Hier ook pampers maatje 3 vanaf morgen (laatste maat 2 gaan vandaag op) Ik moet wel zeggen dat ik maat 2 baby dry had, en niet de new born. De new born lekte hij door heen en de baby dry niet. 's avonds is hij gewoon bij ons beneden. Vaak is hij wakker, zit bij ons, in zijn wipstoel of in de box. Van 19-21 uur slaapt hij meestal wel even. Maar ook gewoon beneden. Pas als wij naar bed gaan leg ik hem in bed. Het maakt dan niet uit of hij wakker is of slaapt, want naar bed gaat nu zonder problemen. Kruitvat luiers ook gehad, maar die absorberen niet zo veel als de pampers baby dry. Ik vond ze ook iets stugger. Man lief kreeg ze ook niet zo goed aan als de pampers. Dus ik heb de pakken op gemaakt en zal ze alleen halen als de pampers een keer niet verkrijgbaar zijn hier. We hebben weer lekker gezwommen vandaag. Hij ligt dus helemaal in coma. Zal de komende uren nog wel zo zijn. Kan ik mooi even poetsen hier.
Moettie okay spannend nog even dus. Ja ik vind het om te lezen al pittig laat staan dat je het allemaal meegemaakt hebt! MAar je bent wel ontzettend sterk hoor. W2B hoe is het nu met A.nna ? Mik het gaat eigelijk wel goed met mn rug na het kraken. Ik ga nog 1 keer heen om het nog even te laten controleren.Verder heel druk met de therapie voor mn bekkenbodem. Is best intensief. Ah arme L.izze ik hoop dat de huisarts wat tips heeft. En J.oep ook nog altijd in de lappenmand. Ook best zwaar lijkt me.. Soppie geweldig !! Prachtige foto. J.asper lekker gezwommen. Kan niet wachten tot wij kunnen beginnen. Ik heb alle maatje 56 uit de kast gehaald en uitgezocht wat ik wilde houden en wat eventueel wel verkocht mag worden. Maar sommige maatje 62 zit ook al krap .. Pff groeit dat kind van mij nou zo hard ?? Hier nog maatje 2 luiers nu van de kruidvat. Oh wat sneu dat hij zo moest huilen seentjuh.. Heb ik nu iemand vergeten ... Nee toch ?
Qua lengte zit Jasper ook in een 62, alleen omdat hij best wel een dik buikkie heeft trekken sommige shirtjes zo moeilijk aan. En de meeste mouwen zijn wat te lang, dus die moet ik meestal omslaan. Vooral de collectie van de v&d valt qua shirts wat smal uit, dus die haal ik niet meer, want dat is drama met aankleden.
Wanneer mag je beginnen met zwemmen Cos? Ik ben met 8,5 week begonnen hier. ( 2 weken na zijn 1ste prikjes)
Morgen word het de eerste papadag voor mijn man, ben benieuwd hoe vaak ik gebeld gaat worden op mijn werk @moettie: Wat een toestand allemaal voor zo'n ienieminiemensje, en dat na alles wat jullie hebben meegmaakt. Laat je het ons wel even weten hoe het maandag is gegaan? In iedergeval nog een dikke knuf.... Wij laten S.anne 's avonds beneden, dat doen we voor J.esse voor als ze de laatste voeding nog gaat krijgen. Meestal slaapt ze in de reiswieg of ze ligt in de box, is nog wel zo gezellig voor papa als hij uit zijn werk komt. @Mik: Ja dat met mijn werk is goed afgelopen, ik mag blijven!!!! De pepti is voor de koemelkallergie (die is bewezen) Waarom krijgt L. geen borstvoeding meer? is dat i.v.m de reflux? Hoe is het vandaag afgelopen bij de huisarts? En met J. gaat het dus ook nog niet de goed richting, Dikke knuf voor jullie. Heb J. nog zijn gogo's ontvangen? Gaat nu even mijn gehaktballen draaien, denk alleen niet dat ik veel zal eten want heb zonet nog 2 oliebollen op (de eerste van dit jaar )
Jaylen krijgt 26 nov zijn eerste prikjes. Daarna mag je zwemmen toch ? Dan ga ik eens kijken waneer. En of je zo heen kan of dat je verplicht elke week moet komen. Lijkt me zo leuk !
Ha meiden, Leuk om te lezen dat iedere baby zo zn eigen willetje heeft. @ Ongi, YEP al 2 x, nu aan 3de pilstrip begonnen, geen zin om t spiraal te zetten als we volgend jaar misschien wel weer zwanger willen proberen te worden. @ Moettie, helemaal gelijk dat je even tijd nodig hebt, is ook niet niks wat jij en je man allemaal hebben meegemaakt verdriet en blijheid zo dichtbij elkaar. Hoop dat de mri gelukt is en ze niet nog een keer hoeft. Sterkte!! @ Mik, jeetje die reflux toch erger geworden als je fv geeft, hoop echt dat ze er snel overheen groeit. Heb je ook al een dag lekker voor jezelf gehad? Lukt het sporten nog? Thanks dat je haar gemaild heb, ik wacht het nog even af, zit niet stil. En het is helaas zo dat als ik niet werk we geen vergoeding krijgen. Moet ook eerlijk bekennen dat mij werken ook wel weer erg leuk lijkt, als ik een baan heb natuurlijk. @ Lydia, Ik wil ook graag de zapp extra halen, zeker voor volgend jaar zomer heeeel handig. @ Soppie wat een lieve kindjes!! @ Cos, Jaylen gaat goed zeg.... Haha F mag dan wel eerder geboren zijn maar voor hem is het nog maat 62-68. Hoop nog 1 pak maat 2 ff op te kunnen maken en dan aan 3 te beginnen. @ Rinke, kan je niet adviseren. Maar gaat t kolven beter? Hier vandaag weer op pad geweest even naar me vriendin in Hellevoet, die was jarig.
hey meiden.. hihi echt grappig dit, die speen van medela de carma, nou die was hem vandaag ook niet.. dacht mmmm misschien de gewone van avent proberen en ja hoor hup mw dronk zo bij papa uit de fles dus goed oefenen met papa en dan kan mama maandag gewoon rustig uit eten met vriendinnen!! kolven gaat ook goed trouwens (was niet geduldig genoeg hihi).. nu dus voorraadje opbouwen! (hoe warmen jullie de borstvoeding trouwens op?? heb (nog) geen flessen warmer maar heb het gewoon in een bakje met warmwater gezet... ) mik wat vervelend die pfieffer van je zoontje... en dat L haar reflux erger lijkt zou toch afmoeten nemen als ze ouder worden? saar ligt savond bij ons vaak tussen ons in op de bank op haar voedingskussen of in de box tot haar laatste voeding, ik kleed haar rond half 10 om en dan de borst dan rond een uurtje of half 11 11 uur haar bedje in... ze slaapt dan niet meteen maar gaat niet huilen ofzo. vaak moet ik een paar keer haar speentje terug geven stuk of 3 keer en valt daarna in slaap. ik hoor aan haar ademhaling en haar drukke bewegingen dat haar speentje uit is.. lijkt of de wereld vergaat hihi ze gaat dan heel snel ademen en is rustig met haar speentje weer in.. daarna komt ze als cas uit bed gaat (heb het idee dat ze van zijn wekker wakker word...) ik ga haar deze week wel laten wennen aan haar kamertje.. misschien eerst nog in de wagen op haar kamer daarna haar bedje in.. of zo.. nog maar even kijken.. vakantie... zal nog niet de school vakantie worden mare ik hoop dat we ergens in november ofzo lekker naar het warme weer kunnen (qua financien) we kijken wel ff hihi misschien van van de zomer ergens heen waar mijn ouders zijn ofzo.. tja hihi.. soppie: nice met z'n 2tje in bad! ziet er gezellig uit! papadag! spannend!! donderdag krijgt saar haar prikjes.. dan wil ik volgende week woensdag gaan zwemmen met haar hihi spannend, ze vind het badje lekker dus denk dit ook wel... ik heb rompertjes van de v&d die rekken voor geen meter mee dus echt niet handig aantrekken.... (ze zijn alleen wel leuk....)
Zwemmen willen wij ook, maar dan moet ik wel iets hebben om aan te trekken Als het goed is komt er vanavond iets binnen van de wehkamp. Cos, ik verbaas me er echt over dat jullie al naar maar 68 gaan! Heb het wel hangen, maar zelfs de shirtjes van 62 moet ik nog omvouwen.... Volgens mij geef jij stiekem slagroom vermengd met pokon Met je rug is nu wel te doen dus? V&D rompers, rekken inderdaad niet mee! Maar leuk zijn ze wel.... Gebakje, die truitjes rollen zo omhoog bedoel je? Zwaar irritant! Maar wel zo'n lekker bol buikje eronder Oh Soppie al aan de oliebollen! Zit er ook aan te denken, mmjjjaaammmm Wel grappig dat iedereen nu alweer rekening houd met zwanger worden van de 2e (of 3de) Rinke, zie je wel! Het kan ook simpel! Ik warm het op in een pannetje, net zo makkelijk. Alleen wel zorgen dat het al ontdooit is anders duurt het langer. Zou best kunnen dat Saar wakker word van de wekker hoor. Ik was er ook bang voor, maar Sophie slaapt over het algemeen door of is er al voor de wekker ( en die gaat hier meestal rond 4 uur) Vakantie, wij zijn verplicht om mei - juni te gaan, dus dan ergens naar een plaats waar het warm en zonnig is. Zal nog wel discussie worden tussen vliegen of auto....
Nee Moettie, ze zitten gewoon te strak, ze zijn te smal qua model shirt. Ik heb bijvoorbeeld zo een grijze met Hello World erop, die krijgen we niet eens aan
moettie hihi owja... moet zelf ook wat aan tijdens zwemmen... maar even kijken of mijn bikinie nog past.. ander idd even wehkampen !!
Bikini? Doe maar nie! Heb teveel vel over, dat hangt er overheen alsof je zo'n oud mannetje bent met geplofde bierbuik! Dus maar een figuurcorrigerend badpak, en dat voor zo'n 10 euro!
Hier bij het zwemmen is er maar 1 met een mooi strak figuurtje, de rest heeft gewoon een mama figuur en lopen in bikini , en trankini. En eigenlijk is iedereen zo met de kinders bezig dat ze nergens op letten qua uiterlijk.
hoi ! wij gaan met de caravan op vakantie.. savonds leggen we jinte meestal niet in bed (probeer het wel ) meestal is ze gewoon bij ons of in de box of in dr bloomstoel . smile hier ook de extra ja ! hier nog maatje 1 luiers(opmaken en dan naar 2) en maat 56 soms 62 ligt maar net aan hoe het valt.. (sommige 50 past ze zelfs nog ) heb een uber lief zwemluier/broekje gekocht een knal roze met witte stippen bij de prenatal ! (hoeft geen extra luier onder)
hier ook druk aant maken wat ik aan moet ... doe wel mn eigen bekini aan maar baal van mn oh zo mooie buik ( oke zo mooi wastie niet maar zeker veel mooier dan dit.. ) Daag buikiej haha Bekijk bijlage 200963
Haha hier is mijn buik iets dunner dan voor heen, maar wel slap hihi.. (En wat strieemen aan de zijkant) ach heb er iets heel moois voor terug! Lydia wat goed ik ga ook evene bij de prenatal kijken!
ja ze zijn echt sweet.. op de site staat alleen een licht roze met bloempjes maar vind deze veel leuker ! mijn buik is nu ook niet bruin (normaal ga ik vaak naar de zonnebank ) dus misschien als die bruin is dattie er beter uitziet.. merk wel dat ie sochtends mooier is dan savonds.. apart haha