September 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door seentjuh, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier doet kamiel wel van alles alleen vaak nog niet uit zich zelf, ik moet hem wel helpen onthouden ;)

2. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Hier doet papa ook niets uit zich zelf.... Wat betreft het huilen probeer er alles aan te doen om S.anne te troosten, maar als manlief ze na 5 mintuten niet stil krijgt dan legt hij haar weg en zegt hij ik krijg ze toch nooit stil. Maar buiten alles heb ik niets te klagen, tja denk inderdaad dat mannen niet veel hebben met kleine tedere babytjes...

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Vind het toch wel fijn om dit te lezen... Dat ik niet alleen met dit "probleem" zit...

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hij doet vanalles hoor, ik moet het hem alleen wel vragen. Ook als er visite is schenkt hij drinken in , maakt beschuit met muisjes en als jasper huilt pakt hij hem op.alleen als hij hem niet stil krijgt neem ik hem over.

Ik heb hem best netjes afgericht toch ? :p

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik denk dat iedereen dit heeft maja DIT lees je nou nooit in de wij jonge ouders of andere roze wolk tijdschriften...

het wordt beter; echt waar!

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    gebakje goed afgericht idd!! :D
    hier pakt hij wel drinken voor visite, maar beschuit "vergeet" hij altijd....

juffie.. idd nog nooit gelezen in een tijdschrift hihi

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Heeel herkenbaar! En als je het dan zelf doet zegt hij zeker" dan had je me even moeten roepen"

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ohh nee Ferdi doet wel altijd als er anderen zijn van alles.. Denk Om te laten zien dat hij wel van alles doet zogenaamd

9. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik heb wel het geluk dat mijn man heel veel doet met de kleine. Hij geniet ervan om 's avonds de laatste voeding te doen, want dat is zijn momentje met Tessa zegt ie altijd. Anders ziet ie haar zo weinig vindt ie. Ik vind het prima :D. Verder kan hij haar wel troosten, maar we hebben ook samen een manier van aanpak ontdekt die vaak werkt bij haar, als ze bijvb moeite heeft met in slaap vallen.

Inmiddels spuugt Tessa niet meer (alleen mondjes in bed en net uit bed wat zuur meestal) en diarree is maar 1 luier per dag! Verder heeft ze echt last van d'r sprongetje. Ze wil iedere avond als wij eten bij mij op schoot zitten. In bed gilt ze alles bij elkaar, terwijl ze wel moe is. Ze slaapt alleen absoluut niet in na de fles van 15 uur. Daarnet legde mijn man haar in de box, maar ook toen zette ze meteen een keel op. Bij mij was het goed, tutje! En babbelen en lachen, goh echt een dame die weet wat ze wil.

10. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Lekkere mannen hebben we eigenlijk hihi...
    Zit nu te denken, er vroeg laatst hier iemand hoe we het vonden om mama te zijn of het is wat we verwachten... Tja... Qua kind is het helemaal leuk en beter dan ik verwacht maar. Qua man.. Daar. Had ik meer hulp van verwacht (denk ik) hihi

11. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ha meiden. Hier is het nog niet veel soeps. Mijn moppie poept nu grote klodders slijm ipv ontlasting. Herkent iemand dit?!
    Ze is de laatste dagen ook erg onrustig en slaapt bijna niet.

*voelt zich ongerust*

12. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Jeetje meis.. Sorry kan je niet helpen...

Hoop misschien iemand anders. Snap dat je ongerust bent!

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik zou de huisartsen post bellen. Die weten wel of het kwaad kan.

14. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Oewh W2B ... Klodders slijm .. Ik zou even bellen om te controleren denk ik. Vind dat maar wat eng denk ik helemaal met die wisselende medicatie natuurlijk.

Hele dikke knuff voor jou en je meisje !

Mannen .. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook welleens denk van goh .. Jij gaat maar door met je leven en hier zit ik in huis met baby en was en huishouden . Leuk hoor !! Whaha

Mich deed eerder ook niet heel veel met Jaylen.

Tot ik er ook een beetje klaar mee was dat alles op mij neerkwam. Heb ik er in een pissige bui eens uit gegooit dat de hond nog meer aandacht kreeg dat hij .. ( viel wel mee hoor ) Maar goed hormonen maakte het op dat moment even erger.

Maar dat heeft schijnbaar wel geholpen.. Want hij pakt J nu veel vaker uit zichzelf. Gaat lekker met hem liggen en spelen.

Aankleden doet hij ook wel maar dat zijn wel dingen die ik even moet vragen hoor. Maar goed ik denk maar zo het is een man .. Die hebben gewoon wat vaker een geheugensteuntje nodig.

Wat trouwens hier ook geholpen heeft is er gewoon niet mee bemoeien.... Die neiging had ik nog welleens. MEt aankleden er bij blijven staan en overpakken idd als hij huilde. Dat doe ik dus nu niet meer. En het lijkt wel alsof hij het nu veel leuker vind.

Maar goed wij zijn natuurlijk mama 9 maanden in onze buik gezeten onze band is gewoon veeeeel sterker dan met de vader. Dat moet echt groeien en daar moeten ze zelf energie in steken.

Dat is net met als het huishouden ed. Ik ben natuurlijk volledig thuis dus ik doe het meeste, Maar ik vraag nu soms ook wel hoor of hij even wat wil doen. Want schijnbaar ziet hij het niet altijd whaha

Knufff aan alle meiden die hem nodig heeft !!

15. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Mijn man deed ook niets. Maar nu ik mijn kleine meisje nog steeds dag en nacht bij me heb, heeft hij een groot deel huishouden op zich genomen.
    Jammer dat hij niet snapt dat ik het juist wel eens fijn zou vinden als hij A even over zou nemen... ;)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja indd dat zou nog veel fijner zijn lijkt me vooral als ze zoveel huilt ... Heftig hoor.. Misschien eens aankaarten bij hem?

17. juffie2008

bij geboorte van christian is dit allemaal herkenbaar nu met louise kan ik genieten haha.

savonds ga ik douchen (ff rust!!) en dan ligt louise lekker bij papa. en wij maken concrete afspraken wie gaat er savonds iets voor zichzelf doen? gaat hij gamen of ga ik knutselen?
    de ander "zorgt"dat louise happy is ;)

18. juffie2008

w2b jeetje wat heftig allemaal met A.
    Ik hoop echt dat het allemaal snel de betere kant op mag gaan!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Goeiemorgen ! Hier net wakker .. Hoe waren jullie nachten? Xx

20. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Nacht is goed gegaan, ze kwam om half 6 en nu net. Dus lekker geslapen.

Deel Deze Pagina