September 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sjulie, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfya

Elfya Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles prima. Geen bloedverlies meer en ik voel me prima.

Ik zag wat vragen over namen en kaartjes voorbij komen. Ik zal proberen om daar binnenkort op te reageren. Maar omdat de verbouwing nu echt gaat beginnen zal het moeilijk zijn om tijd te vinden.

Wij hebben wel al een jongensnaam. En een eventuele meisjesnaam, al is mijn vriend daar nog niet helemaal van overtuigd.
    Kaartjes zijn we nog helemaal niet mee bezig.

Oh ja, zaterdag ga ik op trouwjurken-jacht. Heb er zin in!!!!!!!

Fijne zondag allemaal.

Groetjes Clautje

2. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hey clautje,

wat fijn dat jij je eigen weer goed voelt, en dat je geen bloedverlies meer hebt, toppie!
    nou zet je maar schrap met de verbouwing, en wel je rust nemen hé?

3. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Wat een gave jas! Waar heb je die gekocht?

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Clautje wat fijn dat het bloeden gestopt is. Heel veel succes met de verbouwing!!!! niet te veel doen hoor! Oh wat gaaf dat je trouwjurken gaat kijken!dat wordt genieten :D

Lootje ja zit wel heel anders he :)

Mama heb de jas van de mexx ;)
    wat gek..ik heb niks gedaan en het woordje veranderd spontaan in een link?!?

5. Appelstroop

hallo meiden,

pfff wat ben ik nieuwsgierig naar het geslacht van mijn kindje....
    elke dag komt er wel iets voorbij waardoor ik er aan moet denken, mensen vragen er contstant naar wat het wordt en veel van mijn dromen gaan er over. terwijl ik bij mijn 1e kindje absoluut niet wilde weten wat het zou worden, maar toen in de auto onderweg naar de vk voor de 20 weken echo had ik mijn opeens bedacht en heb het toen wel gevraag tijdens de echo.
    volgens de chinese geslachtskalender krijgen we nu een meisje (bij jesse klopte het toendertijd ook) bij wie klopte deze kalender ook?

6. Elfya

Elfya Niet meer actief

Goedemorgen,

@Rijkie en Maaikyb: Ik doe inderdaad wel een beetje rustig aan met de verbouwing. Maar ik voel me al snel schuldig als ik op de bank zit en vriend druk aan het klussen is. Gelukkig stuurt hij me ook af en toe echt naar de bank.
    Het is dubbel, aan de ene kant zie ik heel erg op tegen de verbouwing, aan de andere kant heb ik er heel veel zin in. Al kijk ik eigenlijk alleen uit naar het eindresultaat. Tot die tijd wordt het vooral stoffig, herrie en ellende. Maar goed, we slaan ons er wel door :).

@Rijkie: bij mij klopte de chinese kalender de vorige keer ook. Ik zal straks eens even kijken wat hij nu bij mij zegt.
    Ik ben ook zoooooooo nieuwsgierig!

Ik zag een leuk jasje voorbij komen. Stoer hoor!

Groetjes Clautje

7. Elfya

Elfya Niet meer actief

Volgens de Chinese kalender krijg ik een jongentje.
    Zou wel leuk zijn.......

8. Appelstroop

@clautje, ik kan je wel begrijpen hoor, mij moeten ze als het nodig is gewoon neerknuppelen hihihihi, tja wat in het aard van het beesie zit haal je er niet zo makkelijk uit.
    misschien een tip voor je vriend: een dwangbuis voor jou halen? hahahaahhaahaha.....

9. Elfya

Elfya Niet meer actief

Haha, of handboeien!!!
    Nee.....dat vindt hij alleen maar leuk ;)

10. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Hallo meiden!
    Ik ben er weer! Ik heb een tijdje niets van me laten horen. Ik heb echt zo weinig puf de laatste tijd. Vandaag heb ik alleen maar geslapen en gedoucht en ben alweer moe!!!
    Ook heb ik last gehad en soms nog steeds van een lage bloeddruk. Als ik op pad ga, heb ik nu een rolletje zoute drop bij me...voor het geval dat.
    Helaas ook nog steeds bevriend met de wc-pot! Zoonlief (bijna 17 maanden) heeft er een paar keer bijgestaan. En als hij de kans krijgt, steekt hij zijn hoofd in de wc en 'tuft' dan. Mijn vriend en ik moeten dan zo hard lachen!!!

ff egoberichtje...sorry!

11. Elfya

Elfya Niet meer actief

@LiesEd: wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent.
    Wel grappig van je zoontje, hihi.

12. Elfya

Elfya Niet meer actief

Septembermama's 2011

01-09-11: Want2be - 25 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    01-09-11: Neomi - 31 - 4e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    01-09-11: Pindaatje - 27 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    01-09-11: Liesed - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    02-09-11: Daantje1 - 28 - 3e kindje - ZH - BV - Geslacht:♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    02-09-11: Mama079 - 31 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    04-09-11: Madeliefje1987 - 23 - 2e kindje - Thuis - BV - Geslacht: verrassing - Denkt zelf: ♀
    05-09-11: Michelle04 - 30 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    05-09-11: Eroosje - 26 - 2e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    06-09-11: Women21 - 23 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    07-09-11: Mango26 - 26 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    08-09-11: Happy79 - 31 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    08-09-11: Clautje80 - 30 - 2e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    08-09-11: Rijkie - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    08-09-11: Eef85 - 25 - 1e kindje - ? - ? - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    08-09-11: Kleindraakje - 23 - 1e kindje - ZH - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    09-09-11: Kristel86 - 24 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    09-09-11: Lootje - 26 - 1e kindje - ZH/Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    09-09-11: Ka85 - 25 - 2e kindje - Thuis - BV/FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    09-09-11: Muske - 24 - 1e kindje - ? - ? - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    11-09-11: Starlady - 29 - 2e kindje - ZH - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    12-09-11: Mamalicious - 29 - 1e kindje - Thuis - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    13-09-11: Franka83 - 27 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    14-09-11: RoSa2009 - 33 - 1e kindje - ZH - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    15-09-11: Dithje1982 - 28 - 1e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂?- Denkt zelf: ♀/♂?
    16-09-11: Dominique71 - 35+ - 2e kindje - GH - BV/FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    16-09-11: Lindaaatje1986 - 28 - 1e kindje - ZH/Thuis - BV/FV - Geslacht: ♀/♂?- Denkt zelf: ♀/♂?
    17-09-11: Jolan25 - 28 - 2e kindje - ZH - BV/FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    17-09-11: Momhairy - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀
    18-09-11: MaaikyB - 26 - 2e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂?- Denkt zelf: ♂
    19-09-11: Narcisje80 - 30 - 3e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    20-09-11: Manoe - 24 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    20-09-11: Wietje79 - 31 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: verrassing - Denkt zelf: ♀
    21-09-11: Buddie - 28 - 2e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♂
    22-09-11: Zuurtje - 29 - 3e kindje - Thuis - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    23-09-11: Elsken27 - 30 - 4e kindje - ZH - FV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀?
    24-09-11: Brenda1987 - ? - 1e kindje - ? - ? - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    27-09-11: Djones - 25 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?
    05-10-11: 1979 - 31 - 1e kindje - ZH - BV - Geslacht: ♀/♂? - Denkt zelf: ♀/♂?

Afsprakenlijst:

Maart

15: Clautje80: vk
    16: Kleindraakje: vk + 3e keer hartje luisteren
    16: Pindaatje: vk
    17: Maaikyb: vk
    21: Pindaatje: Geslachtsbepaling
    23: Kleindraakje: Geslachtsbepaling
    24: LiesEd: vk
    29: Rijkie: Geslachtsbepaling

April

11: Elsken27: gyn
    18: Pindaatje: 20 weken echo

♥Vlinderlijst♥
    - Annemieke82 (?)
    - Rianne1984 (4w2d)
    - Desiree1986 (6w6d)
    - Brusje (?)
    - Brinatjuh (7w2d)

Als er iets aangepast moet worden op de lijst, stuur dan aub een pb naar Kristel86 of Clautje80, dan passen wij het aan voor je :)

13. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd toch voorbij.
    We zijn alweer 14 weken. Voel me erg goed en denk zelfs dat ik de kleine vandeweek al gevoeld heb. Ik had allemaal van die plop gevoelens in me buik, als je het zo een beetje kan omschrijven. Hoe zou het straks toch voelen als het nog ouder is :)
    Morgen gaan we in ondertrouw en dan heerlijk met z'n tweetjes naar de zwaluwhoeve en lekker genieten......

Ook met het thuis zitten naar een baan te verliezen gaat het wat beter. Heb vandaag een goed solicitatie gesprek gehad en woensdag weer een. Dus nog even spannend. Wel gelukkig al gehoord dat ik een uitkering krijg.

Verder ook lekker druk met de bruiloft. Heb de jurk binnen en nu nog ff de taart en dat soort dingen regelen. Op naar de spannende dag op 10 juni. Het komt steeds dichter bij......

14. Goedemorgend dames

Hier gisteren lichtjes door bekken gegaan... nu last in rug, bekken en knie.. leuk is anders... ik had gehoopt deze keer langer zonder de last te zitten... maar ja..
    Intussen groeien we lekker door... met de groeipijntjes erbij en sinds gisteren hoor ik ons beebje ook lekker duidelijk met angelsound... daarvoor was het meestal zo van in de verte... nu nog afwachten naar de eerste voelbare stampjes

zijn er al dames die hun beebje voelen????

15. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hier een update,
    gisteren onze 4e echo gehad, gelukkig was alles goed, kleinte bewoog al goed, flink aan het zwaaien en aan het jumpen.
    Heerlijk om te zien. Nu op naar de volgende echo, over 4 weken weer.
    Hier al een stuk minder misselijk en het lijkt dat de moeheid ook begint af te nemen, op naar het tweede trimester.

16. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hier natuurlijk nog een foto van ons hummeltje

17. kleindraakje

Zo.... we hebben het weer achter de rug.

Gisteren lekker in ondertrouw en daarna heerlijk met z'n 2tjes (ehmm.. 3 natuurlijk) genoten van het heerlijke zwaluwhoeve.
    Het was lekker ontspannend.

Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Was wat afgevallen maar was wel goed. We zouden eigenlijk alleen het hartje te horen krijgen maar we kregen ook een echo!!! Alles was super goed. Een hele mooie harde hartslag en een mooie baby met zo te zien nu geen gekke dingen. Wat een verschil weer met de vorige echo. Het groeit harder dan dat je denkt.

Nu op naar de volgende echo en 10 juni de grote dag Trouwen!!!

18. Elfya

Elfya Niet meer actief

Hello,

ik ben onverwacht thuis vanmiddag. Het KDV belde op om te zeggen dat de vijfde ziekte heerst. Dat schijnt voor kinderen geen kwaad te kunnen, maar wel voor zwangere vrouwen.
    Ik heb meteen het consultatiebureau en de huisarts gebeld, maar die konden allebei niet echt een duidelijk antwoord geven. De huisarts gaat het uitzoeken en ik kan morgenochtend terugbellen. Dan hoor ik wat precies de risico's zijn. Maar tot die tijd moet ik mijn meissie thuis houden.
    Ze ligt nu nog even te slapen en straks gaan we even naar dorp wandelen, het zonnetje schijnt inmiddels weer!

@kleindraakje: hoe doe jij dat met de jurk?. Ik vind het zo moeilijk om nu al een jurk te kopen. Ik heb geen idee hoe ik er in juni uitzie en hoe de jurk dan past of staat. Vorige week had ik een jurk via internet besteld, maar die stond voor geen meter en ik heb hem meteen weer teruggestuurd. Zaterdag ga ik bij een winkel in Den Haag langs om wat verschillende modellen te proberen.
    Leuk dat jullie al in ondertrouw gegaan zijn en er een leuke dag van hebben gemaakt.
    Succes met je sollicitaties trouwens.

@Elsken: he bah, dat klinkt naar. Wel leuk dat je de beeb gehoord hebt. Ik heb hem/haar vorige week voor het eerst gevoeld.

@Mieke: klinkt goed! En wat een mooie en duidelijke foto zeg. Gaaf!

Tot later weer.

19. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    @clautje
    Ik ga ook zwanger trouwen, over 7 weekjes al. Mijn jurk word op maat gemaakt. Ik ga hem passen 3 dagen voor de bruiloft, dan word hij nog vermaakt en hij is de dag voor we gaan trouwen dan klaar.
    Heel spannend, maar dan zit ie wel echt goed.

Wel leuk dat er meer zijn die zwanger gaan trouwen. Ik vind het wel heel spannend, hoe het allemaal zal gaan op die dag.

20. kleindraakje

Hej hallo,

Ja ik weet niet wat jou eissen persee zijn bij een jurk en wat je ervoor wilt uitgeven.
    Ik ben zelf naar de noppies winkel geweest en daar hadden ze een hele mooie gebroken wit jurkje hangen. Komt tot op me knie.
    Het is zonder mauw, maar ze hadden er hele mooie soort vestjes bij. Ik zal even een link erbij zetten:
    Noppies Maternity jurk | Meisjeskleding
    Die heb ik dus. In de winkel moest ik hem passen met een speciaal kussen eronder. Hij staat echt heel mooi.

Dus dat kan ook als je niet zo heel veel waarde hecht aan een (echte) trouwjurk.

Deel Deze Pagina