goedemorgen zwangere kippen! jippie vandaag 11 weken alweer! vandaag gaat ik even in de tuin (als ik er de puf voor heb) schoffelen en alle herfstblaadjes bij elkaar vegen. heb dinsdag gemerkt als het zonnetje schijnt dat mijn tuin nog niet helemaal klaar is voor de lente. morgen weer een hele lange dag, ik werk vrijdags altijd van 09:00 tot 21:00, maar ik merk dat dit mij wel erg gaat tegen staan, zeker nu in de stille periode. werk ik een kledingwinkel en februari is echt de stilste periode. ik gaat nu even lekker een ontbijtje fixen en ik kom vanmiddag wel weer even online...
oja het is mij eindelijk gelukt om foto's van mijn echo te plaatsen... hier een mijn eerste echo met 7.4 weken
mooi Hier is de tuin ook nog niet lente klaar.. maar zal nog eventjes moeten wachten, dit weekend wordt de meidenkamer hopelijk eindelijk helemaal af gemaakt...
Ik ben al een tijdje niet geweest maar dat had ook een reden, helaas geen leuke. We hebben maandag de resultaten van mijn moeders onderzoeken gekregen en de kanker is toch uitgezaaid. Maandag gaan ze haar borst eraf halen en daarna krijgt ze chemotherapie. Ik ben er zo kapot van!! Tot overmaat van ramp kreeg ik gisteren ook nog een hele heftige bloeding, dus paniek alom... Ik mag zo even voor een spoedecho komen om te kijken hoe of wat. Voel me verdoofd en leeg van binnen, wat als er ook nog iets is met ons kindje? Dat trek ik echt niet hoor... Duimen jullie voor ons?
jeetje meid, wat shit zeg dat jullie dit moeten meemaken.... we blijven voor je duimen!!! *dikke knuf*
@djones: heel veel sterkte en hoop dat alles oke is met de kleine... @ goeie echo's: leuk!! Ego: 12 weeeeeeeeeeeeeeekjeeeeeeeeeeeessssssss yeahhhhhhhhhhhhhh N
Even ego hoor, zit er even helemaal door heen. De angst voor de toekomst slaat me in eens om het hart. Ik ben sinds januari van dit jaar werkeloos thuis en solliciteer me suf in de zorg, maar tot nu toe zonder resultaat. En ik eens ben ik bang voor wat er gaat komen, wat wij straks een kindje te bieden hebben. Ik heb voor 4 maanden een uitkering en daarna houd het op, dus ook geen verlofuitkering. Het werd me in eens allemaal te veel, hoe moeten we dit nu doen!! Ik weet dat er veel ergere dingen in het leven zijn, maar ben zo bang en onzeker. Merk ook dat ik erg derpi word van alle dagen thuis zitten. Ik wil gewoon graag weer aan het werk, maar hoe langer het duurt voor ik iets vind, hoe kleiner de kans is dat ze me zullen aan nemen...
Ik heb ook nergens puf voor,ben blij als het tussen de middag ff rustig is als me kleine jongen op bed ligt en ik ook ff kan slapen...Dus ga ik dat nu maar lekker doen
jeetje meid vervelend zeg als je met deze zorgen te maken hebt, terwijl dit toch een tijd is om te genieten. misschien zou je in een breder scala moeten solliciteren?
hey djones, en hoe is de echo gegaan? heb heel de dag aan je moeten denken, gek hé we kennen elkaar nog geen eens... wat kan een mens toch altijd veel op zijn bordje krijgen? nou meid we horen je wel
@ Djones, wat een vreselijk nieuws van je moeder Super nare periode nu he! En dan krijg je ook nog eens een bloeding, hopelijk niks aan de hand! Laat je nog wel even weten hoe het is gegaan?! @ Dithje, ik kan me je onzekerheid goed voorstellen... Een kindje erbij kost toch vaak al best wat geld en als je dan zonder baan zit is het extra lastig... Kan je miss niet tijdelijk iets onder je niveau gaan doen? Desnoods achter de kassa?? @ Hier, heb gister de termijnecho gehad en ben ietsjes verder dan ik dacht Altijd leuk! Ben nu op 1 september uitgerekend. Ze kwam bij een andere meting zelfs op 31 augustus uit maar houdt toch 1 sept aan. Heel verschil, deze echo met 3,5 week geleden! Kindje is alweer 5,4 cm!
ik weet niet waar ik vandaag de energie vandaan heb getoverd, maar had vandaag een superdag! bijna alle bladeren uit de tuin, lekker gefietst, boodschappen gedaan, bakje koffie bij moeders in de tuin en nog het hele huis aan kant. @ pindaatje & neomi, jippie de magische 12 weken!!!
Djones, jemig wat een nieuws... heel veel sterkte meis! Dithje, ik kan me die onzekerheid voorstellen! Heeft je partner wel werk? Dat zou al een stukje zekerheid meebrengen! En probeer idd eens te kijken buiten jouw vakgebied/niveau... misschien zijn daar mogelijkheden.... Succes
@LiesEd gefeliciteerd!! Wauw hoe ver dacht je te eigenlijk te zijn? Je echofoto ziet er héél mooi uit! @Lissymar wel vervelend zeker dat het echo apparaat nodig was fijn dat je jullie bewegelijke kleintje hebben gezien! @Rijkie mooie echo's! jee je hebt je uitgeleefd vandaag, lekker joh! @Neomi de eerste mijlpaal is gearriveerd!! @Dithje wat een lastige situatie, onthoud dat je jullie kindje wel ontzettend veel liefde kan geven! daar kan geld niet tegen op! @Pindaatje leuk jullie termijn echo!! nog nét een september mama Oh Djones ben er helemaal kippenvel stil van..
hey djones, wat een vervelend nieuws zeg, heel veel sterkte en succes met je echo. Hoe zou het met haar zijn?
@Djones Jeetje meid...heftig. Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt. @Maaikyb Ik ben 2 en halve week verder dan ik dacht. Wel een fijn gevoel om te weten dat je nu 'veilig' zit. Verder lijk is steeds misselijker te worden. Vorige keer heeft dat geduurd tot week 25. Hoop dat het deze keer iets minder is!