20 weken echo hahahaah
Zijn er al meiden die het leuke nieuws verteld hebben aan familie en vrienden? Ik wil een leuk t shirt maken voor Julian om aan te trekken maar goed dat doet 'iedereen' al... Zou wel een leuk orgineel idee willen,maar denk me suf haha Wij hebben heel wat fam en vrienden af te reizen,mijn ouders wonen hier anderhalf uur vandaan en me broer een half uur,dus daar moeten we echt een dag voor uit trekken naar mijn ouders te gaan. Maar wel weer een leuk vooruitzicht! Mijn zus weet t al,ik heb haar gelijk gebeld na de posi test,dat hebben we bij elkaar altijd gedaan en is toch wel fijn dat je buiten je partner om iemand heb waarmee je kan kletsen... Ik weet ook nog niet wanneer het de tijd is om het te gaan vertellen... Hoop dat ik de termijnecho 12wk zo rond 11,5 week heb en dan wil ik het toch wel gaan vertellen (als ik het nog zolang volhou )
Rijkie, dat je geen afscheid hebt kunnen nemen is natuurlijk helemaal erg! De geslachtsbepaling laat ik doen bij hetzelfde echobureau als waar ik de combinatietest en 20 weken echo laat doen. Als je googled, kan je er wel 1 vinden die dicht bij jou zit. Ik woon zelf hoog in Noord-Holland. Maar jij kan dus ook niet wachten
Zo heb net echo gehad en alles zag er goed uit. Was bij de eerste echo 2 dgn vooruit gezet en die ben ik nu terug gezet. Mijn eigen berekening was dus juist. Ze had de eerste keer gezegd dat ik nu ook een intake zou hebben, maar dat is niet juist. Ik moest daar nu een aparte afspraak voor maken bij de vk in het zh. Dus ik heb nu voor 22 feb een afspraak staan in het UMCG om beleid te bepalen ivm vroeggeboorte van mijn zoontje en een afspraak bij de vk in ons lokale zh .