dat is inderdaad minder leuk smile... lydia; je krijgt vergoeding over de uren die de ouder met het kleinste contract werkt (+ een aantal procent ivm woon-werk rijtijd). Als je niet werkt, krijg je dus helemaal niets... Wij gaan donderdag praten en kijken bij een kinderdagopvang. Ben zeer benieuwd. Mijn man heeft ook vrij genomen, vind ik wel belangrijk dat hij ook daarbij is. Wij hebben flexibele opvang nodig omdat ik in de zorg werk... is ook gelijk veel duurder Hier slaapt hij nog steeds in zijn wiegje, naast mij haha het is onderhand wel tijd dat hij naar zijn eigen kamer verhuisd vind ik. Misschien aankomend weekend eens proberen (als ik het dan nog steeds tijd ervoor vind hahaha)
Thanks voor jullie reacties.... komt goed!! @ eigen kamer, F heeft 3 mnden bij ons geslapen en nu sinds 1,5 in zn eigen kamer, gaat helemaal goed. Hij gaat slapen na zn laatste fles van 23.00-2400 en wordt dan tussen 07.00-08.00 wakker, echt al vanaf dat hij 6 weken is, echt knap van m. @ Wie van jullie heeft er al een vakantie gekocht voor volgend jaar? @ Wie heeft er een bugaboo of een kinderwagen die je om kan bouwen naar buggy. Is een gewone buggy niet makkelijker? Met zak dan natuurlijk..
smile ik heb de quinny buzz die kun je ook ombouwen maar ga ook nog een zapp halen eigen kamer slapen hier nog niet.. zou t wel willen maar de laatste week duurd het na de fles ong 1 tot 1,5 uur voor ze sslaapt !! (elke keer huilen/krijsen en als ze dan biiiiijna slaapt begint het weer opnieuw.. net zo lang tot ze helemaal uitgeput is en dan slaapt ze.. iemand ervaringen of tips ??? (want is erg vermoeiend..)
vakantie nog ni gekocht.. eerst goedkeuring krijgen ( + als ik zwanger zou worden kunnen we niet naar zuid-frankrijk )
Hihi...allemaal van die goede slapers! Ik ben al helemaal blij dat mijn meisje sinds kort tussen ons in ligt ipv op mijn buik! Ik moet haar dichtbij houden, want ze slaapt erg onrustig. Met klopjes op haar rug kan ik dan net voorkomen dat ze echt wakker wordt.
Hier geen vakantie geboekt, Nog niet ongi Net voor het eerst gekolft, mmm, nog geen 50 Ml Maar heb het idee dat er nog wel in mijn borst zit.. Het is voor te oefenen met de fles, ga maandag met vriendinnen eten en ben dan ws niet thuis als ze honger krijgt.. Dus moet pap de fles geven... Geloof dat ik beter smorgens kan kolfen, dan heb ik meer melk.. (Adviesen????)
Zoooooooooooo vreselijk herkenbaar, hier 1 die momenteel DS, Wii en PC verslaafd aan het raken is en ook als ik het niet zeg geen flikker uitvoert of dus inderdaad als Kaj slaapt hem direct neerlegd zodat hij zijn eigen ding kan doen!! Pfffffffffff
nog geen vakantie geboekt hier, alleen 2e week van januari naar center parcs haha. hier ook nog niet ongesteld geweest hoor.
Het CB gaf ons de volgende tips: * Regelmaat * De laatste fles niet later dan 22.30. * Niet wakker maken na de 1na laatste fles, want dat is de diepste slaap. Dan kunnen ze helemaal van slag raken en niet slapen. * bedje voorverwarmen met een kruik, zodat ze niet in een koud bed komen. * En gewoon in bed laten liggen en dan mogen ze max 30 min huilen, zonder te troosten. Heeft hier wel gewerkt, hij slaapt zonder problemen 8-9 uur achter elkaar. ( al geef ik zijn laatste fles wel om 23.00- 23.30 uur) En ik kan hem nu wakker in bed leggen, hij huilt niet meer.
Mijn hemel.... Hoe ga ik saar uit het flesje laten drinken....... Het was schreeuwen en kokhalsen.. Nu aan de borst rustig..
Ja na mijn idee wel warm genoeg, maar ze nam hem niet eens aan om te drinken, als ik hem in d'r mond deed was het al kokhalsen...
Hoi daar! Ik lees nog wel altijd mee, maar kom er vaak niet aan toe te reageren... Sowwy? Rinke, kan van het flesje afhangen en de speen. Ook kan het verschil maken wie het geeft. Als jij het doet ruikt ze jou en denkt ze: ik wil die tiet! Sophie drinkt over het algemeen prima uit fles. Heb difrax met een dental speen. Smile, we zijn nog niet klaar met de laatste onderzoeken. Maar vermoedelijk is het erfelijk. (lief dat je er naar vraagt...) Gezelschapsbaby: verschilt hier per dag. Soms slaapt ze veel, soms heel weinig Sophie, slaapt nog bij ons in op de kamer in de wieg. Maar ben bang dat het niet lang meer duurt voor ze er niet meer inpast... Werken, voorlopig even niet. Ik heb me dan ook ziekgemeld. Alles is me toch teveel geworden. Het overlijden van *Stijn, de zwangerschap, het ziekenhuisverblijf en nu het hoofd... En dan ook nog de kraamtijd die ik dus niet gehad heb. Smile, ik ben ook erg bang voor die rekening. Sophie zou gaan, maar ik heb het opgezegd. Helaas moet er nog wel voor de maand december betaald worden. Mannen, G deed hier ook echt heel weinig met haar uit angst haar pijn te doen. Hij vertelde toevallig van het weekend dat ie nu meer durft en kan omdat ze steviger is. W2B, heb je al nagedacht over je volgende stappen met A? Hoop echt dat er snel een oplossing komt voor jullie. Ongi, nope. Maar dat schijnt volkomen normaal met bv.