September 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sjulie, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    @Zuurtje! Dat is schrikken. Goed rust nemen (als dat lukt).
    @Positiekleding: al zeker 3 weken m'n broek aan. Zeker als ik naar m'n werk ga. Maar op de dagen dat ik thuis ben, lekker in joggingbroek of andere makkelijke (elastiek-)broek. Ik ga maar eens shoppen voor nog een posititebroek erbij.
    Positieshirtjes heb ik genoeg. Die pastte ik ook niet meer op het eind van mijn vorige zwangerschap. Heb toen buikbanden gekocht...kon ik mijn 'oude' en zwangerschapskleding blijven dragen.

X

2. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey dames,
    hier al de hele nacht en dag misselijk geweest. Gisteren wezen grieken, dat was toch niet zo goed idee. Gelukkig gaat het nu een beetje. Dat word de komende 6 maanden geen grieks meer voor mij.
    Verder alles zijn gangetje, voorbereidingen aan het treffen voor het verjaardagsfeestje van ons zoontje, die wordt zondag alweer 2 en houden zaterdag zijn feestje. Hier heb ik wel echt zin in en kijk er al naar uit.
    Fijne avond dames en iedereen met echo's komende dagen veel plezier.

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Even kort egoberichtje, vandaag de combinatietest gehad en het zag er goed uit! De nekplooi is 1mm dus das mooi. Nu alleen nog de bloeduitslagen afwachten!
    Hier is een foto:

4. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

wauw pindaatje wat een mooie foto van de beeb!!!
    fijn dat de combinatietest goed was.

5. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    Dan meld ik me ook maar aan, mag.nog net met 29 sept ;) vandaag eerstw afspraak bij verloskundige.. Spannend7

6. Appelstroop

ik zat gisteren nog te denken, volgens mij zijn we nu wel compleet met de dames hier, maar je bent van harte welkom hier in dit o zo gezellige topic!!!

trouwens nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    laat ons maar weten hoe het bij de vk is gegaan;)

@ hier... eigenlijk vrij weinig te melden. ben vandaag lekker vrij, dus even kijken wat er vandaag allemaal op de planning staat.

7. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Goede morgen! Welkom Superstring :) gefeliciteerd en succes vandaag bij de echo!
    Wij moeten zo naar het cb met Tygo, aj hij krijgt weer prikjes nooit leuk.. Maar wie weet vind mama het wel veel erger dan hij zelf :D:D
    Staan er van de week nog echo's in de planning??

8. goedemorgend dames

Welkom nieuwe dames...

Hier ook nog steeds zo moe, misselijkheid is verminderd, maar komt nu met vlagen...

hartje luisteren.. op dit moment kan ik het nog niet vinden... maar over paar daagjes nog eens proberen (en veel geduld hebben)

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Hier vanochtend een 2de echo gehad: inderdaad precies 11 weken, dus de uk zit mooi op schema...

Helaas niet echt een fotogenieke dag, dus geen leuke echo om te showen. Nog 5 weekjes wachten tot de geslachtsbepaling. Hopelijk dan wel :)

10. Appelstroop

ik kan ook nog steeds niet het hartje vinden met de angelsound,
    ach ja joh we moeten inderdaad geduld hebben hihihihihihi....

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Pindaatje Mooie echofoto!!

12. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    'k Ben vanmorgen naar 't ziekenhuis geweest. Alles zag er goed uit! De kleine bewoog zelfs al een beetje. De meting kwam uit op 17.5 mm wat staat voor 8wk+3dgn. Ik dacht zelf 1 dag verder, dus dat laten we zo... 30 september is de uitgerekende datum. Vanaf nu mag ik gewoon onder controle bij de VK.
    Wat een opluchting! Vond 't toch weer erg spannend vanmorgen!

Xxx

13. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Lieve 1979,

wat fijn om te horen, ben je nu al aan het genieten? Of heb je toch al die tijd nog in spanning gezeten?

14. Elfya

Elfya Niet meer actief

Hallo allemaal,

een paar dagen geleden zei ik nog dat ik jullie wat vaker zou bezoeken, maar daar is weinig van terecht gekomen.
    Het blijft een gedoe met de internetverbinding. Ik heb vaak wel verbinding, maar zo zwak dat internet het niet aankan en het dus niet doet.
    Ook een paar dagen flinke migraine gehad tussendoor.

Maar.....nu ben ik er weer.

Ik heb alleen niet zo heel veel te melden. We zijn heel druk met de bruiloft en de verbouwing. Eigenlijk zou ik nu ook spulletjes moeten gaan inpakken, maar ik ben zo moe :(.

Oh ja, morgen de combinatietest. Ik vind het toch wel weer spannend. Gelukkig mogen we om half 9 al. Daarna jammer genoeg wel meteen door naar mijn werk.

Nou meiden, tot later!

X Clautje

15. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Toch al wel aan 't genieten hoor! Maar zulke momenten blijven spannend! Maar da's ook mooi, want dan geniet je extra van 't goede resultaat!

Met jou alles goed Dithje?

16. Eef85

Eef85 Lid

6 jan 2011
    27
    0
    0
    Dag dames,

Hier weer eens een berichtje van mij.

Sorry dat ik me zo weinig van me heb laten horen, maar ik heb een flinke griep achter de rug en ben nog een beetje aan het uitzieken ervan.
    Mijn dagen bestonden uit wc-pot knuffelen en slapen.. pff heel vermoeiend ziek zijn! Nu weer aansterken en opknappen zodat ik er weer tegen kan!

Hopelijk gaat het met jullie een stuk beter meiden! :)

Liefs!

17. Elfya

Elfya Niet meer actief

Hoi,

vanochtend de combinatietest gehad en die was supergoed. De kans is 1 op 11.600.
    Het kleintje lag heerlijk te spartelen in mijn buik.

Het sneeuwt hier trouwens :).

Groetjes Clautje

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    fijn clautje! Dat is toch altijd weer een beetje een geruststelling...Sneeuw ja?? HIer gelukkig niet :D

19. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Wat goed! Wat heb jij trouwens de uitslag al snel?! Ik had de combinatietest maandag maar het bloedonderzoek duurt 7 dagen!

20. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Hej meiden,

Alles goed bij jullie???
    Hier gaat het iets minder.... Met de zwangerschap gaat alles wel super!!! Daar mag ik niet om klagen. Het is nu 12 weken....
    Alleen is mijn contract niet verlengt dus zit weer thuis zonder werk... Heb alles al aangevraagd en nu maar wachten...

Groetjes

Deel Deze Pagina